Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Przejście do sekcji:

Przejście do sekcji

Treść strony - 10 Smerfy

  • dziś

Kiedyś i dziś

Każdy Smerf:

-rozwija myślenie przyczynowo-skutkowe, tworzy dłuższe wypowiedzi oparte o ciągi myślowe,

-zna znaczenia wyrazu „zamek”, wie, że ten sam wyraz może mieć różne znaczenia,

-interesuje się czytaniem, zna litery „z”, „Z”, czyta krótkie teksty,

-wypowiada się na temat wynalazków, dzieli się swoimi spostrzeżeniami, doświadczeniami i wiedzą,

-dzieli się swoimi wyobrażeniami oraz wiedzą na temat życia w jaskiniach, bez współczesnych wynalazków,

-rozpoznaje i nazywa środki transportu,

-nazywa, rozpoznaje domowe sprzęty elektryczne, wie, do czego służą,

-przyporządkowuje przedmioty do współczesności i do czasów dawnych,

-wypowiada się na temat pracy architekta,

-klasyfikuje elementy według wskazanego kryterium, układa przedmioty w grupy,

-przelicza elementy zbioru, dodaje i odejmuje w zakresie 9 z wykorzystaniem liczmanów, układa działania dodawania i odejmowania za pomocą symboli matematycznych, przedstawia działanie dodawania na zbiorach zastępczych, uzupełnia zapis dodawania za pomocą symboli matematycznych.