Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Przejście do sekcji:

Przejście do sekcji

Treść strony - Motylki

  • ziemia

„Ziemia nasza planeta”

 

Każdy Motylek:

  • rozpoznaje przedmioty po dotyku,
  • wie jakie działania niszczą ziemię jako planetę,
  • wie jak dbać o przyrodę,
  • dostrzega potrzebę dbania o środowisko,
  • wypowiada się na temat obrazka, , eksperymentuje z wodą
  • nazywa kolory,
  • segreguje śmieci w zabawie,
  • wie jaki kolor kosza umownie stosujemy do śmieci segregowanych,
  • przestrzega reguł w zabawie,
  • reaguje na zmiany w muzyce,
  • wyklaskuje określony rytm,
  • śpiewa piosenkę,
  • rozpoznaje symbole emocji,
  • ustala kolejność zdarzeń w historyjce obrazkowej,
  • szanuje przyrodę- wie, ze śmieci wyrzucamy do kosza,
  • uważnie słucha wiersza,
  • wykazuje się pomysłowością podczas zabaw konstrukcyjnych,
  • wykonuje prace plastyczną,
  • porównuje pudełka- stosuje określenia – mniejszy, większy,
  • układa pudełka od najmniejszego do największego i odwrotnie,
  • dostrzega piękno i różnorodność naszej planety,
  • wie, że w książkach można znaleźć dużo interesujących informacji zdjęć,
  • klasyfikuje ilustracje ze względu na podane kryterium,
  • wie co jest dobre, a co złe dla naszego środowiska,
  • wykonuje ćwiczenia oddechowe,
  • wykonuje ćwiczenia równoważne,
  • naśladuje określony ruch do zabawy,
  • wskazuje przedmioty służące do sprzątania,
  • usprawnia aparat artykulacyjny poprzez ćwiczenia,
  • zapamiętuje elementy
  • znajdujące się na obrazku.

ZRÓB TO SAM !

W tym tygodniu zaprosimy „Motylki” do wykonania „Ziemi- Naszej Planety” w formie pracy plastycznej.

Do wykonania takiego działa potrzebny Nam będzie papierowy talerzyk, farby, pędzel  i kartka.

Miłej zabawy!

 

 

Wróć