Treść strony - 13 Sówki
"W karnawale wszędzie bale".
Każda Sówka:
- 
zna tradycje związane z obchodami karnawału w Polsce ;
 - 
porównuje karnawał w Polsce z karnawałem w Rio
 - 
poznaje karnawałową muzykę w rytmie samby
 - 
zna pojęcia: karnawał, zapusty, kulig, barwny korowód;
 - 
rozpoznaje rodzaje tempa (wolno, szybciej, bardzo szybko);
 - 
poznaje instrumenty i dźwięki, które wydają
 - 
odtwarza obrazek z pamięci;
 
- 
doskonali wymowę poprzez ćwiczenia ortofoniczne;
 - 
zna właściwości powietrza podczas zabaw z piórkiem;
 - 
zna znaczenie powiedzenia „Nie szata zdobi człowieka”
 - 
interesuje się czytaniem, zna litery „b”, „B”;
 - 
dzieli słowa na sylaby, wskazuje głoski w słowach o prostej; budowie fonetycznej, układa schematy sylabowe i głoskowe słów;
 - 
wykonuje swobodne improwizacje ruchowe do różnych utworów;
 - 
potrafi zbudować krótką, poprawną logicznie i gramatycznie odpowiedź na pytanie;
 - 
odczytuje i kontynuuje rytm;
 - 
tworzy zbiory o wskazanej liczbie elementów;
 - 
porównuje liczebności zbiorów odejmuje z wykorzystaniem liczmanów;
 - 
porządkuje liczby w kolejności rosnącej i malejącej;
 - 
utrwala i rozpoznaje poznane cyfry;
 - 
na i stosuje znaki „–”, „+”;
 - 
koduje i dekoduje informacje w formie symbolicznego zapisu;
 - 
jest kreatywny tworząc prace plastyczne-wykonuje maskę karnawałową i wachlarz;
 
ZRÓB TO SAM






