Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Przejście do sekcji:

Przejście do sekcji

Treść strony - 9 STOKROTKI

Jesienne kolory

Każda Stokrotka:

wymienia zwiastuny jesieni;

buduje głoskowy schemat wyrazu;

rozpoznaje i nazywa literę awielką i małą;

dokonuje analizy i syntezy słuchowej, wskazuje miejsca głoski aw słowach i wyrazach;

podejmuje próby pisania liter w liniaturze;

recytuje wiersz z właściwą intonacją  i regulacją oddechu;

określa miejsce głoskiaw słowach;

układa schemat zdania i podaje liczbę wyrazów w zdaniu;

utrwala obraz litery a”;

wyróżnia głoski w nagłosie;

wskazuje litery pośród innych elementów;

uczestniczy w zabawach ruchowych;

klasyfikuje i segreguje figury geometryczne według kształtu, wielkości i koloru;

koduje i dekoduje cechy figur za pomocą kart kodowych;

rozpoznaje i nazywa koło, kwadrat i prostokąt;

prowadzi różnorodne doświadczenia i obserwacje;

wnioskuje na podstawie dokonywanych doświadczeń oraz obserwacji i wymienia właściwości powietrza; 

recytuje zespołowo wiersz z pamięci;

posługuje się liczebnikami głównymi i porządkowymi w zakresie 10;

rozróżnia i nazywa cyfry oznaczające liczby od 1 do 2, dopasowuje je do właściwej liczebności zbioru;

dokonuje pomiaru długości, posługując się wspólną miarą  krokami;

zna cyfrę 2, posługuje się liczebnikiem dwa;

podejmuje próby pisania cyfry 2; 

tworzy kompozycje nieregularne w różnych układach;

bierze udział w przedstawieniu ,,Magia czarownicy";

bierze udział w zajęciach i zabawach prowadzonych w ramach akcji "TYDZIEŃ O BUDOWANIU RELACJI".