Treść strony - 9 Kredeczki z zeróweczki
Prawa wszystkich dzieci.
Godzina dostępności w tym tygodniu do dyspozycji dzieci.
Każda Kredeczka:
- 
wie, co to jest Konwencja o Prawach Dziecka 
- 
wypowiada się na temat cech wyglądu dzieci, 
- 
opisuje charakterystyczne cechy wyglądu koleżanki lub kolegi z grupy, 
- 
zna swoje prawa i obowiązki, wypowiada się na ich temat, 
- 
współtworzy notatkę graficzną o prawach i obowiązkach dziecka, 
- 
wie, jak obchodzony jest Dzień Dziecka w wybranych krajach, 
- uważnie słucha wiersza i wypowiada się na temat jego treści,
- 
odczytuje sylaby i wyrazy zbudowane z poznanych liter, 
- 
uzupełnia i odczytuje teksty wyrazowo-obrazkowe, 
- 
liczy głoski w prostych fonetycznie słowach, 
- 
wypowiada się na temat własnych emocji, 
- 
odróżnia emocje przyjemne od nieprzyjemnych, 
- 
wypowiada się na temat sposobów radzenia sobie z emocjami nieprzyjemnymi, 
- 
składa czapkę z papieru według instrukcji nauczyciela, 
- 
wypowiada się na temat pojęcia „tolerancja”, 
- 
klasyfikuje przedmioty według danej cechy, 
- 
rozróżnia podstawowe figury geometryczne (koło, kwadrat, trójkąt, prostokąt), 
- 
klasyfikuje figury według wskazanych cech, 
- 
tworzy zbiory, porównuje ich liczebność, 
- 
wyodrębnia część wspólną zbiorów, 
- 
stosuje znaki mniejszości i większości, 
- 
Doskonali poczucie rytmu podczas zabaw rymicznych, 






