Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Przejście do sekcji:

Przejście do sekcji

Treść strony - Rehabilitant

Ćwiczenia dla dzieci

Ćwiczenia dla dzieci do wykonywania w domu (29.03-2.04.2021)

 

 

Zebrałem  13 pomysłów na łatwe ćwiczenia  dla dzieci w domu. To naprawdę prosty sposób do zintegrowania rodziny poprzez ruch oraz ćwiczenia każdego dnia.

Obiecuje, że po kilku próbach wszyscy będą zmęczeni a może nawet pojawi się u Was śmiech.

 

  1. Tor z przeszkodami: stwórz w swoim mieszkaniu tor z mebli lub weź kredę i zrób tor na zewnątrz.
  2. Wyścigi taczek, krabów i spacerów niedźwiedzi: Utrzymanie jednej z tych trudnych pozycji zapewnia prawdziwy trening.
  3. Rasy zwierząt: Podskakuj jak króliczek lub żaba; kucaj jak kaczka.
  4. Potańcówka: Włącz muzykę i tańcz w swoim ulubionym rytmie.
  5. Zabawy z balonem : Istnieje nieskończenie wiele sposobów zabawy z balonami w pomieszczeniach. Postaraj się oderwać go od ziemi lub po prostu złapać. Połącz to z tenisem balonowym!
  6. Poszukiwania: Zapisz wskazówki i ukryj je w mieszkaniu. Na koniec dzieci mogą ścigać się, aby znaleźć każdą wskazówkę dotyczącą niewielkiej nagrody.
  7. Pajacyki: Proste, ale dobre dla koordynacji i pobudzające wydolność organizmu.
  8. Spadochron: To stanowisko do ćwiczeń dla dzieci można odtworzyć w domu za pomocą prześcieradeł. Każde dziecko bierze koniec spadochronu lub prześcieradła i wachluje go w górę, podczas gdy jedno z was biegnie pod spodem.
  9. Atak na folią bąbelkową: Jeśli dostaniesz folię bąbelkową w sklepie, wskakuj na nią, aż wszystko pęknie.
  10. Łaskotki : ścigaj swoje dzieci. Kiedy je złapiesz, czas na łaskotanie .
  11. Kręgle w korytarzu: Napełnij butelki z wodą i użyj dowolnej piłki, którą masz.
  12. Walka na poduszki: wyjaśnienia nie są potrzebne.

     13. Pompki z popcornem: Połóż małą miskę popcornu na podłodze. Opuść się i wystaw język, aby za każdym  dostać kawałek popcornu.

 

Pozdrawiam K. Ślizowski

 

Kontakt

Na konsultacje zapraszam w kazdy piątki w godzinach 9:00-10:00

konrad.slizowski@zs1.nowydwormaz.pl

Pozdrawiam Konrad Ślizowski

SMS-owa szyja

4 sposoby na złagodzenie problemów bólowych odcinka szyjnego kręgosłupa związanych z korzystaniem z różnego rodzaju mediów bezprzewodowych.

 

Syndrom SMS-owej szyi, objawy, zapobieganie

 

Syndrom SMS-owej szyi to termin, który opisuje ustawienie odcinka szyjnego kręgosłupa poprzez nadmierne pochylanie się do przodu przez dłuższy czas, na przykład podczas oglądania telefonu komórkowego podczas czytania i pisania SMS-ów. Taka postawa często powoduje ból szyi i barków, bóle głowy oraz problemy ze wzrokiem.

 

Objawy:

 

Sztywność karku: ból i trudności w poruszaniu szyją są zwykle obecne podczas próby poruszania szyją po długim okresie użytkowania

    Ból: może być zlokalizowany w jednym miejscu lub może być rozproszony po okolicy, zwykle dolnej części szyi. Może być opisany jako tępy ból lub może być również ostry lub przeszywający w skrajnych przypadkach.

    Ból promieniujący: często może wystąpić promieniowanie bólu w barki i ramiona.

    Osłabienie mięśni: mięśnie ramion, a mianowicie mięśnie czworoboczne, romboidalne i rotatory zewnętrzne barków są często słabe.

    Ból głowy: napięcie mięśni podpotylicznych może prowadzić do napięciowych bólów głowy.

 

 

Zapobieganie:

 

4 ćwiczenia dr Fishmana:

 

gAAAAAElFTkSuQmCC

 

j8Q2NHLrS32uQAAAABJRU5ErkJggg==

 

sq60PlnwAAAABJRU5ErkJggg==