Treść strony - 8 Sówki
Święta majowe.
Godzina dostępności :
Pani Magda- wtorek, środa 11.00.- 11.30
Pani Dorota- poniedziałek, czwartek 11.30.- 12.00
Każda Sówka:
- tworzy w sali kącik patriotyczny
- rozpoznaje symbole narodowe
- prawidłowo powtarza rytm
- porównuje długość pasków z zastosowaniem stopniowania przymiotników
- rozwija myślenie skojarzeniowe
- słucha pieśni patriotycznych
- usprawnia narządy artykulacyjne
- rozpoznaje symbole narodowe i zna ich znaczenie
- wykazuje zainteresowanie literami
- dostrzega zmiany, które zachodzą podczas barwienia
- zna zapis graficzny litery „f”, wymienia wyrazy rozpoczynające się głoską „f”
- rozpoznaje modele monet i banknotów o niskich nominałach
- tworzy rymy
- nazywa wybrane symbole związane z regionami Polski
- porównuje liczebność zbiorów, stosując określenia: „tyle samo”, „o jeden więcej”
- poznaje wybrane sylwetki znanych Polaków
- poszerza swoją wiedzę na temat wybitnych Polaków
- prawidłowo buduje zdania pytające i oznajmujące
- dostrzega na mapie najważniejsze elementy
- utrwala wiadomości na temat Polski
ZRÓB TO SAM!
Doskonałym ćwiczeniem utrwalającym barwy ojczyste, a jednocześnie doskonalącym prace małych paluszków, może być tradycyjny wachlarz, a z niego powstanie np. Ludzik. Spróbujecie?