Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Przejście do sekcji:

Przejście do sekcji

Treść strony - 13 Delfinki

  • latawiec

Spotkanie z latawcem.

Każdy Delfinek :

  • wie, jakie znaczenie ma wiatr w ruchu latawca;

  • zna budowę latawca;

  • dostrzega właściwości przedmiotow unoszących się

  • w powietrzu;

  • konstruuje latawiec we wspołpracy z rowieśnikami;

  • prowadzi obserwacje zwracając uwagę na warunki atmosferyczne;

  • dostrzega podobieństwa i różnice między latawcami;

  • tworzy kreatywne opowiadania;

  • potrafi wypowiadać się na temat swoich marzeń;

  • zna litery „o”, „O”;

  • dokonuje analizy i syntezy słuchowej wyrazów;

  • wypowiada się na temat opowiadania i własnych doświadczeń, obserwacji;

  • dokonuje pomiarow długości przy użyciu rożnych sposobów;

  • układa elementy od najkrotszego do najdłuższego;

  • dostrzega zmiany charakteru muzyki i wyraża ją ruchem;

  • odtwarza zapamiętane układy z figur geometrycznych;

  • przelicza liczebnikami głownymi i porządkowymi;

  • rozróżnia kierunki prawo-lewo;

  • rozpoznaje i nazywa podstawowe emocje i wskazuje ich symbole;

  • określa położenie latawca w przestrzeni, stosując pojęcia: „za”, „przed”, „obok”, „pod”;

  • aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach gimnastycznych i zabawach ruchowych.

Zrób to sam

Zachęcam do wykonania pracy "Chmurkowy latawiec”.

Brak opisu.

Literatura polecana do czytania i oglądania z rodzicami:

 

Oscar Brenifier „Ja, co to takiego?”, tłum. Magdalena Kamińska-Maurugeon, Wydawnictwo Zakamarki, Poznań 2014 [seria „Dzieci Filozofują”].

Irena Suchorzewska „Na pewno nie!” i inne wiersze [w:] taż „Wiersze dla dzieci (grzecznych i niegrzecznych)”, Wydawnictwo Muza, Warszawa 2014.

 

Wróć