Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Przejście do sekcji:

Przejście do sekcji

Treść strony - Smerfy

  • Wiosna

Wiosna tuż-tuż

Każdy Smerf powinien:

-wymieniać i wskazywać charakterystyczne, pierwsze oznaki wiosny;

-wiedzieć na czym polega praca rolnika;

-podać nazwy narzędzi oraz maszyn wykorzystywanych przez rolnika do pracy;

-wyjaśnić własnymi słowami znaczenie pojęć siać, sadzić;

-wiedzieć jaka jest możliwość innego wykorzystania materiałów odpadowych;

-rozumieć określenie: kwiaty pod ochroną;

-znać wiosenne kwiaty: krokusy, sasanki, przebiśniegi, pierwiosnki, tulipany;

-znać i rozumieć znaczenie powiedzenia "W marcu jak w garncu";

-samodzielnie założyć hodowlę ,wyodrębniać fazy rozwoju rośliny na podstawie założonej hodowli;

-prawidłowo rozpoznawać i nazywać literę „j”, określać położenie głoski „j” w wyrazach, wyszukiwać literę „j” w tekście.



Wróć