Zespół Szkół nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Wyszukiwarka

Menu dodatkowe

Nawigacja

Treść strony

Witamy w grupie 

Muchomorki - Przedszkole Nr 10 "Janek Wędrowniczek" w Gnieźnie

Grupa “Muchomorki”</h2>

18.01.-22.01.2021

,,Młodzi i starsi

Każdy MUCHOMOREK powinien:

-interesować się historią swojej rodziny i pracą zawodową dziadków;

-wiedzieć, w jaki sposób czas wpływa na zmiany w wyglądzie człowieka i nazywać poszczególne etapy życia;

-konstruować zdania rozwinięte, stosować kilkuzdaniową wypowiedź, wnioskować na podstawie zagadek słownych;

-przygotować niespodziankę dla babci i dziadka;

-czuć więź emocjonalną z babcią i doceniać jej rolę we własnym życiu;

-śpiewać piosenkę, grać na instrumentach perkusyjnych;

-rozpoznawać i nazywać małą i wielką literę „b”, odczytywać krótkie wyrazy zawierające literę ,,b” i inne poznane litery, czytać proste wypowiedzi;

-rozumieć i stosować określenia związane z umiejscowieniem zdarzeń w czasie typu: przedtem, potem, najpierw, następnie, zachowywać w wypowiedziach kolejność zdarzeń i zależności przyczynowo-skutkowe,

-wyjaśnić, dlaczego dziadkowie są znaczącymi osobami w rodzinie i dlaczego należy ich szanować;

-starać się myśleć i postępować z empatią wobec osób starszych.

 

ZRÓB TO SAM!

7 pomysłów na dziecięcy prezent dla babci i dziadka - Rodzice - Polki.plKonfitura uczuć, to niezwykle wzruszający prezent na Dzień Mamy, Dzień  Taty, Dzień Rodziny, Dzień Babci czy Dzień Dziadka… | Crafts for kids, Diy  and crafts, Crafts

 

Kochane Muchomorki oto kilka propozycji zabaw na zimowe ferie :)

 

 

KONCERT ZIMOWY

 

 

1. Baśniowy dzień:

-Przeczytajcie z rodzicami ulubioną bajkę.

-Namalujcie wspólnie z rodzeństwem lub rodzicami ilustrację do bajki.

-Ulepcie z plasteliny bohaterów bajki.

-Zróbcie wspólnie teatrzyk.

 

2. Zapraszamy do kreatywnych zabaw masą solną:

 

https://mojedziecikreatywnie.pl/2014/01/zabawna-masa-solna/

 

3. Matematyczne zabawy:

 

CO ZNIKNĘŁO?

Podczas układania sekwencji można pobawić się z dzieckiem w zabieranie z ułożonej sekwencji wybranego elementu (np. zabieramy obrazek z psem). Zadaniem dziecka jest odgadnięcie co zostało zabrane poprzez analizę całości („Widzę 2 obrazki z kotami, 2 obrazkami z kurami, a tylko 1 obrazek z psem”). Na początku dzieci często nie widzą co zrobić, dlatego warto zademonstrować im kilka przykładów, aby zrozumiały treść zabawy.

 

SZUKANIE KSZTAŁTÓW

Spójrz ile w twoim domu znajduje się przedmiotów, które mają kształt koła, kwadratu, prostokąta, trójkąta. Baw się z dzieckiem rozpoznając te kształty, grupując je (np. poproś, żeby dziecko pokazało Ci przedmioty które maja kształt koła).

 

TWORZENIE KATEGORII

Przykłady kategorii: owoce, warzywa, zwierzęta, zawody, ubrania, jedzenie, picie itp.

Ćwicząc z dzieckiem umiejętność tworzenia kategorii warto ponownie rozejrzeć się po naszym domu. Pokażmy mu, że:

  • Łyżki, widelce i noże należą do kategorii: sztućce
  • Krzesło, stół, szafa i biurko należą do kategorii: meble
  • Bajki które czytamy dziecku należą do kategorii: książki
  • Spodnie, skarpetki, koszulka i bielizna należą do kategorii: ubrania
  • Chleb, masło, ser i wędlina należą do kategorii: jedzenie

Dom jest pełny różnych kategorii. Wystarczy ich poszukać.

PRZESYPYWANIE KASZY DO SŁOIKÓW

Dziecko ma do dyspozycji 2 nieduże słoiki, miseczkę z kaszą oraz łyżkę. Prosimy dziecko, aby nasypało kaszy do słoików (przy okazji ćwiczymy koordynację oko-ręka). Następnie porównujemy zawartość i pytamy się gdzie jest więcej/mniej kaszy.

Ze starszymi dziećmi próbujemy rozszerzyć tą zabawę o takie polecenia:

  • Podziel kaszę w ten sposób aby w jednym słoiki było jej więcej, a w drugim mniej.
  • Podziel kaszę w ten sposób, aby w jednym słoiku było jej bardzo dużo a w drugim bardzo mało
  • Podziel kaszę w ten sposób, aby w każdym słoiku było jej po tyle samo.

 

Źródło: https://poradniaalter.pl/11-pomyslow-kreatywne-zabawy-matematyka-domu/

 

 

4. Kino w domu:

Wybierzcie sie do kina, wspólnie znajdźcie film dla całej rodziny. Zróbcie popcorn, weźcie chipsy, zaciemnijcie okna  i wygodnie rozsiądźcie sie na kanapie. Miłego oglądania.

 

A gdy spadnie śnieg proponujemy:

 

Długi spacer (zabierzcie ze sobą sanki)

Bitwa na śnieżki

Rzucanie śnieżkami do celu

Lepienie bałwana

Szukanie skarbów w śniegu (schowajcie szyszkę lub gumową zabawkę ;) )

Malowanie na śniegu (barwniki spożywcze)

 

Życzymy dobrej zabawy, wracajcie do nas uśmiechnięci i wypoczęci.

Czekamy na Was pani Monika i pani Kasia.

Temat kompleksowy

"Święta tuż, tuż"

14-18.12.2020r.

 

Choinka i prezenty bez tła - Gify i obrazki na GifyAgusi.pl

 

Każdy muchomorek powinien:

 

-Okazywać życzliwość innym dzieciom oraz dorosłym.

-Znać zwyczaje związane ze Świętami Bożego Narodzenia.

-Nazywać ozdoby choinkowe, dzielić wyrazy na sylaby oraz wysłuchiwać pierwszą i ostatnią głoskę w wyrazie.

-Opowiadać o zwyczajach panujących w domu rodzinnym.

-Czytać globalnie wyrazy: choinka, prezenty, ryba, kapusta, barszcz, makowiec, sernik, pierniki.

-Śpiewać kolędy i piosenki o tematyce świątecznej.

-Uczestniczyć w zabawach ruchowych i tanecznych.

-Umieć używać liczebników porządkowych.

-Stosować pojęcia dotyczące wielkości: mały, większy, największy.

-Z radością przygotowywać niespodzianki dla najbliższych.

 

 

Zrób to sam :)

Znalezione obrazy dla zapytania praca plastyczna smok wawelski | Preschool  christmas crafts, Christmas crafts, Christmas crafts for kidsrenifer :) oraz lizak na ☃_CHRISTMAS_☃ - Zszywka.plChoinka - praca plastyczna -

Nadchodzi zima!

7 - 11.12

Zima w górach

Każdy Muchomorek powinien:

- znać cyfrę 5

- kreślić cyfrę 5 po śladzie, tworzyć zbiory czteroelementowe

- przeliczać elementy na konkretach i na palcach liczebnikami głównymi i porządkowymi

- dodawać i odejmować w zakresie 5

- rozpoznawać i nazywać wielką i małą literę "Y", "y"

- dostrzegać zmiany zachodzące w przyrodzie zimą

- rozumieć pojęcia szron i śnieg

- określać fizyczne cechy szronu i  śniegu

- wyjaśnić co to znaczy być   "odpowiedzialnym"

- uważnie słuchać opowiadania

- ocenić postępowanie bohaterów po przeczytanym opowiadaniu

- znać piosenkę " Zima przyjdzie jutro"

- wiedzieć w jaki sposób pomagać zwierzętom w okresie zimy

- potrafić dopasawać odpowiednie ubrania do pory roku i pogody

- wiedzieć w jaki sposób dbać o swoje zdrowie

ZRÓB TO SAM!

Przepis na sztuczny śnieg

https://www.youtube.com/watch?v=fvx3Fr4QJZA

Temat kompleksowy

"W oczekiwaniu na Mikołaja."

30.11-04.12.2020r.

Tenis z Mikołajem

Każdy muchomorek powinien:

 

- śpiewać piosenkę dla Mikołaja;

- brać udział w mikołajkowym spotkaniu;

- doskonalić umiejętność opisywania postaci;

- wykonać ćwiczenia percepcji wzrokowej;

- ćwiczyć zręczność i sprawność manualną;

- doskonalić umiejętność klasyfikowania przedmiotów;

- rozwijać umiejętności aktorskie;

-określać kierunki, orientować się na kartce,

- wykonać pracę plastyczną dla Mikołaja

- zgodnie bawić się z rówieśnikami

- poruszać się swobodnie przy muzyce, reagować odpowiednio na zmianę dźwięków

- swobodnie wypowiadać się na dany temat

- rozpoznawać przedmioty za pomocą dotyku

 

Zrób to sam :)

Jak zrobić Mikołaja? Pomysłowe prace plastyczne dla dzieci10 pomysłów na wykonanie Mikołaja i nie tylko - Prace plastyczne dla dzieci

 

 

Wspólne zabawy

23 - 27.11

MP37 "Pozytywka"

Każdy Muchomorek powinien:

wyróżniać głoski w nagłosie i wygłosie, prawidłowo artykułować głoskę „k”, dobierać obrazki, których nazwy rozpoczynają się głoską „k”, rozpoznawać i nazywać wielką i małą literę „k”;

rozpoznawać, rozróżniać i nazywać cyfrę „4”, przyporządkować ją do określonej liczebności zbioru, układać elementy jako wielokrotność liczby „4”;

posługiwać się liczebnikami głównymi i porządkowymi w zakresie 4.

uczestniczyć w zabawach zorganizowanych z okazji  Dnia Pluszowego Misia,

potrafi aktywnie włączać się do zabawy w zespole,

rozwija wyobraźnię twórcza wykonując pracę plastyczną,

 

ZRÓB TO SAM!

Z okazji Dnia Pluszowego Misia propozycja wykonania pracy plastycznej:) 

sp3.zory.pl » Dzień Pluszowego MisiaDzień Pluszowego Misia - Kreatywnie Aktywnie

Temat kompleksowy

"Ulubione zjęcia."

16-20.11.2020r.

 

Ulubione zajęcia dzieci. Pozdrawiamy, Przedszkole Art-Child

 

Każdy muchomorek powinien:

 

-Wypowiadać się na określony temat.

-Rozróżniać zdanie prawdziwe od zdania fałszywego.

-Rozpoznawać i nazywać wielką i małą literę "U", "u".

-Rozpoznawać i odczytywać w działaniach znak matematyczny "=".

-Szanować rzeczy i dzieła innych dzieci oraz dzielić się zabawkami.

-Wystukiwać podany rytm i rozpoznawać dźwięki wydawane przez przedmioty codziennego użytku.

-Samodzielnie zaplanować pracę podczas zajęć plastycznych, konstrukcyjnych.

-Umieć wymyśleć zabawę dla innych dzieci.

 

 

Zachęcam do wykonania ciekawego eksperymentu.

https://www.youtube.com/watch?v=oVJ585MqjKo

9.11.-13.11.2020

,,Moje hobby

Każdy MUCHOMOREK powinien:

określać pojęcia: hobby, hobbista, kolekcjoner;

opowiadać o swoich zainteresowaniach;

podawać przykłady ludzkich hobby i kolekcjonerstwa;

wiedzieć co daje ludziom hobby;

podać przykłady „dobrych pasji” i „złych pasji”;

posiadać orientację w zakresie swoich zainteresowań i umiejętności;

znać różne formy aktywnego i bezpiecznego wypoczynku;

wyróżniać głoski w nagłosie, dobierać obrazki, których nazwy rozpoczynają się głoską „e”, rozpoznawać i nazywać wielką i małą literę „e”;

rozpoznawać, rozróżniać i nazywać cyfrę „3”, przyporządkować ją do określonej liczebności zbioru, układać elementy jako wielokrotność liczby „3”.

 

 ZRÓB TO SAM!

Moja pasja”, “Moje hobby” – Zespół Szkolno – Przedszkolny w RadziłowieRozstrzygnięcie Powiatowego Konkursu Plastycznego „Mój sport – moje hobby”.  – Szkoła Podstawowa w Chotomowie

 

Temat kompleksowy

"Polska- moja ojczyzna"

02-06.11.2020r.

Polska - Moja Ojczyzna | Polish folk art, National symbols, Learn polish

 

Każdy Muchomorek powinien:

 

-Znać symbole narodowe.

-Umieć czytać globalnie i znać pojęcia: godło,flaga, hymn, stolica, Wisła, Bałtyk, mapa, Gniezno, Kraków, Warszawa.

-Znać i rozpoznawać hymn narodowy.

-Umieć przyjąć odpowiednią postawę w trakcie śpiewania hymnu państwowego.

-Znać zasdy korzystania z książek.

-Uważnie słuchać tekstu czytanego.

-Znać legendy polskie: "O Lechu, Czechu i Rusie", "Wars i Sawa".

-Wykonać flagę Polski z zachowaniem właściwej kolejności kolorów.

-Znać co najmniej kilku sławnych Polaków np.: Chopin, Matejko, Kopernik, Lewandowski.

-Przeliczać i porównywać liczebność zbiorów na konkretach.

 

Patriotyczne zadanie dla przedszkolaków: tworzenie biało-czerwonej flagi w woreczku foliowym z elementem pisania według wzoru napisu: Polska. 

 

Materiały i przybory:

woreczek foliowy [koszulka foliowa A4 lub woreczek strunowy]

gruba taśma samoprzylepna

nożyczki

biała i czerwona farba

marker

patyczek do uszu

 

1. Na koszulce foliowej rysujemy poziomą kreskę będącą oznaczeniem dla dziecka miejsca granicy umieszczania farby.

2. Do koszulki wlewamy po jednej stronie białą, po drugiej czerwoną farbę. Koszulkę zaklejamy szeroką taśmą samoprzylepną. Jeśli korzystamy z woreczka strunowego, ten etap możemy pominąć.

3. Zadaniem dziecka jest rozprowadzenie farby w całej koszulce. To fajne zadanie, bo niby to farba ale nie można się pobrudzić:)

praca plastyczna flaga Polski

A tak oto wygląda gotowa flaga Polski:

flaga polski aktywność dla przedszkolaków

4. U góry woreczka na białym tle piszemy patyczkiem do uszu napis „Polska”, dziecko odwzorowuje go poniżej na czerwonym tle flagi.

Polska Flaga 3 maja, 11 listopada, Święto Niepodległości dzieci

 

źródło: https://ekodziecko.com/polska-flaga-dla-dzieci

26.10.-30.10.2020

,,Nasza mała ojczyzna

Moja Mała Ojczyzna - konkurs grantowy

Każdy Muchomorek powinien:

wskazywać litery d, D wśród innych liter;

stosować określenia dotyczące położenia przedmiotów w przestrzeni;

rozpoznawać i nazywać ważniejsze miejsca w NDM;

odczuwać i wyjaśniać swoją przynależność do rodziny, znać jej istotne wartości i o nich opowiedzieć;

nazwać członków swojej rodziny i podać ich imiona;

posługiwać się swoim imieniem, nazwiskiem, adresem;

wyróżnić wybrane głoski na początku i końcu wyrazu.

nazywać budynki oraz dostrzegać różnice w ich wyglądzie;

tworzyć budowle z klocków według wzoru;

poprawnie odtwarzać układy przestrzenne;

 

ZRÓB TO SAM!

W tym tygodniu zachęcam do  stworzenia pracy plastycznej przedstawiającej najbliższą okolicę.

grafika,24497,-.jpg

 

Temat kompleksowy

"Skarby jesieni"

19-23.10.2020r.

 

JESIENNE DARY - DZIECI Młodsze - PONIEDZIAŁEK 28.09.2020 - Przedszkouczek.pl

 

Każdy Muchomorek powinien:

 

-Znać sposoby przechowywania żywności przez okres zimowy.

-Znać nazwy miejsc przechowywania zapasów, np.: piwnica, spiżarnia oraz rozumieć znaczenie robienia zapasów.

-Znać wiersz M. Kownackiej pt. "W spiżarni".

-Czytać globalnie wybrane nazwy warzyw.

-Podawać nazwy niektórych owoców i warzyw w języku angielskim.

-Rozpoznawać i nazywać wielką i małą literę "I", "i".

-Kreślić literę "I", "i" po śladzie.

-Wymienić wyrazy zaczynające się na głoskę "I".

-Wiedzieć jakie są etapy mrożenia, kiszenia, suszenia, wekowania żywności.

-Znać cyfrę 2.

-Umieć segregować według określonej cechy.

-Aktywnie uczestniczyć w zabawach ruchowych.

 

Kochani zapraszam do wykonania pysznego deseru na jesienne popołudnie "Owoce zapiekane pod kruszonką" :)

 

Składniki:

-150g zimnego masła

-200g mąki pszennej
-50g cukru
-2 jabłka
-200g malin (mogą być mrożone, możecie wykorzystać też inne owoce) 

 

Sposób przygotowania:

 

-Masło kroimy na kawałki, przekładamy do miski i wraz z mąką i cukrem zagniatamy na ciasto. Ciasto rozcieramy w dłoniach tworząc kruszonkę.

-Jabłka ścieramy na dużych oczkach tarki, przekładamy do foremek wraz z malinami. Posypujemy obficie kruszonką.

-Pieczemy w temperaturze 180 stopni przez około 35 minut.

Letnie owoce pod kruszonką - przepis • Kuchnia Lidla

 

Zachęcam do wykonania własnej spiżarni. Oto mała ściągawka ;)

Garść pomysłów na jesienne prace plastyczne - | Crafts for kids, Crafts,  Gaming logos

 

 

Koszyk Pani Jesieni 

 12-16.10.2020 

Ogłoszenie pani Jesień | Miejskie Przedszkole nr 13 w Siedlcach

 

Drodzy Rodzice!

W  poniedziałek 12 października będziemy obchodzić 

DZIEŃ UCZCIWOŚCI.

Każdy MUCHOMOREK powinien:

- znać literę t, T;

- potrafić znaleźć wyrazy zaczynające się i kończące na literę t 

- potrafić dokonać analizy i syntezy słuchowej i wzrokowej   wyrazów; 

- kreślić litery pisane w powiększonej liniaturze po śladzie i samodzielnie;

- znać nazwy, warzyw, owoców;

- dokonać klasyfikacji wg określonej cechy lub kilku cech; 

- porządkować zdarzenia w historyjce obrazkowej; 

- rozpoznać owoce i warzywa na podstawie dotyku; 

- przeliczać elementy, określać ich liczbę;  

- porównywać liczebność zbiorów używając określeń więcej, mniej, tyle samo; 

- dodawać i odejmuje na konkretach i na zbiorach zastępczych; 

- kodować informacje za pomocą figur geometrycznych; 

- znać piosenkę “Przepis na zdrowie” 

- wypowiadać swoje myśli, skojarzenia związane z pojęciem uczciwości;  

- przewidzieć następstwa nieuczciwego postępowania w różnych sytuacjach życiowych; 

- rozumieć, że uczciwość to prawdomówność i poszanowanie prawdy; 

- wiedzieć, jak zachowywać się podczas ewakuacji; 

- wiedzieć, jakie zachowania podczas ewakuacji są nieprawidłowe; 

- poruszać się w grupie: w marszu bez potrącania innych, omijać przeszkody; 

- znać znaczenia pojęć: zdrowie, uczciwość; 

- uważnie słuchać opowiadania; 

- poprawnie budować wypowiedzi nt. wysłuchanego opowiadania; 

ZRÓB TO SAM!

Jesienne drzewko - pomysły na prace plastyczne dla dzieci - Dzieciaki w domu

Dzień Otwarty- 7 październik (środa)

 

Drodzy Rodzice ze względu na obecną sytuację na dzień otwarty zapraszamy tylko osoby, które dostały indywidualne wiadomości. Jeśli komuś z Państwa bardzo zależy na spotkaniu prosimy o wcześniejszy kontakt z nami (poprzez wiadomość).

 

Temat kompleksowy

"Jesienna przyroda"

05.10-09.10.2020r.

15 zwierząt, które cieszą się magią jesieniJesień - Polska w porach roku

 

Każdy Muchomorek powinien:

 

-Znać zwyczaje zwierząt przygotowujących się do zimy.

-Czytać globalnie wyrazy: mysz, lis, jeż, borsuk, wiewiórka, niedźwiedź.

-Wymienić nazwy zwierząt zasypiających na zimę.

-Współpracować w parach podczas zabaw ruchowych.

-Rozpoznawać wielką i małą literę "L", "l".

-Wymieniać wyrazy zaczynające się na głoskę "L".

-Znać cyfrę 1.

-Stosować określenie o 1 mniej, o 1 więcej.

-Znać sposoby przygotowania się do zimy owadów.

-Rozumieć zakaz niszczenia domów owadów (mrowisko, ul).

-Naśladować ruchy i odgłosy zwierząt.

 

Zapraszam do wykonania jesiennej pracy plastycznej :)

Zamień jesienne liście w sztukę! | Love Mamissima

Zdjęcia z porady: Jak robić zwierzątka z liści?· - tipy.pl

Jesienne liście - pomysły na prace plastyczne i zabawy dla dzieci -  Dzieciaki w domu

Idzie jesień przez świat

28.09.- 02.10.2020r.

Horoskop na jesień 2019. Dla tych znaków zodiaku będzie to WSPANIAŁY CZAS -  Super Express - wiadomości, polityka, sport

Każdy Muchomorek powinien:

- uważnie słuchać wierszy, opowiadań

- znać charakterystyczne cechy jesiennego krajobrazu

- uczestniczy w ćwiczeniach porannych, gimnastycznych, ruchowych, dramowych

- dodawać i odejmować na konkretach

- dostrzegać różnicę między obrazkami

- znać piosenkę " Jesienny kujawiaczek"

- umieć wyjasnić pojęcie " wrażliwość"

- wypowiadać się na dany temat pełnymi zdaniami

- potrafić dokonać analizy i syntezy słuchowej i wzrokowej wyrazów

- rozpoznawać literę "m", "M"

 - dzielić wyrazy na sylaby, wyodrębniać pierwszą i ostatnią głoskę w wyrazach

- kreślić literę "m", "M" po wzorze zgodnie ze wskazanym kierunkiem

- wymienić wyrazy zaczynające się głoską "m", "M"

- umieć dopasować brakujące elementy do obrazka

- umieć porównać liczebność zbiorów

-potrafić posługiwać się pojęciami o jeden więcej, o jeden mniej

Zrób to sam :)

Zapraszam do wykonania jesiennej pracy plastycznej. 

Ponad 20 pomysłów na kasztanowe ludziki i zwierzątka! - Dzieciaki w domuMama Balbinka: Ludziki z szyszek, kasztanów i żołędzi.Ślimaki, monstra i baletnice - nie uwierzysz, co jeszcze można zrobić z  kasztanów, żołędzi i szyszek | Strona 4 | Mamotoja.plZwierzątka z kasztanów i plasteliny - Kreatywnie Aktywnie

Temat kompleksowy

"Pomocna dłoń"

21.09-25.09.2020r.

Kolorowe Pomocne Dłonie Na Białym Tle Ilustracja Wektor - Ilustracja  złożonej z dłonie, białym: 117506160

 

Każdy Muchomorek powinien:

 

-Wiedzieć jakie sytuacje zagrażają życiu i zdrowiu człowieka.

-Znać numery alarmowe: 112, 997, 998, 999.

-Rozumieć potrzebę udzielania pierwszej pomocy.

-Potrafić wyjaśnić słowo "odwaga".

-Umieć wyjaśnić powiedzenie "Pies przyjacielem człowieka".

-Rozpoznawać wielką i małą literę "A", "a".

-Dzielić wyrazy na sylaby.

-Wymienić wyrazy zaczynające się na głoskę "A".

-Kreślić literę "A", "a" po śladzie.

-Rozpoznawać figury geometryczne.

-Układać rytmy według podanego wzoru.

 

 

Żeby nigdy nie zapomnieć numerów ratunkowych zachęcamy do wykonania plakatu. Oto propozycja :)

PLAKAT - NUMERY ALARMOWE - Scenariusze zajęć i artykuły - Miesięcznik -  BLIŻEJ PRZEDSZKOLA

 

 

 

 

 

Jestem bezpieczny 

14.09 - 18.09

Bezpieczny przedszkolak na drodze! – grupa REKINKI i PIRACI – Niepubliczne  przedszkole "Wyspa Szkrabów" Lubliniec

Każdy Muchomorek powinien:

znać literę o O,

dokonywać analizy i syntezy słuchowej i wzrokowej,

wskazywać i nazywać figury geometryczne,

znać zasady  przechodzenia przez jezdnię,

śpiewać piosenkę "Zawody",

współpracować w grupie,

rozpoznawać wybrane znaki drogowe z grupy ostrzegawczych, nakazu, zakazu, wyjaśnić ich znaczenie,

wymieniać numery alarmowe straży pożarnej, pogotowia ratunkowego, policji

manipulować elementami zgodnie z instrukcją słowną, obrazkową,

zaznaczać kierunki na powierzchni zgodnie z poleceniem nauczyciela i odtwarzać je na kartce,

dodawać i odejmować na konkretach, porównywać liczbę elementów w różnych zbiorach.

 

Zrób to sam :)

W tym tygodniu zachęcam do wykonania pracy plastycznej pt. "Sygnalizacja świetlna" wraz na makietą ulicy.

Oto jedna z propozycji:

znaki drogowe praca plastyczna - Szukaj w Google | Crafts for kids,  Preschool activities, School art projects

 

 

PLAC ZABAW Z DZIEĆMI - Ułóż Puzzle Online za darmo na Puzzle Factory

Temat kompleksowy

"Nasze przedszkole"

07.09-11.09.2020r.

 

Muchomorek:

 

-Zgodnie bawi się z rówieśnikami.

-Uważnie słucha opowiadań, wierszy.

-Wie, jak należy zachowywać się przy stole.

-Wie jaki jest rytm dnia w przedszkolu.

-Rozwija poczucie rytmu i umiejętności wokalne (gra na prostych instrumentach i śpiewa)

-Posługuje się pojęciami: "w prawo", "w lewo", "nad", "pod", "za", "obok", "między".

-Ćwiczy spostrzegawczość i pamięć.

-Odczytuje globalne obrazy dotyczące nazw kącików i przedmiotów znajdujących się w sali.

-Dzieli wybrane wyrazy na sylaby.

-Wie, że na placu zabaw trzeba zachowywać się bezpiecznie.

-Jest kreatywny i pomysłowy, tworzy konstrukcje z różnych materiałów.

Intranet

Kontakt

Dane kontaktowe

Zespół Szkolno-Przedszkolny
ul. Młodzieżowa 1,
05-101 Nowy Dwór Mazowiecki

NIP: 5311688691, REGON: 146254836

PP5 22 775 58 71
Sekretariat Zespołu - tel./fax 22 775 50 00
SP7 ul. Młodzieżowa 1 - 22 775 50 00
SP7 ul. Młodzieżowa 3 - 22 775 32 10

Deklaracja Dostępności

Mapa - lokalizacja

Newsletter

Dopisz się do newslettera.

Godziny otwarcia

Godziny pracy sekretariatu zespołu

poniedziałek - czwartek 7.30 - 15.30

piątek                             7.00 - 15.00

Stopka

Copyright Zespół Szkół w Nowym Dworze Mazowieckim

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.