Treść strony - 12 MOTYLKI
Tydzień w budowaniu relacji rówieśniczych w ramach inicjatywy profilaktycznej MEN
29.09.2025 Dzień jabłka
2.10.2025- Wycieczka do Legionowa na przedstawienie teatralne „Magia Czarownicy”
Każdy Motylek:
wie, jakie to są zachowania życzliwe i nieżyczliwe w środowisku rówieśniczym;
wie, że pewne słowa i konkretne zachowania mogą ranić innych;
poznaje tablicę emocji i odpowiada na postawione przez nauczyciela pytania np. Jak się dziś czujesz?, Co mogłoby ci poprawić humor?, Czy to uczucie jest dla ciebie przyjemne, czy nieprzyjemne?;
z uwagą słucha opowiadania pt. „Serduszko z listków” i odpowiada na pytania dotyczące tekstu;
wykonuje pracę plastyczną „Serduszko z listków”;
ocenia zachowanie Jeżyka Roro z II części opowiadania „Serduszko z listków”;
potrafi podać przykład, w jaki sposób można dbać o innych, co można zrobić, aby inni czuli się dobrze w naszym towarzystwie, co należy powiedzieć jak kogoś skrzywdziliśmy, czy jest cos, co można powiedzieć jeszcze innym dzieciom?;
przekaże przygotowany list do rodziców dotyczący wspierania swojego dziecka w trudnych sytuacjach;
w kręgu przyjaźni potrafi wypowiedzieć się na temat zajęć w ciągu całego tygodnia;
kończy rozpoczęte zdania np. Czuję złość, kiedy….Mogę wtedy….,Czuję zaciekawienie , kiedy…Mogę wtedy….,Czuję strach , kiedy…Mogę wtedy…itp.;
nabywa wiadomości na temat jabłka.






