Treść strony - Motylki
Egzotyczne spotkania
Każdy Motylek:
- współpracuje z kolegami;
- uważnie słucha nauczyciela i kolegów;
- wykonuje zadanie w ciszy;
- maszeruje w rytm muzyki;
- rozpoznaje i nazywa wybrane zwierzęta, opowiada o nich na podstawie słuchanych wierszy;
- składa ilustracje pocięte na elementy;
- rozwiązuje zagadki wzrokowe, słuchowe;
- słucha uważnie utworu literackiego, muzycznego, opowiada o jego treści;
- zna wygląd i zwyczaje słoni;
- wciela się w role;
- naśladuje ruchy wybranych zwierząt;
- gra na instrumentach w rytmie ćwierćnut i ósemek;
- śpiewa, tańczy w parze z kolegą;
- porusza się w rytm słuchanej muzyki klasycznej;
- stosuje określenia „krótki”, „długi”, „krótszy”, „dłuższy”;
- wie, w jaki sposób można porównać długość;
- maluje rolkę papieru wg własnego pomysłu;
- powtarza rymowankę;
- rozumie, że wszystkim zwierzętom należy się szacunek;
- rozpoznaje emocje: radość i smutek, zna sytuacje, w których je odczuwamy
- wie, że zwierzęta też przeżywają emocje;
- naśladuje ruchy i gesty innych dzieci;
- reaguje na sygnał wzrokowy, słuchowy;
- zna wygląd, zwyczaje żyrafy;
- kreśli linie proste w rytm muzyki;
- odrysowuje swoją rękę;
- podejmuuje próby wycinania.
ZRÓB TO SAM
W tym tygodniu zachęcamy Was do wykonania figurek zwierząt, które mogą Wam posłużyć do różnorodnych zabaw w domu.
Oto kilka inspiracji:
https://www.youtube.com/watch?v=ZpHcxksoUvE