Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Przejście do sekcji:

Przejście do sekcji

Treść strony - 13 Sówki

Radosne wakacje

W tym tygodniu zapraszamy na uroczyste zakończenie roku przedszkolnego w naszej grupie,

które odbędzie się w środę 19.06.24r. o godz. 10.00

ZqSlatXQAMAcGwjiAYAAAAAAAAA4LDUK6CNpGRQAQ0AgEQQDQAAAAAAAADAIbIkK1NvwQ0AAMJiksqSxvgqgMMyxFcAAAAAAAAAHCvMWgBNBTSwGpGZAYtj8v8DPxAl0T3KUe0AAAAASUVORK5CYII=

 

Każda Sówka:

‒ symbolicznie przedstawia skojarzenia z pojęciem „wakacje”;

‒ wypowiada się na dany temat, dzieli się swoimi spostrzeżeniami, doświadczeniami i wiedzą;

‒ uważnie słucha wiersza, odpowiada na pytania dotyczące tekstu;

‒ przyporząowuje litery do głosek;

‒ rozpoznaje poznane litery, odczytuje krótkie wyrazy;

‒ uczestniczy w ćwiczeniach porannych;

‒ układa wyrazy z rozypanki literowej według wzoru;

‒ wymienia zasady bezpieczeństwa związane z podróżowaniem różnymi środkami lokomocji;

‒ wymienia zasady bezpiecznego odpoczynku;

‒ chętnie uczestniczy w zabawach ruchowych;

‒ zna charakterystyczne cechy krajobrazów nadmorskiego i górskiego oraz okolicy, w której mieszka;

‒ projektuje pocztówkę;

‒ na mapie fizycznej Polski wskazuje miejscowość, w której mieszka;

‒ uzupełnia podpisami ilustracje;

‒ zna podstawowe zasady bezpieczeństwa podczas wakacyjnego odpoczynku;

‒ tworzy opowiadanie według własnego pomysłu;

‒ uważnie słucha i kontynuuje wypowiedź poprzednika;

‒ rozwiązuje zagadki, wypowiada się na dany temat, dzieli się spostrzeżeniami;

‒ recytuje wiersze, śpiewa piosenki;

‒ reaguje na sygnały;

‒ nazywa obiekty na obrazku;

‒ określa pierwszą głoskę nazwy danego obiektu;

‒ posługuje się językiem polskim przy tworzeniu rymów, wykonuje eksperymenty językowe;

‒ rozpoznaje poznane litery;

‒ zna pojęcie „alfabet”;

‒ rozpoznaje poznane litery, rozróżnia głoski w nagłosie, podaje słowa rozpoczynające się daną głoską;

‒ tworzy opowiadanie na podstawie ilustracji;

‒ konstruuje zakończenie komiksu;

‒ tworzy ilustracje do wymyślonego przez siebie tekstu;

‒ kształtuje prawidłową postawę podczas zajęć gimnastycznych;

‒ tworzy prace według instrukcji i wskazówek nauczyciela;

‒ przekształca przedmioty codziennego użytku, nadaje im nowe znaczenie;

‒ wciela się w role;

‒ odwzorowuje obrazek;

‒ rozwija wyobraźnię ruchową;

‒ doskonali umiejętności wokalne;

‒ kształci umiejętność poruszania się w przestrzeni z łączeniem kroków i gestów w układy taneczne;

‒ dodaje i odejmuje w sytuacjach praktycznych, współpracuje w grupie;

‒ rozumie pojęcia przewodnik – książka i przewodnik – osoba;

‒ wie, do czego służą mapy i plany miast;

‒ określa kierunki w przestrzeni;

‒ rozpoznaje poznane litery, odczytuje krótkie wyrazy;

‒ uczestniczy w zabawach integracyjnych.

 

Godziny dostęności:

p. Beata - poniedziałek 10.00-11.00 (praca z dziećmi)

p. Ania - poniedziałek 12.00-13.00 (praca z dziećmi)