Treść strony - 8 Sówki
Ziemia – nasza planeta.
Godzina dostępności w tym tygodniu:
P. Magda- czwartek 10.30.- 11.30.
P. Dorota-piątek 11.30.- 12.30.
Każda Sówka:
- rozróżnia kształty
- układa przedmioty od największego do najmniejszego
- relaksuje się podczas ćwiczeń wizualizacyjnych
- rozwija wyobraźnię podczas zajęć plastycznych
- czyta obrazy, wyodrębnia i nazywa ich elementy
- tworzy definicję globusa oraz go opisuje
- współpracuje w grupie rówieśniczej
- ogląda literaturę związaną z życiem pradawnych ludzi
- ćwiczy motorykę dużą i małą, tworząc jaskinię z szarego papieru
- wzbogaca wiedzę na temat życia pradawnych ludzi
- tworzy słownik jaskiniowców
- za pomocą tańca wita się z innymi oraz przedstawia swój humor
- poznaje sposób rozpalania ognia przez prehistorycznych ludzi
- reaguje ruchem na słowa, w których znajduje się litera „t”
- poznaje graficzny obraz litery ,,t”
- wzmacnia mięśnie dłoni poprzez gniecenie papieru
- dzieli wyrazy na sylaby
- wskazuje głoskę w nagłosie
- wie, do czego służy woda, potrafi określić jej kolor, smak i zapach
- poznaje duże i małe zbiorki wodne występujące na kuli ziemskiej
- eksperymentuje z wodą
- dokonuje obserwacji przyrodniczych
- czyta obrazy i odnajduje ich reprezentację w rzeczywistości
- tworzy z materiałów technicznych
- wciela się w określone role
- poznaje postać Krzysztofa Kolumba
- wychwytuje rytm i odtwarza go na instrumencie
- dostrzega problemy ekologiczne naszej planety
- wskazuje sposoby radzenia sobie z zagrożeniem naszej planety
- przelicza i używa liczebników porządkowych
ZRÓB TO SAM!
Sówki uwielbiają zabawy z plasteliną. Zachęcam zatem do ulepienia w domu Kuli Ziemskiej.