Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Przejście do sekcji:

Przejście do sekcji

Treść strony - 11 Słoneczka

  • wieś

Wiosna na wsi

 

CZAS REALIZACJI: 31.03-04.04.2025

 

 

We wtorek 1go kwietnia odbędą się zdjęcia w przedszkolu.
Będzie to sesja wielkanocna jak również zdjęcia do tzw. tablo na zakończenie roku.
Brak dostępnego opisu zdjęcia.

W tym tygodniu godzina dostępności będzie realizowana w ramach

Światowych obchodów Dnia Świadomości Autyzmu.

Zapraszamy na warsztaty sensoryczne z okazji Światowego Dnia Świadomości Autyzmu 💖
Przypominamy, że dzieci z grupy "Słoneczka" zapraszamy do zabawy
w szatni zerówek w budynku SP7. 

Może być zdjęciem przedstawiającym tekst „3WλmoΝή Świadomości ".្ទរងស់ Autyzmu Zapraszamy do zabaw sensorycznych, które pozwolą na lepsze zrozumienie osób w spektrum autyzmu. SRODA 02.04.2025 .2025 02.04 14:30 14:30-17:00 -17:00 Zabawy w każdej szatni!”

 

W piątek 04.04.2025r- będziemy obchodzić dzień marchewki.

Bardzo proszę aby tego dnia dzieci były ubrane w kolorze pomarańczowym bądź

pomarańczowo- zielonym.

Dzień Marchewki w przedszkolu 2024. Zabawy i atrakcje dla dzieci - ROLINKO

W tym tygodniu każde Słoneczko:

  • w parach wita się paluszkami, a potem całymi dłońmi,
  • określa, w jakim jest nastroju,
  • dzieli nazwę obrazka na sylaby lub głoski,
  • wypowiada się na temat opowiadania,
  • ustawia się przy odpowiedniej szarfie,
  • rozpoznaje i nazywa literę f, F: małą i wielką, drukowaną i pisaną,
  • odpowiednio reaguje na wypowiedziane hasło,
  • uważnie słucha piosenki,
  • tworzy wyraz z podanych liter,
  • nazywa część ciała, której dotknęło piórko,
  • kończy rozpoczęte zdania,
  • bawi się z innymi,
  • samodzielnie wykonuje codzienne czynności,
  • nazywa zwierzęta i ich dzieci przedstawione na zdjęciach,
  • dobiera zwierzęta w rodziny zgodnie z ich gatunkiem,
  • pisze po śladach i samodzielnie,
  • określa, który przedmiot jest cięższy, a który lżejszy,
  • aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach gimnastycznych,
  • spaceruje w okolicy przedszkola,
  • naśladuje ruchy prezentowane przez nauczyciela,
  • szuka par obrazków zwierząt,
  • czyta nazwy zwierząt, wskazuje dorosłe zwierzęta i ich dzieci,
  • kończy rozpoczęte zdania,
  • podejmuje swobodne zabawy,
  • podaje słowo rozpoczynające się wskazaną głoską,
  • czyta zdania, zaznacza zdania prawdziwe,
  • wykonuje układ ruchowy do piosenki,
  • wie, jak wyglądała praca rolnika kiedyś, a jak wygląda dziś,
  • przestrzega ustalonych zasad,
  • układa zadania do obrazków,
  • zbiera klocki do szarfy w odpowiednim kolorze,
  • dopowiada głosy wydawane przez zwierzęta,
  • uzupełnia wyrazy brakującymi literami,
  • aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach gimnastycznych,
  • układa historyjkę obrazkową,
  • klaszcze w dłonie partnera,
  • łączy motki wełny z drutami o takich samych kodach,
  • tańczy w partnerem pod rękę,
  • buduje z klocków,
  • zauważa, że różnice między ludźmi mogą być przyczyną zazdrości,
  • wykonuje pracę plastyczną,
  • ustawia się gęsiego z dziećmi, które mają ten sam kolor szarf,
  • zgodnie pracuje z pozostałymi członkami zespołu,
  • przestrzega ustalonych zasad,
  • rytmicznie porusza się przy muzyce,
  • zaznacza na rysunku poznane litery i cyfry.