Treść strony - 13 Sówki
"Deszczem malowane".
Każda Sówka :
-
posługuje się wybranymi pojęciami związanymi z pogodą, np. „temperatura”, „chmura” „deszcz”, „śnieg”,
-
zna znaczenie określenia „szaruga jesienna”
-
wymienia nazwy dni tygodnia we właściwej kolejności,
-
poprawnie odczytuje temperaturę na termometrze z pomocą nauczyciela,
-
czyta symbolicznie przedstawioną prognozę pogody, łączy symbol ze zdjęciem odpowiadających mu warunków atmosferycznych,
-
tworzy kalendarz pogody,
-
wie, kiedy woda występuje w postaci ciekłej i gazowej, zna zjawiska parowania i skraplania,
-
interesuje się czytaniem, zna litery „k”, „K”,
-
wie, jak wygląda obieg wody w przyrodzie,
-
wie, jakie znaczenie ma woda dla człowieka i całej planety,
-
układa obrazki uwzględniając podane cechy,
-
określa położenie danego przedmiotu w odniesieniu do własnej osoby i w stosunku do innej osoby.
-
Wykonuje prace plastyczną,,Deszczowa pogoda”- metodą przez ruch według D.Dziamskiej,
-
Uczestniczy w zabawach rytmicznych.
ZRÓB TO SAM
https://www.szkolneinspiracje.pl/wp-content/uploads/2016/11/WP_20161108_035.jpg