Treść strony - Motylki
Nadszedł marzec
KAŻDY MOTYLEK:
- reaguje na określony sygnał dźwiękowy;
- słucha uważnie piosenki, opowiada o jej treści;
- ilustruje treść piosenki ruchem, gestem;
- tworzy improwizację ruchową i instrumentalną do poznanej piosenki;
- zna i rozumie znaczenie powiedzenia "W marcu jak w garncu";
- przelicza w zakresie 3;
- współpracuje z kolegą;
- dostrzega zmiany pogody;
- rozpoznaje i nazywa zjawiska atmosferyczne;
- powtarza rymowankę;
- rozumie zjawisko topnienia śniegu;
- koncentruje uwagę na czynnościach wykonywanych przez nauczyciela i je naśladuje;
- podejmuje próby wycinania koła, stempluje plastikowym widelcem;
- kontynuuje rytm;
- śpiewa pioseni;
- przenosi sylwetę kropli deszczu słomką;
- dmucha w słomkę w taki sposób, by sylweta kropli deszczu poruszała się do przodu;
- zna pierwsze wiosenne kwiaty: przebiśnieg, krokus;
- wie, która część to kwiat, łodyga, liść;
- rozpoznaje i nazywa kolory;
- wciela się rolę kwiatu;
- rysuje linie proste w rytm muzyki;
- reaguje na ustalony sygnał dźwiękowy;
- maluje szablon krokusa i odbija go na papierze.
ZRÓB TO SAM!
Pierwsze wiosenne kwiaty wcale nie muszą pojawiać się tylko za oknem. Zajrzyjcie w linki i sprawcie, by i w Waszym domu zrobiło się wiosennie.
https://dzieciakiwdomu.pl/2015/03/przebisnieg-wiosenna-praca-dla-dzieci.html