Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Przejście do sekcji:

Przejście do sekcji

Treść strony - 13 Delfinki

  • 350208042_1409063766333665_4864885579943607026_n

Prawa wszystkich dzieci.

Brak opisu.

Każdy Delfinek:

  • wie, co to jest Konwencja o Prawach Dziecka,
  • zna znaczenie wyrażenia „jedyny w swoim rodzaju”,

  • wypowiada się na temat cech wyglądu dzieci,

  • opisuje charakterystyczne cechy wyglądu koleżanki lub kolegi z grupy,

  • zna swoje prawa i obowiązki, wypowiada się na ich temat,

  • współtworzy notatkę graficzną o prawach i obowiązkach dziecka,

  • wie, jak obchodzony jest Dzień Dziecka w wybranych krajach,

  • czerpie radość ze wspólnej zabawy z okazji Dnia Dziecka,

  • obrysowuje kontur kolegi lub koleżanki, uzupełnia go elementami postaci,

  • uważnie słucha wiersza i wypowiada się na temat jego treści,

  • odczytuje sylaby i wyrazy zbudowane z poznanych liter,

  • uzupełnia i odczytuje teksty wyrazowo-obrazkowe,

  • liczy głoski w prostych fonetycznie słowach,

  • wypowiada się na temat własnych emocji,

  • odróżnia emocje przyjemne od nieprzyjemnych,

  • wypowiada się na temat sposobów radzenia sobie z emocjami nieprzyjemnymi,

  • składa czapkę z papieru według instrukcji nauczyciela,

  • wypowiada się na temat pojęcia „tolerancja”,

  • klasyfikuje przedmioty według danej cechy,

  • rozróżnia podstawowe figury geometryczne (koło, kwadrat, trójkąt, prostokąt),

  • klasyfikuje figury według wskazanych cech,

  • tworzy zbiory, porównuje ich liczebność,

  • wyodrębnia część wspólną zbiorów,

  • stosuje znaki mniejszości i większości,

  • Doskonali poczucie rytmu podczas zabaw rymicznych,

  • Zna tekst i melodie piosenki ,,Wszystkie dzieci nasze są’’.

  • Uczestniczy w festynie z okazji ,,Dnia rodziny’’.

ZRÓB TO SAM

Zachęcam do wykonania pracy plastycznej: Dzieci świata.

Brak opisu.

 

Wróć