Zespół Szkół nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Wyszukiwarka

Menu dodatkowe

Nawigacja

Treść strony

WITAMY W GRUPIE "JAGÓDKI"

                                    Jesteśmy Jagódki - TerazDzieci.pl

Temat kompleksowy : Nasi Dziadkowie.

( 18.01. - 22.01.2021r.)

Dzień Babci i Dziadka - Terminy - Przedszkole nr 25 w Bielsku-Białej

Każda " Jagódka" powinna:

- wyjaśnić słowo " szacunek" i do wszystkich odnosić się z szacunkiem w tym do osób starszych

- znać różne sposoby pomagania osobom starszym

- odczuwać silne więzi rodzinne z najbliższymi

- śpiewać piosenkę dla Babci i Dziadka

- wykonać prezent dla Babci i Dziadka

- umieć wysłuchać dłuższego opowiadania

- wypowiadać się pełnymi zdaniami na temat swoich Dziadków

- przeliczac elementy w zakresie 6

- stosować pojęcie " tyle samo"

- wyszukać na obrazku  takie same przedmioty

- potrafić dokonać analizy i syntezy słuchowej i wzrokowej wyrazów

- rozpoznawać literę "b", "B"

-  dzielić wyrazy na sylaby, wyodrębniać pierwszą i ostatnią głoskę w wyrazach

- kreślić literę "b", "B" po wzorze zgodnie ze wskazanym kierunkiem

- wymienić wyrazy zaczynające się głoską "b", "B"

- aktywnie uczestniczyć w zabawach ruchowych, gimnastycznych, dramowych

Zrób to sam:)

" Jagódki" w związku ze Świętem Babci i Dziadka postarajcie się zrobić dla Waszych Dziadków prezenty. Na pewno będzie im miło jeśli dostaną od Was jakieś małe upominki.

Miłej zabawy :)

Zdrowych, Wesołych i Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia życzą wychowawcy gr. " Jagódki"

Choinka, Święta, Zima, Las

Temat kompleskowy : Świąteczne przygotowania.

( 14.12.- 23.12.2020r.)

Swieta, Boze Narodzenie 1920x1200 355 Mikolaj, Dzieci, Sanie, Renifery -  Tapety na pulpit

Każda " Jagódka" powinna :

- wyjasnić znaczenie słowa " życzliwość", odnosić się do swoich kolegów i kolezanek z życzliwością

- poprawnie budować zdania pod względem stylistycznym

- znać zwyczaje związane ze świętami Bożego Narodzenia

- wymienić potrawy, które powinny być na wigilijnym stole

- nakrywać do stołu - układać naczynia i sztućce zgodnie z sasadami, dbac o estetykę stołu - dekorować zgromadzonymi akcesoriami

- śpiewać kolędy i piosenki o tematyce świątecznej

- wypowiadać się na temat obchodzenia świąt w swoim rodzinnym domu

- przeliczać elementy liczebnikami głównymi i porządkowymki

- układać elementy od największego do najmniejszego

- wykonać prace plastyczne związane ze świętami

- czerpać radość z przygotowania prezentów dla rodziców

- uczestniczyć w zabawach ruchowych, gimnastycznych, porannych

- wskazywać podobieństwa i róznice między obrazkami

- ustalać połóżenie elementów na kartce

Zrób to sam:)

" Jagódki" zachęcam Was i Waszą całą rodzinę do wspólnego udekorowania domu na zbliżające się święta Bożego Narodzenia. Z pewnością Wasze domy będą wyglądały pięknie :)

 Dekoracje na Boże Narodzenie DIY | KalendarzRolnikow.pl

Miłej zabawy :)

 

Temat kompleksowy : Nadchodzi zima.

( 07.12.-11.12.2020r.)

Słodkie Dzieci W Zimowe Ubrania | Darmowy Wektor

Każda " Jagódka" powinna :

- wyjaśnić co to znaczy być " odpowiedzialnym"

- uważnie słuchać opowiadania

- ocenić postępowanie bohaterów po przeczytanym opowiadaniu

- znać cyfrę 4

- kreślić cyfrę 4 po śladzie, tworzyć zbiory czteroelementowe

- przeliczać elementy na konkretach i na palcach liczebnikami głównymi i porządkowymi

- dodawać i odejmować w zakresie 4

- dostrzegać zmiany zachodzące w przyrodzie zimą

- rozumieć pojęcia szron i śnieg

- określać fizyczne cechy szronu i  śniegu

- znać piosenkę " Zima przyjdzie jutro"

- wiedzieć w jaki sposób pomagać zwierzętom w okresie zimy

- potrafić dopasawać odpowiednie ubrania do pory roku i pogody

- wiedzieć w jaki sposób dbać o swoje zdrowie

Zrób to sam:)

Hu hu ha, hu hu ha... Zimowa inspiracja!Nasze prace - Galerie - Cztery Słonie - przedszkole i żłobek

Miłej zabawy :)

 

Temat kompleksowy : Czekamy na Mikołaja.

( 30.11. - 01-04.12.2020 r.)

Dzień Świętego Mikołaja, świąteczna bajka dla dzieci do czytania na  MiastoDzieci.pl

Każda " Jagódka" powinna :

- znać informacje dotyczace pochodzenia Mikołaja

- umieć opisać wygląd Mikołaja

- śpiewać piosenkę " Przyjedź do nas Mikołaju..."

- uczestniczyć w spotkaniu z Mikołajem

- wykonać pracę plastyczną dla Mikołaja

- zgodnie bawić się z rówieśnikami

- poruszać się swobodnie przy muzyce, reagować odpowiednio na zmianę dźwięków

- swobodnie wypowiadać się na dany temat

- rozpoznawać przedmioty za pomocą dotyku

- uczestniczyć w zabawach ruchowych, dramowych

- różnicować kierunki w przestrzeni

Zrób to sam:)

Bilecik do prezentu- święty Mikołaj | Adwent i Boże Narodzenie | prace  plastyczne, edukacyjne          50+ Best Św. Mikołaj images | boże narodzenie, święty mikołaj, dekoracje  świąteczne

Miłej zabawy:)

Temat kompleksowy : Ulubione zajęcia.

( 23.11. - 27.11.2020r.)

Szczęśliwe Dzieci Bawiące Się Zabawkami | Premium Wektor

Każda " Jagódka" powinna :

- wypowiadać się na dany temat pełnymi zdaniami

 - rozróżniać pojęcia : zdanie przwdziwe, zdanie fałszywe

- rozpoznawać i nazywać wielką i małą literę "U", "u"

- rozpoznawać i odczytywać w działaniach znak matematyczny "=".

- porównywać liczebność zbiorów

- rozpoznawać dźwięki wydawane przez przedmioty codziennego użytku 

- czerpać satysfakcję z samodzielnego wykonania zadania

- szanować cudzą własność 

- dzielić się zabawkami z rówieśnikami

Zrób to sam :)

Zachęcam Was abyście zrobili z rodzicami czy rodzeństwem swoją własną grę planszową. Być może okaże się ona Waszą ulubioną zabawą.

Pedagog/Logopeda | Zespół Szkół w Rudkach

Miłej zabawy :)

 

Temat kompleksowy : Moje hobby.

( 16.11. - 20.11.2020r.)

PPT - Moje hobby PowerPoint Presentation, free download - ID:5286999

Każda " Jagódka" powinna :

- wyjasnić znaczenie słowa " wyobraźnia", hobby,hobbista, kolekcjoner

- swobodnie wypowiadać się na temat swoich zainteresowań, pasji

- formułować wypowiedzi poprawnnie gramatycznie

- znać cyfrę 3

- przeliczać elementy na konkretach

- znać piosenkę "Nam jesień niestraszna"

- okreslić nastrój piosenki

- poruszać sie do muzyki wg określonego rytmu

- potrafić wystukać podany rytm na instrumencie muzycznym

- wiedzieć jaki kolor powstanie po połączeniu dwóch różnych kolorów 

- ułożyć rytm wg określonego wzoru

- potrafić dokonać analizy i syntezy słuchowej i wzrokowej wyrazów

- rozpoznawać literę "e", "E"

- dzielić wyrazy na sylaby, wyodrębniać pierwszą i ostatnią głoskę w wyrazach

- kreślić literę "e", "E" po wzorze zgodnie ze wskazanym kierunkiem

- wymienić wyrazy zaczynające się głoską "e", "E"

Zrób to sam:)

Spróbujcie wykonać pracę plastyczną na temat " Moje hobby".

Szkoła Podstawowa Nr 18

Miłej zabawy:)

Temat kompleksowy : Podróż po Polsce i Europie.

( 09.11. - 13.11.2020r.)

Psioczą na puzzle, a wydawnictwo odcina kupony. "Zainteresowanie rośnie" -  Wydarzenia - Wiadomości z kraju i ze świata - Dziennik.pl - Wydarzenia i  Fakty - Dziennik.pl

Każda " Jagódka" powinna :

- znać legendę " O smoku wawelskim"

- znać położenie Krakowa na mapie Polski, zabytki Krakowa

- zaśpiewać Hymn Polski przyjmując podczas śpiewu odpowiednią postawę

- odczuwać poczucie tożsamości z krajem ojczystym 

- wiedzieć kto to był Józef Piłsudski

- znać flagę i walutę Unii Europejskiej

- wymienić kilka państw należących do Unii Europejskiej

- znać położenie i  flagi wybranych krajów Unii Europejskiej

- wymienić najważniejsze zabytki Włoch i Francji

- namalować farbami wybraną przez siebie flagę kraju Unii Europejskiej zachowując odpowiednią kolorystykę

- wypowiadać się na dany temat pełnymi zdaniami

- uczestniczyć w zabawach ruchowych, porannych, gimnastycznych

Zrób to sam:)

Spróbujcie wykonać wybraną przez siebie flagę kraju Unii Europejskiej. 

Komplet flag Unii Europejskiej 120x75cm Flagi EU 7025691422 - Allegro.pl

Temat kompleksowy : Polska moja ojczyzna.

( 02.11. - 06.11.2020r.)

Każda " Jagódka" powinna :

Polska - zbiór informacji - paczka wiedzy - ciekawostki o Polsce

- znać historię powstania państwa polskiego na podstawie legendy " O Lechu i orle białym"

- oddawać Polsce należyty szacunek

- interesować się historią naszego kraju

- znać polskie symbole narodowe ( godło, hymn, flaga)

- znać kolejne stolice Polski ( Gniezno, Kraków, Warszawa)

- odczuwać poczucie tożsamości z krajem ojczystym

- wymienić kilku sławnych Polaków oraz wiedzieć czym się przysłużyli dla kraju( Kopernik, Chopin)

- zaznaczyć na mapie charakterystyczne miejsca Polski : Tatry, Bałtyk, Wisła, Warszawa

- ułożyć historyjkę obrazkową na podstawie tekstu legendy

- wypowiadać się na dany temat pełnymi zdaniami

- przeliczać na konkretach

- porównywać liczebność zbiorów

- ustalać stałość liczby elementów w zbiorze

Zrób to sam:) 

Zapraszam Was do wykonania pracy plastycznej związanej z Polską.

Rogów

 

Temat kompleksowy : Nasza mała ojczyzna.

( 26.10. - 30.10.2020r.)

Symbole Miasta | Nowy Dwór Mazowiecki

Każda " Jagódka" powinna :

- wiedzieć co oznacza słowo " ojczyzna", " mała ojczyzna"

- znać swój adres : miejscowość, nazwę ulicy, numer domu, bloku

- budować wypowiedzi poprawne stylistycznie

- sprawnie przeliczać elemenety  na konkretach

- wiedzieć jak zachować się  w miejscach publicznych

- znać nazwę miejscowości, w której mieszka, herb i położenie na mapie Polski

- rozpoznać  i podać nazwy obiektów charakterystycznych dla swojej miejscowości

- znać wygląd wybranych stroi regionalnych oraz nazewnictwo części garderoby

- potrafić dokonać analizy i syntezy słuchowej i wzrokowej wyrazów

- rozpoznawać literę "d", "D"

- dzielić wyrazy na sylaby, wyodrębniać pierwszą i ostatnią głoskę w wyrazach

- kreślić literę "d", "D" po wzorze zgodnie ze wskazanym kierunkiem

- wymienić wyrazy zaczynające się głoską "d", "D"

Zrób to sam :)

Zachęcam Was do wykonania jednego z poniższych stroi regionalnych. Możecie wykorzystać różne materiały i techniki plastyczne. 

Miłej zabawy :)

Stroje ludowe i budownictwo ludowe

Temat kompleksowy : Skarby jesieni. 

( 19.10. - 23.10.2020r.)

Każda " Jagódka" powinna :

- znać nazwy miejsc przechowywania żywności przez okres zimy ( spiżarnia, piwnica)

- wiedzieć po co robimy zapasy na zimę

- wiedzieć z jakich warzyw możemy zrobić zapasy na zimę

- znać sposoby przechowywania warzyw w okresie zimy ( mrożenie, kiszenie)

- znać cyfrę 2

- wiedzieć, czego ma po 2 jeżeli chodzi o swoje ciało ( uszy, oczy...)

- potrafić odszukać cyfrę 2 w najbliższym otoczeniu

- przeliczać przedmioty na konkretach

- ułożyć puzzle warzyw

- klasyfikować warzywa wg wielkości i koloru

- wypowiadać się na dany temat pełnymi zdaniami

- uważnie słuchać wierszy, opowiadań 

- aktywnie uczestniczyć w zabawach ruchowych, porannych, gimnastycznych

- potrafić dokonać analizy i syntezy słuchowej i wzrokowej wyrazów

- rozpoznawać literę "i", "I"

 - dzielić wyrazy na sylaby, wyodrębniać pierwszą i ostatnią głoskę w wyrazach

- kreślić literę "i", "I" po wzorze zgodnie ze wskazanym kierunkiem

- wymienić wyrazy zaczynające się głoską "i", "I"

- czytać globalnie wybrane nazwy warzyw

Zrób to sam:)

Spróbujcie ze swoimi rodzicami zrobić w domu swoją małą spiżarnię. Z pewnością uda Wam się zrobić wiele pysznych potraw. 

Trzymam kciuki :)

Przetwory we wrześniu: co na zimę przygotować we wrześniu [ściąga] -  Beszamel.se.pl

DRODZY RODZICE!!!

12 października ( poniedziałek) będziemy obchodzić " Dzień wartości". Wspólnie z dziećmi będziemy rozmawiały na temat uczciwości. Jest to pierwszy taki dzień z cyklu zajęć " Wartość na każdy miesiąc".

Temat kompleksowy : Koszyk Pani Jesieni.

( 12.10. - 16.10.2020r.)

Owoce kontra warzywa. Co ma więcej wartości odżywczych? - Diety -  Odchudzanie - Zdrowie - choroby, leczenie, poradnik, zdrowie i uroda,  profilaktyka - Dziennik.pl - Dziennik.pl

Każda " Jagódka" powinna :

-potrafić wyjaśnić słowo " uczciwość"

- podać przykłady zachowań związanych z uczciwością

-  wypowiadać się na dany temat pełnymi zdaniami

- potrafić dokonać analizy i syntezy słuchowej i wzrokowej wyrazów

- rozpoznawać literę "t", "T"

 - dzielić wyrazy na sylaby, wyodrębniać pierwszą i ostatnią głoskę w wyrazach

- kreślić literę "t", "T" po wzorze zgodnie ze wskazanym kierunkiem

- wymienić wyrazy zaczynające się głoską "t", "T"

- czytać globalnie wybrane nazwy warzyw

- rozpoznawać  i podawać  nazwy owoców i warzyw

- segregować owoce i warzywa wg koloru, wielkości, przeznaczenia

- segregować produkty na zdrowe i niezdrowe

- klasyfikować przedmioty wg 2 cech : wielkości i koloru

- porównywać liczebność zbiorów, ćwiczyć dodawanie na konkretach

- tworzyć zbiory 4-elementowe

- uczestniczy w zabawach ruchowych, ćwiczeniach porannych i gimnastycznych

Zrób to sam :)

Zachęcam Was do wykonania smacznych i zdrowych szaszłyków owocowych i warzywnych.

Przepis na DIY: owocowe szaszłyki | Przepisy kulinarne DelektujemyKoreczki Caprese - Fotokulinarnie

Smacznego :)

Temat kompleksowy : Jesienna przyroda.

( 05.10. - 09.10.2020r.)

ZAJĘCIA ZDALNE | Przedszkole nr 48 "Pod Sosnami"

Każda " Jagódka" powinna :

- wymienić zwierzęta zapadające w sen zimowy

- opowiedzieć o życiu i zwyczajach zwierząt leśnych, owadów

- wiedzieć jak  należy dbać o przyrodę

- znać wygląd wybranych zwierząt egzotycznych

- wiedzieć jak zwierzęta przygotowują się do zimy

- potrafić dokonać analizy i syntezy słuchowej i wzrokowej wyrazów

- rozpoznawać literę "l", "L"

 - dzielić wyrazy na sylaby, wyodrębniać pierwszą i ostatnią głoskę w wyrazach

- kreślić literę "l", "L" po wzorze zgodnie ze wskazanym kierunkiem

- wymienić wyrazy zaczynające się głoską "l", "L"

- rozwiązać  zagadki słuchowe

- uczestniczy w ćwiczeniach porannych, gimnastycznych, ruchowych

- wypowiadać się na dany temat

- ułożyć puzzle zwierząt leśnych

- przeliczać elementy na konkretach

-stosować  określenia o 1 więcej, o 1 mniej

        - wykonać wydzierankę z papieru " Leśne zwierzęta"

Zrób to sam:)

W związku z tym, że dni są coraz chłodniejsze, a ptakom coraz trudniej zdobyć pożywienie zachęcam Was do wykonania z rodzicami karmnika dla ptaków. W ten sposób pomożecie ptakom przetrwać zimę.

Karmnik dla ptaków drewniany K-10 olcha

Temat kompleksowy : Idzie jesień przez świat.

( 28.09.- 02.10.2020r.)

Konkurs „Jesień wokół nas” » SP nr 81 im. Wandy Rutkiewicz

Każda " Jagódka" powinna :

- umieć wyjasnić pojęcie " wrażliwość"

- wypowiadać się na dany temat pełnymi zdaniami

- uważnie słuchać wierszy, opowiadań

- znać charakterystyczne cechy jesiennego krajobrazu

- uczestniczy w ćwiczeniach porannych, gimnastycznych, ruchowych, dramowych

- dodawać i odejmować na konkretach

- dostrzegać różnicę między obrazkami

- znać piosenkę " Jesienny kujawiaczek"

- potrafić dokonać analizy i syntezy słuchowej i wzrokowej wyrazów

- rozpoznawać literę "m", "M"

 - dzielić wyrazy na sylaby, wyodrębniać pierwszą i ostatnią głoskę w wyrazach

- kreślić literę "m", "M" po wzorze zgodnie ze wskazanym kierunkiem

- wymienić wyrazy zaczynające się głoską "m", "M"

- umieć dopasować brakujące elementy do obrazka

- umieć porównać liczebność zbiorów

-potrafić posługiwać się pojęciami o jeden więcej, o jeden mniej

Zrób to sam :)

Zapraszam Was do wykonania jesiennej pracy plastycznej z wykorzystaniem materiału przyrodniczego. 

Poniżej kilka propozycji ale inwencja twórcza nalezy do Was :)

Miś praca plastyczna z liści - Moje Dzieci KreatywnieŚlimaki z liści i plasteliny - Moje Dzieci KreatywnieJesienna praca z szyszek - "Ptaki-cudaki" -

 

Temat kompleksowy : " Pomocna dłoń".

( 21.09. - 25.09.2020r.)

PUZZLE STRAŻAK - Ułóż Puzzle Online za darmo na Puzzle Factory

Każda " Jagódka" powinna :

- umieć wyjaśnić słowo " odwaga"

- podać przykłady zachowań wskazujących na odwagę

- uczestniczyć w zabawach ruchowych,dramowych, ćwiczeniach porannych, gimnastycznych, 

- brać udział w zabawach przełamujących nieśmiałość

- znaleźć różnicę między obrazkami

- dokonywać analizy słuchowej wyrazów

- rozpoznawać litery "a", "A"

 - dzielić wyrazy na sylaby, wyodrębniać pierwszą głoskę w wyrazach

- kreślić literę "a", "A" po wzorze zgodnie ze wskazanym kierunkiem

- wymienić wyrazy zaczynające się głoską "a", "A"

- wiedzieć jakie sytuacje zagrażają życiu i zdrowiu

- znać numery alarmowe: 112, 997, 998, 999

- wiedzieć na czym polega praca strażaka

- dostrzegać niebezpieczeństwa wynikające z kontaktów z nieznajomymi

- układać rytmy według podanego wzoru

- rozpoznawać figury geometryczne i je przeliczać

Drogie " Jagódki"!!!

Zrób to sam :)

W tym tygodniu zapraszamy Was do wykonania tablicy z numerami alarmowymi. Z pewnością dobrze wiecie jak ważna jest znajomośc tych numerów. Dlatego po wykonaniu takiej tablicy możecie pobawić się z Waszymi rodzicami w zabawę z wykorzystaniem tych numerów. Wystarczą jakieś zabawkowe telefony albo telefony wykonane z papieru i na przemian Wy dzwonicie pod wybrany numer  bo macie problem, a rodzic odbiera telefon i Was słucha, a potem następuje zamiana.

telefony alarmowe dla dzieci - Szukaj w Google | Polish language, Learn  polish, Education

Temat kompleksowy : Jestem bezpieczny.

( 14.09. - 18.09. 2020 r.)

Jestem bezpieczny. Na drodze - Moryc Katarzyna | Książka w Sklepie EMPIK.COM

Każda " Jagódka" powinna :

- umieć wyjaśnić pojęcie " odwaga"

- ocenić postępowanie na podstawie obserwowanej konkretnej sytuacji

- uczestniczyć w zabawach dramowych, ruchowych, ćwiczeniach porannych i gimnastycznych

-  śpiewać piosenkę " Ola" i " Zawody"

- uważnie słuchać wierszy, opowiadań o tematyce związanej z bezpieczeństwem

- rozpoznawać  i opowiadać o pracy funkcjonariuszy mundurowych ( policjant, strażak, strażnik miejski)

- segregować znaki drogowe na małe i duże oraz według koloru

- znać zasady bezpiecznego poruszania się po drodze

- znać wybrane znaki  drogowe

- rozpoznawać  pojazdy uprzywilejowane ( karetka, straż pożarna, policja)

- dokonywać analizy słuchowej wyrazów

- rozpoznawać litery "o", "O"

 - dzielić wyrazy na sylaby, wyodrębniać pierwszą głoskę w wyrazach

- kreślić literę "o", "O" po wzorze zgodnie ze wskazanym kierunkiem

- odnajdywac i przeliczać elementy

-  rozpoznawać kierunki w prawo, w lewo

- znać wygląd figur geometrycznych, przeliczać figury oraz odzwierciedlać ich liczbę za pomoca liczmanów

- pomalować farbami sygnalizator świetlny 

                                          - wykonać z talerzyka papierowego samochód

Drogie " Jagódki" !!!

Zapraszam Was i Waszych najbliższych na cotygodniowe spotkania z cyklu

" Zrób to sam" gdzie będziemy proponować Wam różne zabawy do wykonania w domu.

 W tym tygodniu zachęcamy Was do wykonania makiety ulicy. To bardzo ciekawa praca, która z pewnością sprawi Wam wiele radości. Oczywiście pomoc Waszych rodziców jest mile widziana :)

Poniżej przykładowa makieta, ale inwencja twórcza należy do Was :)

Miłej zabawy:)

archiwum aktualności 2016

Temat kompleksowy: Razem się bawimy.

7.09-11.09.2020

  • BAWI SIE

Każda " Jagódka" powinna :

-swobodnie wypowiadać się na temat ulubionych zabaw oraz sposobów spędzania czasu w domu i przedszkolu

-uważnie słuchać tekstu czytanego przez nauczyciela

-rozpoznawać i nazywać kolory

-narysować swoją ulubioną zabawkę

-wypowiadać się na temat zabawek, które są dla niego( niej) ulubione

- rozpoznawać za pomocą dotyku " co to za zabawka"

- klasyfikować przedmioty ze względu na jedną i dwie cechy

-rozwiązywać zagadki słowne

- odczytywać globalnie wyrazy,  będące nazwami kącików i przedmiotów znajdujących się w kącikach zabaw

-ćwiczyć na kartce papieru orientację i spostrzegawczość

-narysować zabawki po stronie wskazanej przez nauczyciela

- dokonywać oceny usłyszanego zdania - "prawda - fałsz"

-ćwiczyć utrzymywanie równowagi podczas zabawy

-znać nazwy niektórych  instrumentów muzycznych, ich brzmienie i sposób gry na nich

-dokonywać porównywania długości stosując określenia krótki, krótszy, najkrótszy

- znać nazwy pomieszczeń w domu i ich przeznaczenie

-umieć narysować dom rysując jak najwięcej charakteryzujących jego elementów

   Temat kompleksowy : W przedszkolu.

( 01.09. - 04.09.2020r.)

PLAKAT - WITAJ W PRZEDSZKOLU! - Pomoce dydaktyczne - Miesięcznik - BLIŻEJ  PRZEDSZKOLA

Każda " Jagódka" powinna :

- zgodnie bawi się z rówieśnikami

- uczestniczyć w zabawach ruchowych, muzycznych, dramowych i ćwiczeniach porannych

- uważnie słuchać opowiadań, wierszy

- wypowiadać się na dany temat

- swobodnie tańczyć do muzyki

- znać i przestrzegać ustalonych reguł kodeksu grupowego

-wypowiadać się na temat ilustracji i przedmiotów wakacyjnych

-rozpoznawać po ilustracjach  gdzie dzieci były na wakacjach

-naśladować ruchem wakacyjne wydarzenia

-namalować farbami co robił( robiła) w wakacje

Intranet

Kontakt

Dane kontaktowe

Zespół Szkolno-Przedszkolny
ul. Młodzieżowa 1,
05-101 Nowy Dwór Mazowiecki

NIP: 5311688691, REGON: 146254836

PP5 22 775 58 71
Sekretariat Zespołu - tel./fax 22 775 50 00
SP7 ul. Młodzieżowa 1 - 22 775 50 00
SP7 ul. Młodzieżowa 3 - 22 775 32 10

Deklaracja Dostępności

Mapa - lokalizacja

Newsletter

Dopisz się do newslettera.

Godziny otwarcia

Godziny pracy sekretariatu zespołu

poniedziałek - czwartek 7.30 - 15.30

piątek                             7.00 - 15.00

Stopka

Copyright Zespół Szkół w Nowym Dworze Mazowieckim

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.