Treść strony - Liski
Mali odkrywcy
KRĄG TEMATYCZNY: Mali odkrywcy
Każdy „Lisek” powinien:
- umieć odpowiadać na pytania do tekstu;
- potrafić wyjaśniać własnymi słowami znaczenie pojęcia dociekliwość;
- umieć czytać globalnie nazwy wskazanych przedmiotów;
- potrafić dokumentować wyniki obserwacji;
- umieć podsumować wyniki obserwacji w formie wypowiedzi;
- umieć angażować się w zabawy ruchowe i ćwiczenia gimnastyczne
- potrafić poruszać się w przestrzeni zgodnie z rytmem;
- umieć różnicować głoski b, p, d w wyrazach;
- potrafić dokonać analizy i syntezy sylabowej i głoskowej wyrazów;
- umieć wskazać litery p, P wśród innych liter;
- potrafić czytać proste sylaby, wyrazy i zdania w zakresie poznanych liter
- potrafić wypowiadać się swobodnie na temat pojęć astronauta, astronom;
- umieć wykonywać ruchy zgodnie z rytmem piosenki „Kosmiczna wyprawa”;
- umieć wyrażać i argumentować swoje stanowisko;
- umieć wyodrębniać z zadania – opowieści istotne informacje;
- potrafić kodować czynności matematyczne za pomocą cyfr i znaków;
- umieć przeliczać na zborach zastępczych;
- potrafić naśladować ruchy N. podczas tańca;
- potrafić śpiewać piosenkę „Kosmiczne wyprawa”;
- umieć naśladować podane ruchy oraz rytmy;
- umieć tworzyć improwizacje słowne; wskazuje różnice pomiędzy obrazkami;
- potrafić wskazać w tekście litery p, P; uzupełnia wyrazy brakującymi sylabami;
- umieć czytać proste wyrazy;
- umieć współpracować w zespole podczas tworzenia pracy plastycznej
- potrafić tworzyć konstrukcje przestrzenne z wyobraźni;
- umieć czytać globalnie nazwy planet;
- umieć posługiwać się liczebnikami głównymi i porządkowymi;
- umieć rozróżniać kierunki w przestrzeni: prawa, lewa;
- potrafić konstruować wg instrukcji N.;
- potrafić stawiać hipotezy i weryfikuje je na podstawie obserwacji wyników doświadczenia;
- uczestniczyć w ćwiczeniach gimnastycznych i zabawach ruchowych;
ZRÓB TO SAM: