Zespół Szkół nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Nawigacja

Treść strony

Zielona szkoła klasy III a

Dnia 17 maja 2016 r. klasa III a wraz z wychowawcą oraz panią Szczepańską i Brzozowską udała się na trzydniową wycieczkę do Wrocławia. We wtorek po godzinie 6.00 wszyscy zebrali się na lotnisku w Modlinie, by po odprawie i krótkim locie dotrzeć do celu. Na miejscu spotkaliśmy się z panią przewodnik, która zaprowadziła nas do hotelu. Zostawiliśmy bagaże i ruszyliśmy zwiedzać jedno z najstarszych miast w Polsce. Pierwszego dnia mieliśmy okazję zobaczyć m.in. Kościół św. Wojciecha, Most Tumski oraz wrocławski Rynek. Rejs statkiem po Odrze pozwolił nam lepiej poznać to piękne miejsce.  Na sam koniec dnia mieliśmy okazję uczestniczyć w pokazie fontann multimedialnych. Mimo brzydkiej pogody każdy z zainteresowaniem szukał czekających na każdym kroku krasnali, z których słynie Wrocław.        Drugiego dnia naszej wycieczki mogliśmy zwiedzić Panoramę Racławicką oraz Halę Stulecia. Jedną z największych atrakcji był spacer po Ogrodzie Japońskim oraz wrocławskim Ogrodzie Zoologicznym wraz z Afrykarium. Wieczorem udaliśmy się do Sky Tower, czyli najwyższego budynku w naszym kraju, gdzie z 49. piętra podziwialiśmy Wrocław. Trzeciego dnia odbyliśmy ostatni spacer po mieście,  a o godzinie 14.00 byliśmy już na lotnisku czekając na lot powrotny. W Modlinie pojawiliśmy się ponownie przed wieczorem.                     Wróciliśmy do naszych domów ze wspaniałymi wspomnieniami, które pozostaną z nami na bardzo długi czas.

Klasa III a

Deklaracja Dostępności

Mapa - lokalizacja

Newsletter

Dopisz się do newslettera.