Treść strony - 13 Koraliki
Na wiślanym szlaku
Każdy Koralik:
v Precyzyjnie składa i zagina papier,
v Postrzega własną osobę jako członka narodu(Polak, Polka) i czuje dumę z faktu bycia Polką i Polakiem,
v Próbuje postrzegać wartość człowieka niezależnie od jego statusu materialnego, wyglądu, sprawności,
v Poznaje historię Polski oraz zdobywa wiedzę o ważnych historycznych postaciach,
v Poznaje tradycje regionalne, symbole związane z regionami Polski, ukrytych w podaniach, legendach, bajkach,
v Czyta proste wyrazy i zdania w zakresie podanych liter,
v Śpiewa piosenki i uczestniczy w zabawach opartych na tradycji ludowej,
v Wie o tym, że Warszawa jest stolicą Polski, że herbem jej jest syrenka, że Wisła jest najdłuższą rzeką Polski,
v Orientuje się na mapie Polski,
v Posługuje się wagą w zabawie i w sytuacjach użytkowych, porównuje przedmioty ze względu na ich ciężar,
v Wykonuje zadania grafomotoryczne,
v Rozpoznaje na zdjęciach miejsca charakterystyczne dla Warszawy, Torunia, Gdańska,
v Dobiera podpisy do obrazka,
v Rozwija wyobraźnię muzyczną,
v Rozróżnia instrumenty perkusyjne, klawiszowe
v Śpiewa piosenki,
v Zgodnie współdziała w grupie.
Godziny dostępności:
Grażyna Duch - wtorek, środa 16.30- 17.00
Beata Koszewska - zwolnienie lekarskie
Beata Malasiewicz - wtorek 14:00 - 14:30
czwartek 14:00 - 14:30