Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Przejście do sekcji:

Przejście do sekcji

Treść strony - 10 Smerfy

  • wiosna

Wiosenne barwy i dźwięki

Każdy Smerf:

‒ naśladuje ruchem czynności związane z wiosennymi pracami w ogródku

‒ dokonuje analizy sylabowej wyrazów, dzieli słowa na sylaby, wyróżnia poszczególne głoski w słowie

‒ interesuje się czytaniem, zna litery „ł”, „Ł”, odczytuje sylaby, wyrazy, krótkie zdania utworzone z poznanych liter, układa wyrazy z rozsypanki literowej 

‒ nazywa elementy ilustracji, rozpoznaje przedmioty na obrazku 

‒ dostrzega zjawisko symetrii 

‒ uważnie ogląda zdjęcia ptaków, wskazuje istotne elementy ilustracji 

‒ układa przedmioty w rytmiczne sekwencje i przekłada je na inne reprezentacje, odczytuje i kontynuuje rytmy 

‒ rozróżnia stronę lewą i prawą 

‒ rozpoznaje i nazywa późnowiosenne kwiaty poznane na zajęciach 

‒ zna etapy rozwoju owada na przykładzie motyla, zna budowę owada na przykładzie motyla

‒ rozpoznaje zwierzęta łąkowe, opisuje ich wygląd 

‒ nazywa wiosenne prace w ogrodzie, nazywa narzędzia ogrodnicze 

 

Zrób to sam ;-)

https://www.kiedymamaniespi.pl/2017/03/30-pomyslow-na-wiosenne-zabawy-plastyczne-dla-dzieci.html

 

https://wordwall.net/pl/resource/856017/przyroda/wiosna

 

Godziny dostępności:

p. Renata środa 16-17

Wróć