Zespół Szkół nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Treść strony

• -

Wycieczka na Farmę Iluzji

26 kwietnia klasy 1a i 1b wraz z opiekunami wybrały się na wycieczkę na Farmę Iluzji. Naszą przygodę zaczęliśmy od zbiórki o bardzo normalnej porze – o 7.20. Po sprawdzeniu obecności i poczekaniu na spóźnialskich wyjechaliśmy około 7.40. Mieliśmy przed sobą trzy godziny jazdy. W autokarze było bardzo wesoło i myślę, że nikomu nie dłużyła się podróż, no chyba, że paniom. Dojechaliśmy w końcu na miejsce. Po krótkiej orientacji  wyruszyliśmy, aby rozpocząć zwiedzanie. Zaczeliśmy je od Zakręconego Domku. Była to iluzja ruchu pozornego: czy to my się kręciliśmy? Czy jednak domek wokół nas... Potem byliśmy w labiryncie luster i pokoju Amesa. W nim mogliśmy stać się o wiele wyższym od naszych koleżanek i kolegów. Następnie pani przewodnik zabrała nas na Łańcuchową Karuzelę. Było przy niej dużo śmiechu i krzyku. Myślę, że ta atrakcja każdemu się podobała. Po karuzeli poszliśmy do dużego namiotu nazwanym „Grobowcem Faraona”. W nim słuchaliśmy opowiadań na temat grobowców i mogliśmy zobaczyć mumie! (Ale spokojnie, nie taką prawdziwą.) Następnie każdy z nas mógł sprawdzić swoje umiejętności na drewnianym torze przeszkód. Po tym drobnym wysiłku poszliśmy do Lasku Doświadczeń i Tunelu Zapomnienia. Kolejną atrakcją był Szlak Trapera i spotkanie się z anakondą. Potem szukaliśmy wyjścia w Wiklinowym Labiryncie. Idąc na następną iluzję widzieliśmy Lewitujący Kran i Studnie Nieskończoności. Oczywiście każdy odgadł na czym polegały. Następnie poszliśmy do Muzeum Iluzji i do Lewitującej Chaty. W niej dopiero zaczęły się szaleństwa: bieganie z górki, wpadanie na ścianę, popychanki… Ostatnią atrakcje mogliśmy wybrać sami. Jedni poszli na żyroskop, inni na ściankę wspinaczkową, a reszta zdecydowała się na przejażdżkę Segwey’em. Potem poszliśmy na pyyyyszny obiad na styropianowych talerzykach. Mniam! Następnie zapakowaliśmy się do autokaru i pojechaliśmy z powrotem do Nowego Dworu.

Myślę, że każdemu podobała się wycieczka lub przynajmniej jakaś atrakcja. Mnie osobiście oczarowała karuzela i Lewitująca Chata.

Alicja Dudek 1a

Deklaracja Dostępności

Mapa - lokalizacja

Newsletter

Dopisz się do newslettera.