Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Przejście do sekcji:

Przejście do sekcji

Treść strony - 9 Kredeczki z zeróweczki

  • wisla

Na wiślanym szlaku

Godzina dostępności:

p. Magda- wtorek, środa 11:30-12:00

p. Dorota- wtorek, środa 11:00-11:30

 

Każda Kredeczka:

improwizuje taniec do muzyki;

nadaje znaczenie swoim czynnościom, wyciąga wnioski;

współtworzy planszę tematyczną, nadaje znaczenie umieszczonym na niej elementom;

wie, w jaki sposób na mapie zaznacza się morza, góry, rzeki i miasta;

wskazuje na mapie Polski Morze Bałtyckie, Wisłę, wybrane miasta;

wykonuje improwizacje ruchowe do muzyki z wykorzystaniem przyboru;

układa obrazek z elementów;

rozwija wyobraźnię muzyczną;

doskonali umiejętności wokalne;

reaguje na metrum piosenki oraz na dźwięki długie i krótkie;

zna wybrane zabytki i symbole związane z Krakowem;

panuje nad nieprzyjemną emocją, np. podczas czekania na swoją kolej w zabawie;

używa zwrotów grzecznościowych podczas zabawy tematycznej w zakupy;

posługuje się monetami, odlicza podane kwoty;

eksperymentuje z tworzeniem kolejnych liczb;

wykonuje dodawanie i odejmowanie w sytuacji użytkowej;

zna treść legendy o Smoku Wawelskim;

wycina, zgina i wykleja według instrukcji nauczyciela;

zna wybrane zabytki i symbole związane z Warszawą;

zna treść legendy o Złotej Kaczce;

czyta proste wyrazy i zdania;  współdziała w zabawie;

dopełnia do podanej liczby, poprawnie wykonuje dodawanie liczb w zakresie 8 z wykorzystaniem liczmanów;

w sposób kreatywny wypowiada się w formach plastycznych;

zna wybrane symbole związane z Warszawą, np. Bazyliszka;

naśladuje ruchy drugiej osoby;

zna wybrane zabytki Torunia;

wykonuje masażyk zgodnie z zasadami bezpieczeństwa;

wie, że Ziemia krąży wokół Słońca i wokół własnej osi;

wie, jak działa waga szalkowa;

porównuje przedmioty w swoim otoczeniu ze względu na ciężar;

zna wybrane zabytki i symbole związane z Gdańskiem;

wie, do czego służą latarnie morskie;

zna miejscowości w Polsce, w których są latarnie morskie;

czyta globalnie nazwy związane z tematem;

ćwiczy małą motorykę;

bezpiecznie bawi się z rówieśnikami, przestrzega ustalonych zasad;

określa kierunki i miejsca na kartce.