Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Przejście do sekcji:

Przejście do sekcji

Treść strony - 11 Słoneczka

  • 1

Co w trawie piszczy?

 

CZAS REALIZACJI: 19.05-23.05.2025

 

W tym tygodniu godzina dostępności będzie przeznaczona dla dzieci

w dniu wycieczki.

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

We wtorek (20.05.2025) jedziemy na wycieczkę do Modlina.
 
Tego dnia proszę o przyprowadzanie dzieci do przedszkola do godziny 8:20.
 
Proszę, aby każde dziecko miało ze sobą w dniu wycieczki plecak,
a w nim komplet ubranek na przebranie, mokre oraz suche chusteczki. 
Proszę nie wkładać dzieciom do plecaków zabawek ani słodyczy!
Prowiant oraz wodę dzieci otrzymają do plecaków z przedszkola.
 
 
 
 
23.05 (piątek) przedstawiciele z grupy Słoneczka 
jadą na Festiwal Piosenki o Zdrowiu
 

 

W tym tygodniu każde Słoneczko:

  • bierze udział w zabawie,
  • określa, w jakim jest nastroju,
  • pisze po śladach, czyta wyrazy,
  • recytuje tekst rymowanki naśladując rośliny rosnące na łące,
  • aktywnie wykonuje ćwiczenia,
  • wypowiada się na temat opowiadania,
  • szuka szarfy w kolorze swojej kartki,
  • wykonuje prace plastyczne,
  • w parach wykonuje ruchy, o których mówi N.,
  • uważnie słucha piosenki,
  • układa zdanie z dwóch, trzech wyrazów,
  • umieszcza klocki w obręczy i je przelicza,
  • kończy rozpoczęte zdania,
  • bawi się z innymi,
  • samodzielnie wykonuje codzienne czynności,
  • określa, w jakim jest nastroju,
  • odpowiada na zadane pytania,
  • koloruje rysunek,
  • liczy w dostępnym dla siebie zakresie,
  • kończy rozpoczętą wypowiedź i naśladuje sposób poruszania się zwierzęcia,
  • wykonuje określone gesty i ruchy zgodnie z rytmem,
  • dmucha na piórko tak, aby nie spadło na podłogę,
  • podejmuje swobodne zabawy,
  • wykonuje pięć pajacyków,
  • zaznacza błędnie uzupełnione zdjęcia, czyta tekst,
  • uzupełnia wyrazy brakującymi literami,
  • wykonuje układ ruchowy do piosenki z wykorzystaniem szyfonowej chusty,
  • wie, dlaczego pszczoły są ważne dla człowieka,
  • spaceruje w okolicy przedszkola,
  • określa, czy zdanie jest prawdziwe czy fałszywe,
  • odczytuje kody, wpisuje litery w odpowiednie miejsca,
  • rozwiązuje krzyżówkę,
  • przerwy w muzyce ustawia się przy kręglu,
  • wykonuje pracę plastyczną,
  • zamienia się miejscami z osobą, która lubi wymienione zwierzę/kwiat,
  • wypowiada się na temat, dlaczego łąka jest ważna,
  • przestrzega ustalonych zasad,
  • rytmicznie porusza się do piosenki,
  • odwzorowuje ułożenie zdjęć po drugiej stronie sznurka.