Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Przejście do sekcji:

Przejście do sekcji

Treść strony - 11 Słoneczka

  • zima tuż tuż

Zima jest coraz bliżej

 

CZAS REALIZACJI: 27.11-01.12.2023

 

 

Może być zdjęciem przedstawiającym tekst „W poniedziałek (27.11.2023r) Odbędzie się zimowa sesja zdjęciowa”Może być zdjęciem przedstawiającym tekst „KONKURS RECYTATORSKİ W tym roku do NOKU na Tęczowe Rymowanki jedzie z naszej grupy Tosia wraz z Tosią jedzie nasza cała grupa będziemy wspierać mocno trzymać kciuki Wyjazd : jest za darmo we wtorek (28.11.2023) Jedziemy o ۹ wracamy około 11.30. Oprócz wystę™pów recytatorów będzie równiez pokaz iluzjonisty”

W tym tygodniu każde Słoneczko:

  • na hasło wskakuje do szarfy,
  • określa, w jakim jest nastroju,
  • dzieli słowa na sylaby,
  • wypowiada się na temat opowiadania,
  • prezentuje za pomocą ruchu aktywność wykonywaną zimą,
  • rozpoznaje i nazywa literę y, Y,
  • spaceruje w okolicy przedszkola,
  • uważnie słucha piosenki,
  • łączy zdjęcia z literą, rozwiązuje krzyżówkę
  • układa zdanie, w którym każdy wyraz rozpoczyna się od wskazanej litery,
  • kończy rozpoczęte zdania,
  • bawi się z innymi,
  • samodzielnie wykonuje codzienne czynności.
  • wypowiada się na temat płatków śniegu,
  • pisze po śladach i samodzielnie
  • rozpoznaje cyfrę 0,
  • aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach gimnastycznych,
  • przestrzega zasad podczas zabaw,
  • wykonuje odpowiednie ruchy,
  • kładzie się na dywanie i wsłuchuje się w tekst,
  • podejmuje swobodne zabawy,
  • pisze cyfry po śladach i samodzielnie,
  • wykonuje swojego bałwanka,
  • aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach,
  • wykonuje określone ruchy do piosenki,
  • tworzy imiona z poznanych liter,
  • tworzy budowle ze śniegu,
  • rysuje przedmioty według instrukcji,
  • liczy małe i duże bałwanki, wpisuje odpowiednie liczby,
  • bawi się z innymi,
  • czyta wyrazy, dzieli je na głoski,
  • pisze wskazaną literę na plecach kolegi,
  • uczestniczy w eksperymentach,
  • rzuca jak najdalej kulą ze śniegu,
  • przykleja obrazki bałwanków w odpowiednich miejscach,
  • podaje balon przy użyciu opuszków palców,
  • kończy rozpoczęte zdania,
  • buduje z klocków,
  • rozpoznaje radość wśród innych emocji,
  • wykonuje pracę plastyczną,
  • porusza paskami bibuły w rytmie muzyki,
  • potrafi stworzyć kod,
  • przestrzega zasad podczas zabaw,
  • rytmicznie porusza się przy muzyce,
  • reaguje na zmianę tempa w muzyce,
  • zdmuchuje kawałek bibuły.