Treść strony - 13 Koraliki
„Radosne wakacje”
Każdy Koralik:
Ø wymienia zasady bezpieczeństwa związane z podróżowaniem różnymi środkami lokomocji;
Ø wymienia zasady bezpiecznego odpoczynku;
Ø chętnie uczestniczy w zabawach ruchowych;
Ø zna charakterystyczne cechy krajobrazów nadmorskiego i górskiego oraz okolicy, w której mieszka;
Ø wie, co to jest kartka pocztowa;
Ø projektuje samodzielnie pocztówkę;
Ø posługuje się językiem polskim przy tworzeniu rymów, wykonuje eksperymenty językowe;
Ø tworzy opowiadanie na podstawie ilustracji ;
Ø konstruuje zakończenie komiksu;
Ø tworzy ilustracje do wymyślonego przez siebie tekstu;
Ø współpracuje z innymi w zabawie, obdarza uwagą innych;
Ø rozumie pojęcia przewodnik – książka i przewodnik – osoba;
Ø wie, do czego służą mapy i plany miast;
Ø układa i rozwiązuje zagadki;
Ø posługuje się językiem polskim w tworzeniu rymów i rymowanek, wykonuje eksperymenty językowe;
Ø dodaje i odejmuje w sytuacjach praktycznych, współpracuje w grupie;
Ø określa kierunki w przestrzeni
Ø klasyfikuje przedmioty według wspólnej cechy;
Ø układa zdania z rozsypanki wyrazowej;
Ø dokonuje pomiarów długości dostępnymi sposobami;
Ø porównuje liczebność zbiorów;
Godziny dostępności:
Grażyna Duch - wtorek, środa 11:00 - 11.30
Beata Koszewska - środa 11:30 - 12:30
Beata Malasiewicz - wtorek 14:00 - 14:30
czwartek 14:00 - 14:30