Treść strony - 10 Smerfy
Wiosenne barwy i dźwięki
Każdy Smerf:
‒ naśladuje ruchem czynności związane z wiosennymi pracami w ogródku
‒ dokonuje analizy sylabowej wyrazów, dzieli słowa na sylaby, wyróżnia poszczególne głoski w słowie
‒ interesuje się czytaniem, zna litery „ł”, „Ł”, odczytuje sylaby, wyrazy, krótkie zdania utworzone z poznanych liter, układa wyrazy z rozsypanki literowej
‒ nazywa elementy ilustracji, rozpoznaje przedmioty na obrazku
‒ dostrzega zjawisko symetrii
‒ uważnie ogląda zdjęcia ptaków, wskazuje istotne elementy ilustracji
‒ układa przedmioty w rytmiczne sekwencje i przekłada je na inne reprezentacje, odczytuje i kontynuuje rytmy
‒ rozróżnia stronę lewą i prawą
‒ rozpoznaje i nazywa późnowiosenne kwiaty poznane na zajęciach
‒ zna etapy rozwoju owada na przykładzie motyla, zna budowę owada na przykładzie motyla
‒ rozpoznaje zwierzęta łąkowe, opisuje ich wygląd
‒ nazywa wiosenne prace w ogrodzie, nazywa narzędzia ogrodnicze
Zrób to sam ;-)
https://www.kiedymamaniespi.pl/2017/03/30-pomyslow-na-wiosenne-zabawy-plastyczne-dla-dzieci.html
https://wordwall.net/pl/resource/856017/przyroda/wiosna
Godziny dostępności:
p. Renata środa 16-17