Treść strony - 13 Sówki
"Ekologia wokół nas"
Każda Sówka :
- 
rozpoznaje zachowania proekologiczne i zachowania szkodzące środowisku:
 - 
zna zasady selektywnej zbiórki odpadów
 - 
rozumie pojęcia ,,ekologia’’, ,,ekolog”;
 - 
przyporządkowuje odpady do odpowiednich pojemników do segregacji;
 - 
przedstawia zasady segregowania śmieci;
 - 
ma świadomość, że większość ,,śmieci’’ można powtórnie wykorzystać;
 - 
zna kolory pojemników na śmieci i umie dopasować do nich odpady;
 - 
wskazuje zachowania niszczące otoczenie przyrodnicze;
 - 
zna słowa i melodie piosenki ,,Dbaj o ziemię”
 - 
aktywnie uczestniczy w zabawach badawczych;
 - 
dokonuje analizy i syntezy wyrazów;
 - 
wyodrębnia głoski w wyrazach, tworzy schematy głoskowe wyrazów;
 - 
zna litery ,,g,G’’
 - 
czyta obrazy i nazywa symbole;
 - 
wykonuje dodawanie i odejmowanie w zakresie dziesięć i więcej;
 - 
posługuje się znakami,,<’’, ,,>’’;
 - 
zna pojęcia ,,więcej / mniej” i umie je zastosować;
 - 
układa proste zadania tekstowe”
 - 
zna zdrowe produkty żywnościowe;
 - 
klasyfikować przedmioty według podanej cechy
wiedzieć, że trzeba oszczędzać prąd; - 
tworzy kreatywne zabawy z wykorzystaniem makulatury;
 - 
zna oznaczenia ekologiczne z opakowań;
 - 
wykonuje kreatywne prace plastyczne z materiału recyklingowego;
 - 
posługuje się liczebnikami głównymi i porządkowymi;
 - 
słucha czytanego tekstu i odpowiada na pytania dotyczące jego treści.
 
Zrób to sam
Zachęcam do wykonania pracy "Zabawki z recyklingu".






