Treść strony - 2 BIEDRONKI
Jesień w listopadzie
Każda Biedronka
dostrzega cechy pogody i kolorytu późnej jesieni
rozumie co znaczy w pogodzie „szaruga jesienna”
wie jakie są częste zjawiska atmosferyczne późną jesienią:różne rodzaje deszczu, mgła, jesienne wiatry, szron
utrwala nazwy podstawowych kolorów i poznaje pochodne kolory
ćwiczy aparat artykulacyjny mowy poprzez zabawy logopedyczne
rozwija umiejętności społeczne w zabawie
uczy się ubierać w rzeczy wierzchnie stosownie do pogody
ćwiczy umiejętność ubierania się w tym zakładania butów z niewielką pomocą osób dorosłych
uczy się właściwej kolejności zakładania i zdejmowania ubrań podczas ubierania się
do wyjścia na dwór i powrotu do przedszkola
uczy się rozumienia pojęcia „para” m.in. na przykładzie różnego rodzaju butów, rekawiczek
naśladuje szum deszczu np. szeleszczeniem gazetą, stukaniem w różne powierzchnie itp.
wie jak zabezpieczyć się przed deszczem, chłodem
uczy się odtwarzać rytm piosenki wystukując go różnymi przedmiotami
poznaje i opowiada historię parasola opisaną w wierszu „Parasol” M. Konopnickiej
poznaje sposoby jak można ciekawie spędzić czas nie wychodząc z domu, z przedszkola w czasie „szarugi jesiennej”
gra na instrumentach perkusyjnych w refrenie piosenki pt „Listopadowa piosenka”
Drodzy Rodzice
W dniu 12.11.2025(w środę) w godz.18:00-19:00 w ramach dnia otwartego zapraszam chętnych rodziców na rozmowy indywidualne z wychowawcą.
Zapraszam chętnych z Państwa na rozmowę ze mną i proszę o powiadomienie mnie mailem na dziennik, kto z Państwa przyjdzie w tym dniu na rozmowę.





