Treść strony - 4 Biedronki
Czy jest zima czy jej nie ma ?
Każda Biedronka powinna:
poznać znaczenie przysłowia „Luty - obuj dobre buty”
poznać cechy charakterystyczne aktualnej pory roku zimy i pierwsze zwiastuny nadchodzącej wiosny
poznać różne oblicza zimowej pogody tej ze śniegiem i mrozem i tej z roztopami,deszczem i wiatrami
poznać zjawiska pogody zimowej takie jak:mróz,szron,sadź,śnieg,burza śnieżna,lawina śnieżna w górach, deszcz ze śniegiem
słuchać wierszy i piosenek o tematyce zimowej i nauczyć się jednej z nich
poznać zjawiska pogodowe zimy w górach
poznać zimowe sporty i zabawy
poznać cechy charakterystyczne polarnego krajobrazu,gdzie przez prawie cały rok panuje zima
świętować Walentynki poprzez zabawy integrujące grupę
świętować Walentynki poprzez przygotowywanie z pomocą nauczycielki dla siebie nawzajem serduszek- „walentynek”
przy okazji świętowania Walentynek poznawać różne rodzaje miłości: do rodziców,do rodzeństwa,dziadków
poznawać filmy dla dzieci, które pokazują jak ważna jest „rodzina” i więzy rodzinne dla ludzi,ale także dla zwierząt np. poprzez wycieczkę do kina i obejrzenie filmu „Wyfrunięci” opowiadającego historię rodziny kaczek, które wyruszają we wspaniałą podróż z Nowej Anglii na Jamajkę,gdzie spotykają ich różne przygody
Współpraca z rodzicami -ewentualne kontakty wg potrzeb
Godziny dostępności:
Środa
godz.06:30 – 07:00
godz.12:00 – 12:30
Droga Biedronko
Zachęcam do zrobienia z pomocą najbliższych jeszcze jednej pracy plastycznej -jeszcze jednej "walentynki" Oto moja
propozycja