Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Przejście do sekcji:

Przejście do sekcji

Treść strony - 11 Słoneczka

  • rodzina

Moja rodzina i mój dom

 

CZAS REALIZACJI: 14.10-18.10.2024

 

 

Wyjątkowo w tym tygodniu zajęcia z religii zostają przełożone

z czwartku na wtorek na tą samą godzinę - 14.30. 

W czwartek (17 października) odbędzie się koncert muzyczny.

W tym tygodniu każde Słoneczko:

  • recytuje rymowankę na powitanie,
  • określa, w jakim jest nastroju,
  • dopasowuje kartonik z wyrazem do odpowiedniej osoby na fotografii,
  • aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach,
  • wypowiada się na temat wysłuchanego tekstu,
  • bierze czynny udział w zabawie,
  • rozpoznaje i nazywa literę m: drukowaną i pisaną, małą i wielką,
  • odpowiednio reaguje na wypowiedziane hasło,
  • uważnie słucha piosenki,
  • dzieli nazwy obrazków na sylaby, łączy pierwsze głoski z nazw obrazków,
  • umieszcza za pomocą słomki na kartce odpowiednie zdjęcia przedmiotów,
  • kończy rozpoczęte zdania,
  • bawi się z innymi,
  • samodzielnie wykonuje codzienne czynności.
  • pisze litery po śladach i samodzielnie,
  • rozpoznaje i nazywa trójkąt,
  • reaguje odpowiednio na dźwięk instrumentu, klaszcze w rytmie ćwierćnut,
  • przechodzi pomiędzy nogami i rękami partnera,
  • reaguje na przerwę w muzyce,
  • odszukuje i zaznacza podane litery i liczby,
  • wymyśla własne figury taneczne podczas zabawy,
  • wymienia różne rodzaje domów oraz pomieszczenia znajdujące się w domu,
  • spaceruje w okolicy przedszkola,
  • rysuje przekrój domu wraz z pomieszczeniami,
  • rysuje po śladach, łączy dzieci z odpowiednimi budynkami,
  • wypowiada się na temat spędzania czasu z bliskimi,
  • wspólnie z innymi przygotowuje sałatkę,
  • gra na instrumencie,
  • wypowiada się na temat swoich praw i obowiązków,
  • rysuje to, do czego ma prawo oraz co jest jego obowiązkiem,
  • rysuje szlaczki po śladach i samodzielnie,
  • buduje z klocków,
  • układa zdanie z wypowiedzianym przez N. słowem,
  • wykonuje pracę plastyczną,
  • naśladuje ruchy wykonywane przez N.,
  • określa kierunki i zapisuje ruchy za pomocą kodu,
  • rytmicznie porusza się przy piosence,
  • śpiewa piosenkę,
  • zapamiętuje szczegóły znajdujące się na fotografii oraz opisuje to, co się na niej znajduje.