Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Przejście do sekcji:

Przejście do sekcji

Treść strony - Konkursy

KONKURS PLASTYCZNY „SKARPETKOWY LUDZIK”

REGULAMIN PRZEDSZKOLNEGO KONKURSU PLASTYCZNEGO

„SKARPETKOWY LUDZIK

§ 1

Postanowienia ogólne.

1.      Organizatorem konkursu „Skarpetkowy ludzik” jest Publiczne Przedszkole  nr 5 w Nowym Dworze Mazowieckim.

2.      Koordynatorzy konkursu: Beata Malasiewicz, Angelika Tkacz, Marta Słotwińska.

3.      Konkurs trwa od 14.03 do 20.03.2025 r.

4.      Konkurs organizowany jest w nawiązaniu do obchodów Światowego dnia Zespołu Downa.

5.      Cele konkursu to:

·        upowszechnianie wśród dzieci w wieku przedszkolnym informacji na temat idei Światowego Dnia Osób z Zespołem Downa

·        zwrócenie uwagi na zagadnienie obecności w środowisku społecznym osób z zespołem Downa oraz otwarcia się na dialog, integrację, zrozumienie

·        rozbudzanie wrażliwości dzieci w wieku przedszkolnym na potrzebę życzliwości i otwartości wobec innych osób

·        propagowanie twórczości plastycznej jako aktywnej formy spędzania czasu wolnego dzieci

·        rozwijanie kreatywności, uzdolnień plastycznych, wrażliwości artystycznej i twórczej inwencji

·        wzmacnianie wiary we własne możliwości

·        budzenie zainteresowania różnymi technikami plastycznymi.

 

§ 2

           Zasady uczestnictwa

1.      Konkurs przeznaczony jest dla dzieci  uczęszczających do Publicznego Przedszkola nr 5 w Nowym Dworze Mazowieckim oraz ich rodziców.

2.      Zadaniem uczestników jest wykonanie maskotki, gniotka, pacynki z wykorzystaniem kolorowych skarpetek oraz innych materiałów - według uznania i pomysłu.

3.      Format: praca przestrzenna, techniczno – plastyczna, sensoryczna.

4.      Każda praca powinna być podpisana imieniem i nazwiskiem dziecka oraz nazwą grupy.

5.      Prace należy składać do wychowawców grup do 20 marca br.

6.      Każda grupa biorąca udział w konkursie otrzyma nagrody.

7.      Biorąc udział w konkursie, uczestnik akceptuje jego regulamin.