Treść strony - 13 Koraliki
„Na tropach wiosny”
31.03.2025 – Wielkanocna sesja zdjęciowa.
02.04.2025 – Dzień Autyzmu
04.04.2025 – Lekcja biblioteczna
Każdy Koralik:
- rozwiązuje zagadki dotyczące składników pogody, nazywa poszczególne składniki pogody
przypisuje symbole do poszczególnych składników pogody;
- wyjaśnia znaczenie przysłowia „w marcu jak w garncu” oraz powiedzenia „ubrać się na cebulę”;
- wypowiada się na temat zwyczajów związanych z pożegnaniem zimy i powitaniem wiosny;
- dostosowuje strój do pogody;
- wymienia nazwy dni tygodnia; pory roku i miesiące w kolejności;
- posługuje się pojęciami dotyczącymi następstwa czasu w ciągu dnia – rano, w południe, po południu;
- posługuje się pojęciami dotyczącymi następstwa czasu: „najpierw”, „potem”, „później”, „na końcu”;
- zakłada i prowadzi kalendarz pogody;
- zna symbole przedstawiające zjawiska pogodowe;
- nazywa części krokusa i odczytuje nazwy części rośliny;
- układa historyjkę o rozwoju fasoli i wypowiada się swobodnie na jej temat;
- wymienia zwiastuny wiosny – elementy pogody, zachowania zwierząt, świat roślin;
- określa charakterystyczne cechy nasion;
- klasyfikuje zwiastuny wiosny na grupy: kwiaty, ptaki, symbole pogody
- interesuje się czytaniem, zna litery „g”, „G”;
- podejmuje aktywność poznawczą, wie, że książka może być źródłem wiedzy;
- przelicza i porównuje liczebność zbiorów;
- przedstawia liczebność zbiorów za pomocą cyfr;
- porównuje liczebność zbiorów, używając symboli matematycznych =, <, >;
· Godzina dostępności:
Beata Koszewska - środa 14:30 - 15:30
Grażyna Duch wtorek, środa - 11:00 - 11:30
Beata Malasiewicz - wtorek 14:00 - 14:30
czwartek 14:00 - 14:30