Treść strony - 9 STOKROTKI
Jestem Polką, jestem Polakiem
Każda Stokrotka:
zna legendę o powstaniu Krakowa i opowiada jej treść;
wskazuje, z jakiej legendy pochodzą bohaterowie;
nazywa postaci z legend;
doskonali percepcję wzrokową;
uczestniczy w zabawie ruchowej;
zna i nazywa symbole narodowe:
rozwiązuje zagadki logiczne dotyczące postaci lub przedmiotów z legend;
zna melodię i słowa hymnu narodowego;
rozpoznaje i nazywa wielką i małą literę „l, wyróżnia obrazki, które rozpoczynają się tą głoską;
czyta literę „l”, ,,u" intonując ją w zależności od polecenia nauczycielaoraz proste sylaby z wykorzystaniem liter: „t”, „m”, „l”, ,,u";
improwizuje do muzyki;
„odczytuje” liniaturę, pisze wzory literopodobne w liniaturze;
dokonuje analizy i syntezy słuchowej, wskazuje miejsca „u”, ,,l" głoski w słowach;
zna legendę o piernikach katarzynkach;
opowiada legendę na podstawie ilustracji;
czyta proste wyrazy;
przelicza elementy zbioru, oznacza je za pomocą cyfr 1–6;
układa cyfrę 6 z różnych materiałów.





