Treść strony - 8 Sówki
Bal Karnawałowy.
Godzina dostępności w tym tygodniu dla dzieci:
p. Magda- czwartek i piątek 11.00- 11.30
p. Dorota- czwartek i piatek 11.30-12.00
Każda Sówka:
- tańczy krokiem odstawno-dostawnym
- poznaje podstawowe kroki krakowiaka
- wie, że krakowiak jest polskim tańcem narodowym
- wzbogaca wiedzę na temat strojów ludowych
- ćwiczy równowagę
- interpretuje ruchem treść znanej rymowanki
- uczy się wiersza na pamięć
- w różnym tempie i z różnym natężeniem głosu przedstawia treść wiersza
- „odczytuje” fragmenty wiersza zapisane za pomocą kodu obrazkowego
- czyta obrazy, wyodrębnia i nazywa ich elementy
- tworzy dekoracje karnawałowe
- dostosowuje grę na instrumencie do wykonywanego ruchu
- poprawnie trzyma narzędzie do pisania
- poznaje instrumenty i dźwięki, które wydają
- rysuje przedmioty, których nazwy rozpoczynają się głoską „b”
- rozpoznaje literę „b”, „B”
- interesuje się literami
- wycisza się i relaksuje
- uważnie słucha muzyki karnawałowej
- wzbogaca swoją wiedzę na temat innych kultur
- poznaje zwyczaje karnawałowe
- porównuje karnawał w Polsce z karnawałem w Rio
- poznaje karnawałową muzykę w rytmie samby
- kontynuuje rozpoczęty rytm
- utrwala obraz graficzny cyfry „0”
- rozumie, co to jest zero
- poznaje różne utwory karnawałowe pochodzące z innych krajów
- tworzy dekoracje karnawałowe
- dekoruje salę przedszkolną
- doskonali sprawność manualną i precyzję ruchów podczas odrysowywania i wycinania
- prezentuje publicznie swój strój karnawałowy, przełamując nieśmiałość
- bawi się zgodnie z innymi
- tańczy swobodnie do muzyki
- dostrzega cechy charakterystyczne strojów innych dzieci
- opisuje wygląd kolegi lub koleżanki
Myślę, że w tym tygodniu doskonałym działaniem z cyklu Zrób to Sam będzie samodzielne dobranie cudownego Stroju Karnawałowego:)