Treść strony - 12 MOTYLKI
Nasza grupa
Każdy Motylek:
podaje nazwę swojej grupy przedszkolnej;
wymienia imiona kolegów i koleżanek ze swojej grupy;
podaje imię swojej wychowawczyni;
śpiewa piosenkę „Jak się masz?”;
odpowiada na pytanie „Jakie jest nasze przedszkole?”;
wymienia pracowników przedszkola;
wie, jak się witać z rówieśnikami, a jak z dorosłymi;
wie, jak należy się zachować w ogrodzie przedszkolnym;
potrafi wyróżnić dźwięki w najbliższym otoczeniu;
świadomie operuje głosem- cicho- głośno;
układa przedmioty zgodnie z poleceniem N;
wskazuje na kartce górę- dół;
składa kartkę na pół;
potrafi wymienić co najmniej trzy normy obowiązujące w grupie;
wie, jak się zachować, gdy złamie normę społeczną;
skupia uwagę na osobie mówiącej;
maluje farbami;
kończy rozpoczętą pracę;
pamięta o myciu rąk po wyjściu z toalety lub po przyjściu z podwórka;
nazywa części ciała;
reaguje na przerwę w muzyce.






