Treść strony - 13 Sówki
"Deszczem malowane".
Każda Sówka :
- 
posługuje się wybranymi pojęciami związanymi z pogodą, np. „temperatura”, „chmura” „deszcz”, „śnieg”,
 - 
zna znaczenie określenia „szaruga jesienna”
 - 
wymienia nazwy dni tygodnia we właściwej kolejności,
 - 
poprawnie odczytuje temperaturę na termometrze z pomocą nauczyciela,
 - 
czyta symbolicznie przedstawioną prognozę pogody, łączy symbol ze zdjęciem odpowiadających mu warunków atmosferycznych,
 - 
tworzy kalendarz pogody,
 - 
wie, kiedy woda występuje w postaci ciekłej i gazowej, zna zjawiska parowania i skraplania,
 - 
interesuje się czytaniem, zna litery „k”, „K”,
 - 
wie, jak wygląda obieg wody w przyrodzie,
 - 
wie, jakie znaczenie ma woda dla człowieka i całej planety,
 - 
układa obrazki uwzględniając podane cechy,
 - 
określa położenie danego przedmiotu w odniesieniu do własnej osoby i w stosunku do innej osoby.
 - 
Wykonuje prace plastyczną,,Deszczowa pogoda”- metodą przez ruch według D.Dziamskiej,
 - 
Uczestniczy w zabawach rytmicznych.
 
ZRÓB TO SAM
https://www.szkolneinspiracje.pl/wp-content/uploads/2016/11/WP_20161108_035.jpg






