Treść strony - Motylki
„Ziemia nasza planeta”
Każdy Motylek:
- rozpoznaje przedmioty po dotyku,
- wie jakie działania niszczą ziemię jako planetę,
- wie jak dbać o przyrodę,
- dostrzega potrzebę dbania o środowisko,
- wypowiada się na temat obrazka, , eksperymentuje z wodą
- nazywa kolory,
- segreguje śmieci w zabawie,
- wie jaki kolor kosza umownie stosujemy do śmieci segregowanych,
- przestrzega reguł w zabawie,
- reaguje na zmiany w muzyce,
- wyklaskuje określony rytm,
- śpiewa piosenkę,
- rozpoznaje symbole emocji,
- ustala kolejność zdarzeń w historyjce obrazkowej,
- szanuje przyrodę- wie, ze śmieci wyrzucamy do kosza,
- uważnie słucha wiersza,
- wykazuje się pomysłowością podczas zabaw konstrukcyjnych,
- wykonuje prace plastyczną,
- porównuje pudełka- stosuje określenia – mniejszy, większy,
- układa pudełka od najmniejszego do największego i odwrotnie,
- dostrzega piękno i różnorodność naszej planety,
- wie, że w książkach można znaleźć dużo interesujących informacji zdjęć,
- klasyfikuje ilustracje ze względu na podane kryterium,
- wie co jest dobre, a co złe dla naszego środowiska,
- wykonuje ćwiczenia oddechowe,
- wykonuje ćwiczenia równoważne,
- naśladuje określony ruch do zabawy,
- wskazuje przedmioty służące do sprzątania,
- usprawnia aparat artykulacyjny poprzez ćwiczenia,
- zapamiętuje elementy
- znajdujące się na obrazku.
ZRÓB TO SAM !
W tym tygodniu zaprosimy „Motylki” do wykonania „Ziemi- Naszej Planety” w formie pracy plastycznej.
Do wykonania takiego działa potrzebny Nam będzie papierowy talerzyk, farby, pędzel i kartka.
Miłej zabawy!