Treść strony - 13 Koraliki
Deszczem malowane.
Każdy Koralik:
· zakłada i prowadzi kalendarz pogody;
· zna symbole przedstawiające zjawiska pogodowe;
· czyta symbolicznie przedstawioną prognozę pogody, łączy symbol ze zdjęciem odpowiadających mu warunków atmosferycznych;
· zna zjawiska pogodowe charakterystyczne dla późnej jesieni i potrafi je wymienić;
· posługuje się pojęciami dotyczącymi następstwa czasu;
· wymienia nazwy dni tygodnia we właściwej kolejności;
· dokonuje pomiarów temperatury;
· interesuje się czytaniem, zna litery „u”, „U”;
· odwzorowuje kształt litery „U” wielkiej i małej; kreśli litery ,,u”, „U”;
· wyodrębnia głoski w wyrazach, tworzy schematy głoskowe wyrazów;
· dzieli wyrazy na sylaby, tworzy schematy sylabowe, wyodrębnia w wyrazach głoski w nagłosie;
· rozwiązuje zagadki sensoryczne;
· eksperymentuje dźwiękiem, wyraża zjawiska pozamuzyczne różnymi środkami aktywności muzycznej;
· odtwarza złożone rytmy dźwiękowe za pomocą instrumentów muzycznych;
· rozpoznaje i nazywa cyfrę 5;
· zachowuje odpowiednią kolejność podczas liczenia;
· tworzy zbiory równoliczne, posługuje się pojęciem „tyle samo”;
· Godzina dostępności:
Beata Koszewska - środa 11:30 - 12:30
Grażyna Duch wtorek - 10:30 - 11:30
Beata Malasiewicz - wtorek 14:00 - 14:00
czwartek 14:00 - 14:30
·