Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Przejście do sekcji:

Przejście do sekcji

Treść strony - Laboratoria przyszłości

  • uczniowie przentują wydruki 3d

Podsumowanie październikowych działań realizowanych w ramach programu Laboratoria Przyszłości

#LaboratoriaPrzyszłości  #LaboratoriaPrzyszlosci

W październiku uczniowie naszej szkoły realizowali zajęcia przy użyciu sprzętu zakupionego w ramach projektu Laboratoria Przyszłości. Na lekcjach biologii tworzyli i oglądali preparaty w nowych mikroskopach. Poza tym uczyli się m.in. o budowie komórki, mitozie czy układzie kostnym człowieka przy użyciu modeli 3d wydrukowanych na lekcjach informatyki. Modele 3d kątów oraz kątomierz wydrukowany na drukarce 3d znalazły swoje zastosowanie na lekcjach matematyki w klasie 6. W czasie lekcji informatyki  odbyły się zajęcia w ramach Europejskiego Tygodnia Kodowania #CodeWeek podczas których uczniowie zbudowali a następnie zaprogramowali różne modele za pomocą zestawów Lego Education Spike Prime i Essential. Powstały modele m.in. huśtawki, karuzeli, kolejki linowej, diabelskiego młyna, różnych pojazdów i wiele innych.

Zajęcia prowadzone z użyciem sprzętu zakupionego w ramach programu Laboratoria Przyszłości sprawiają uczniom wiele radości i z niecierpliwością czekają na kolejne lekcje.

  • Lekcja biologii z modelami 3d kości
  • uczennice budują model diabelskiego młyna
  • uczennice oglądają modele komórek
  • Uczennice prezentują wydruki 3d na matematykę
  • uczniowie budują model pojazdu i programują
  • uczniowie budują model z klocków lego spike prime
  • uczniowie korzystają z kątomierza wydrukowanego na drukarce 3d
  • uczniowie prezentują modele wyjęte z drukarki 3d
  • Uczniowie prezentują wydruk 3d kości
  • uczennica układa model mitozy
  • uczniowie tworzą program na komputerach
  • uczennice budują model huśtawki
  • uczennice budują model karuzeli
  • uczennice budują model z klocków lego
  • uczennice testują zaprojektowany program na modelu huśtawki
  • uczeń obserwuje przez mikroskop preparat
  • uczeń testuje zbudowany model
  • uczeń używa mikroskopu do obserwacji
  • uczniowie budują model huśtawki
  • uczniowie pracują nad projektem kolejki górskiej
  • uczniowie programują
  • uczniowie tworzą oprogramowanie do zbudowanych modeli
  • uczniowie tworzą program
  • uczniowie uruchamiają program
  • uczniowie uruchamiają zbudowany w pprograme skrypt
  • uczniowie używają modelu 3d kątów na lekcji matematyki
  • uczniowiie testują program
  • ucznowie budują model huśtawki z klocków lego spike essential