Treść strony - 10 Biedronki
Marcowa pogoda
W tym tygodniu każda Biedronka:
– poznaje symbole pogodowe
– opisuje zjawiska pogodowe
– ćwiczy uważne słuchanie tekstu literackiego
– rozumie treść opowiadania
– poznaje nowe słowa i wyjaśnia je
– odpowiada na pytania N.
– wykonuje zadanie zgodnie z instrukcją
– ubiera się adekwatnie do pogody i pory roku
– kształtuje umiejętność zachowania równowagi
– dostrzega zmiany zachodzące w przyrodzie związane z porą roku
– bawi się z wykorzystaniem rekwizytów
– wie, jak ważne jest dbanie o zdrowie i jak można to robić
– ogląda lub czyta komiks
– opowiada, w jaki sposób mogłaby zakończyć się przedstawiona historia
– rysuje brakujący obrazek w komiksie
– wzbogaca słownictwo o przysłowie „W marcu jak w garncu”
– poszerza swoje kompetencje przyrodnicze
– wie, jak zmienia się pogoda w marcu
– zapoznaje się z wielką i małą literą g, G
– dokonuje analizy i syntezy głoskowej słów
– kształtuje umiejętności klasyfikowania przedmiotów ze względu na ich kolor, wielkość i cechy charakterystyczne
– ogląda zdjęcia naczyń do gotowania, potrafi je odróżnić
– rozwija umiejętność układania przedmiotów w przestrzeni
– posługuje się pojęciami kierunkowymi
– orientuje się w schemacie ciała
– doskonali umiejętność posługiwania się pieniędzmi
– rozwija kompetencje matematyczne
– wie, co można kupić za określoną kwotę
– określa, który strój pasuje do podanej pogody
Godzina dostępności w tym tygodniu będzie realizowana
w ramach Dnia otwartego w środę 5 marca w godz. 18.00-19.00