Zespół Szkół nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Nawigacja

Treść strony

• -

Elfiki w roli szefów kuchni

1 czerwca z okazji Dnia Dziecka klasa 1 e wybrała się na wycieczkę do Hotelu Best Western Airport Modlin na warsztaty kulinarne. Punktualnie o 9:00 spotkaliśmy się pod szkołą, spod której wyruszyliśmy w pieszą wyprawę do hotelu. Na miejscu przywitały nas panie Magda i Basia, które były naszymi przewodnikami. Kulinarną przygodę rozpoczęliśmy od założenia kucharskich czapek i fartuszków. Szef kuchni hotelu Best Western opowiedział nam pokrótce o pracy kucharza, po czym zabraliśmy się do przygotowywania pizzy. Każdy przy swoim stanowisku pracy musiał rozwałkować ciasto, dodać sos pomidorowy, ser oraz inne składniki. Każda pizza była wyjątkowa, ponieważ dzieciaki same dobierały ulubione dodatki. W czasie kiedy pizze się piekły, cała grupa udała się na zwiedzanie hotelu. Dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy, np.: ilu gości może przebywać w budynku, kto w nim pracuje i jakie obowiązują w nim procedury. Po obejrzeniu pokoi zeszliśmy do restauracji na poczęstunek. Każdy jadł własnoręcznie zrobioną pizzę, co wywołało wiele radości. Ostatnim etapem naszej wizyty było przygotowanie pierniczków. Znowu w ruch poszły wałki, a do tego foremki, lukier, jadalne pisaki i ozdóbki. Dobrej zabawie przy dekorowaniu pierniczków nie było końca! Niestety, nadszedł czas powrotu do szkoły. Elfiki podziękowały paniom oraz szefowi kuchni i na pożegnanie otrzymały firmowe balony. Wszystkie dzieci zgodnie twierdziły, że w przyszłości zostanie światowej klasy kucharzem – trzymamy więc za słowo! ;)

Aleksandra Pocheć

Deklaracja Dostępności

Mapa - lokalizacja

Newsletter

Dopisz się do newslettera.