Treść strony - 13 Koraliki
„WIOSENNE BARWY I DZWIĘKI”
Każdy Koralik:
Ø zna nazwy roślin kwitnących późną wiosną;
Ø posługuje się pojęciami dotyczącymi zjawisk przyrodniczych;
Ø rozpoznaje zwierzęta żyjące na łące, opisuje ich wygląd;
Ø zbiera informacje na temat ptaków mieszkających, żerujących na łąkach;
Ø rozpoznaje dźwięki wydawane przez różne zwierzęta zamieszkujące łąkę: skowronek; czajka itp.
Ø zna budowę owada na przykładzie motyla;
Ø zna etapy rozwoju owada na przykładzie motyla;
Ø układa historyjki obrazkowe o cyklu rozwojowym owadów zgodnie z kolejnością zdarzeń;
Ø dostrzega zjawisko symetrii
Ø wyodrębnia głoski w wyrazach, tworzy schematy głoskowe wyrazów;
Ø dzieli wyrazy na sylaby, tworzy schematy sylabowe, wyodrębnia w wyrazach głoski w nagłosie;
Ø interesuje się czytaniem, zna litery „ł”, „Ł”;
Ø reaguje na zmiany tempa i charakteru muzyki;
Ø rozwija poczucie rytmu i wyobraźnię dźwiękową;
Ø układa przedmioty w rytmiczne sekwencje i przekłada je na inne reprezentacje;
Ø wykonuje dodawanie i odejmowanie w sytuacji użytkowej;
Ø rozwiązuje zadania z treścią, określa pytanie, podaje rozwiązanie i odpowiedź;
Ø podejmuje próby rozwiązywania zadań z treścią
Godziny dostępności:
Grażyna Duch- wtorek, środa 11:00 - 11.30
Beata Koszewska- środa 11:30 - 12:30
Beata Malasiewicz- wtorek 14:00 - 14:30
czwartek 14:00 - 14:30