Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Przejście do sekcji:

Przejście do sekcji

Treść strony - Motylki

Nadszedł marzec

KAŻDY MOTYLEK:

  •  reaguje na określony sygnał dźwiękowy;
  • słucha uważnie piosenki, opowiada o jej treści;
  • ilustruje treść piosenki ruchem, gestem;
  • tworzy improwizację ruchową i instrumentalną do poznanej piosenki;
  • zna i rozumie znaczenie powiedzenia "W marcu jak w garncu";
  • przelicza w zakresie 3;
  • współpracuje z kolegą;
  • dostrzega zmiany pogody;
  • rozpoznaje i nazywa zjawiska atmosferyczne;
  • powtarza rymowankę;
  • rozumie zjawisko topnienia śniegu;
  • koncentruje uwagę na czynnościach wykonywanych przez nauczyciela i je naśladuje;
  • podejmuje próby wycinania koła, stempluje plastikowym widelcem;
  • kontynuuje rytm;
  • śpiewa pioseni;
  • przenosi sylwetę kropli deszczu słomką;
  • dmucha w słomkę w taki sposób, by sylweta kropli deszczu poruszała się do przodu;
  • zna pierwsze wiosenne kwiaty: przebiśnieg, krokus;
  • wie, która część to kwiat, łodyga, liść;
  • rozpoznaje i nazywa kolory;
  • wciela się rolę kwiatu;
  • rysuje linie proste w rytm muzyki;
  • reaguje na ustalony sygnał dźwiękowy;
  • maluje szablon krokusa i odbija go na papierze.

 

ZRÓB TO SAM!

Pierwsze wiosenne kwiaty wcale nie muszą pojawiać się tylko za oknem. Zajrzyjcie w linki i sprawcie, by i w Waszym domu zrobiło się wiosennie.

https://stylowi.pl/31539144

https://dzieciakiwdomu.pl/2015/03/przebisnieg-wiosenna-praca-dla-dzieci.html