Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Przejście do sekcji:

Przejście do sekcji

Treść strony - 10 Smerfy

  • Wiosna

Na tropach wiosny

Każdy Smerf:

 

-dostrzega emocjonalną wartość otoczenia przyrodniczego,

-odczuwa troskę o uprawiane rośliny,

-wyjaśnia znaczenie przysłowia „w marcu jak w garncu” oraz powiedzenia „ubrać się na cebulę”,

-swobodnie wypowiada się na temat zmian związanych ze zmianą pór roku: zima i wiosna,

-wie, co symbolizuje marzanna,

-interesuje się czytaniem, zna litery „c”, „C”, czyta krótkie teksty,

-dobiera podpisy do obrazka, odczytuje nazwy części rośliny i nazwy kwiatów,

-zna budowę drzewa,

-wskazuje oznaki wczesnej wiosny,

-wie, co jest potrzebne roślinie do rozwoju i życia,

-nazywa części krokusa,

-nazywa wybrane wiosenne kwiaty.