Zespół Szkół nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Wyszukiwarka

Menu dodatkowe

Nawigacja

Treść strony

Witamy w grupie Żuczki

Beetle. Cartoon illustration of a happy beetle , #Affiliate, #Cartoon, #Beetle, #illustration, #beetle, #happy #ad

25.01.-29.01.2021r.

Sport to zdrowie.

Każdy Żuczek powinien:

wiedzieć, jakie są konsekwencje niewłaściwego ubioru podczas zimy

potrafić posegregować ubrania na letnie i zimowe

zna sposoby na aktywne spędzanie czasu wolnego na śniegu

rozwinąć koordynację słuchowo-ruchową poprzez opowieść ruchową

udoskonalić umiejętność słuchania ze zrozumieniem i logicznego myślenia poprzez układanie i opowiadanie historyjki obrazkowej

rozwinąć orientację w schemacie własnego ciała i przestrzeni

potrafić stworzyć zbiór 0-5 elementowy

udoskonali koordynację ruchową

odpowiednio reagować na ustalony sygnał

zgodnie współpracować w grupie

znać zabawę paluszkową "Płatki śniegu"

Potrafić śpiewać i ilustrować ruchem piosenkę "Idzie zima zła"

Dzieci Uprawiające Sporty Zimowe Na Wzgórzu | Premium Wektor

Zróbci to sami:

Bałwan w torebce

18.01.-22.02.2021.

Sto lat dla Babci i Dziadka.

Każdy Żuczek powinien:

formułować wypowiedzi na podstawie opowiadania i własnych doświadczeń

układać zdania z wykorzystaniem fotografii

być zainteresowanym życiem najbliższych członków rodziny

uważanie słuchać wiersza czytanego przez nauczyciela, formułować wypowiedzi po jego wysłuchaniu

rozwinąć umiejętność logicznego myślenia poprzez kończenie rozpoczętego rytmu

rozwinąć umiejętność sprawdzania liczebności zbiorów poprzez łączenie ich elementów w pary

poszerzyć słownictwo czynne

rozwinąć logiczne myślenie dobierając odpowiedni obrazek do czynności przedstawionej na ilustracji

udoskonalić umiejętność posługiwania się nożyczkami

poznaje zastosowania kalendarza

rozwinąć umiejętności porównywania wyglądu różnych przedmiotów

rozwinąć motorykę małej

poszerzyć doświadczenia plastyczne

poznać na podstawie wiersza, czym jest szacunek

rozwinąć ekspresję słowną i wrażliwość na potrzeby innych

uczyć się wyrażania szacunku do drugiego człowieka i szanowania odmienności

potrafić śpiewać piosenkę "Moja Babcia i mój Dziadek"

potrafić recytować wiersz "Dla Babci i Dziadka"

Już wkrótce dzień babci i dziadka. | PSM

Spróbujcie własnoręcznie wykonać upominek dla Babci i Dziadka. Będziecie potrzebować pomocy Rodziców

Świeczki DIY

Kochane Żuki,

Rozpoczęły się ferie zimowe, niestety wraz z nimi nie przyszła mroźna zima, zostawiam Wam kilka pomysłów na spędzenie wolnego czasu :)

Gry planszowe- to super zabawa dla całej rodziny, zapewne macie kilka różnych gier wśród swoich zabawek, gdybyście jednak szukali czegoś nowego zachęcam Was do stworzenia własnej gry planszowejjak zrobić grę

kółko i krzyżyk diy

6.jpg

Wspólne gotowanie – wypróbowywanie nowych przepisów, a także nauka gotowania prostych, podstawowych potraw to dobry sposób na spędzenie czasu razem. Na co mielibyście ochotę? Sałatka owocowa, a może szaszłyki? Ciasteczka, muffinki czy uwielbiana przez wszystkich pizza? Wkładajcie fartuchy i biegnijcie do kuchni.

Teatrzyk - pobawcie w teatr! Przygotujcie scenografię i kostiumy, nauczcie się prostych ról. Taka zabawa przyniesie wam mnóstwo radości. Fantastyczne scenografie przygotujecie z... tektury lub papieru!

6ab0e63f4be42acd9f56772d8864f742.jpg7b1fc70034186d0ef6c001d312059bbb.jpg

18bf4d60f9304dab245234d39772ffdd.jpg

Seans filmowy- przygotujcie popcorn, zasłońce rolety w oknach, wybierzcie ulubiony film lub bajkę i rozsiądźcie się wygodnie na kanapie. Zostawiam Wam kilka propozycji, gdybyście mieli kłopot z wyborem ;)

Tosia i Tymek

Ekipa Chrumasa

Charlie i Lola

Nawet nie wiesz, jak bardzo Cię kocham

 

Do zobaczenia w przedszkolu!

Pani Karolina

14.12.-18.12.2020r. 

Święta tuż, tuż.

Każdy ŻUCZEK powinien:

wiedzieć czym jest miłość

znać sposoby okazywania sobie miłości

rozumieć, że nie każdej osobie w taki sam sposób okazuje się uczucia

wiedzieć, czym jest dobroczynność

uświadamiać sobie, jak przyjemne może być obdarowywanie innych

potrafić opowiedzieć o wysłuchanym utworze

śpiewać piosenki z rapertuaru dziecięcego i akompaniować je na instrumentach

czerpać przyjemnośc z radosnej, świątecznej atmosfery

recytować wiersze

rozwijać swoje zdolności aktorskie

ćwiczyć pamięć

ćwiczyć poczucie rytmu

ćwiczyć motorykę małą

potrafić opowiedzieć o przygotowaniach świątecznych w domu

wiedzieć, jak prawidłowo nalezy karyć do stołu

wiedzieć, jak nalezy zachować się przy stole w czasie wspólnego spożywania posiłku

potrafić złożyć krótkie życzenia świąteczne

Jak przygotować dzieci na Święta Bożego Narodzenia... | Blog o prezentach

Zachęcam do wspólnego pieczenia świątecznych pierniczków, poniżej zamieszczam przepis:

540g mąki

300g masła schłodzonego

1 łyżeczka proszku do pieczenia

1 łyżeczka sody oczyszczonej

70g cukru trzcinowego

100g miodu

cynamon

Wszystkie składniki zagniatamy, tworzymy kulę i wstawiamy do lodówki na około 30 minut. Po tym czasie wałkujemy, wykrawamy świąteczne kształty i pieczemy w piekarniku nagrzanym do 180 stopni przez około 12 minut.

Smaczego! :)

Świąteczne pierniki

7.12.-11.12.2020r.

Coraz zimniej.

Każdy ŻUCZEK powinien:

doskonalić motorykę małą poprzez wykonanie pracy plastycznej "Mikołaj"

wiedzieć, kim był św. Mikołaj, znać hitorię postaci

znać i nazywać ptaki pozostające w Polce na zimę: sikorkę, wróbla, srokę

potrafić opisać wygląd ptaka, wskazując: głowę, dziób, szyję, skrzydła, tułów, kończyny dolne/łapki

poszerzyć swoją wiedzę na temat ptaków i ich nawyków żywieniowych

wiedzieć, że ptaki żywią się nasionami, owadami, trawą lub ziołami

wiedzieć, że nie należy dokarmiać ptaków chlebem

potrafić dopełnić zbiory elementami tak, aby w każdym było po tyle samo

znać i podejmujmować próby śpiewu piosenki „Głodny wróbelek”

ilustrować ruchem treść piosenki „Głodny wróbelek”

rozwinąć umiejętność budowania spójnej i logicznej wypowiedzi

poszerzyć swoje doświadczenia plastyczne

ptaki zimą - vm99nbxr.jpg

Zachęcam Was do wykonania karmnika dla ptaków i dokarmiania ich zimą. Poniżej zamieszczam kilka ciekawych pomysłów, jak wykonać karmnik:

dfcb4277397c273479980de7b30fd965.jpga5ebdadf759cb00aea8bca932fd1c644.jpg

Karmnik dla ptaków na zimę

Eko-karmidła dla ptaków

30.11.-4.12.2020r.

Ulubione zajęcia.

Każdy Żuczek powinien:

ćwiczy motorykę małą recytując zabawę paluszkową „Myszki”

poznawać otaczającą rzeczywistość poprzez działania własne

rozbudzać swoją kreatywność poprzez nietypowe zastosowanie przediotów codziennego użytku

zna cechy wiatru

odpowiednio reagować na ustalony sygnał

udoskonalić umiejętności budowania wypowiedzi

udoskonalić poczucie rytmu poprzez zabawy muzyczne

potrafi powtórzyć usłyszany rytm

udoskonalić koordynację słuchowo-ruchową

udoskonali umiejętność liczenia

podejmować próby gry na instrumentach

czerpać radość ze spotkania z Mikołajem

znać różne rodzaje intensywności deszczu: ulewa, mżawka/kapuśniaczek

potrafić śpiewać i ilustrować ruchem treść piosenki „Deszcz grajek”

zna różne rodzaje intensywności deszczu: ulewa, mżawka/kapuśniaczek

potrafi śpiewać i ilustrować ruchem treść piosenki „Deszcz grajek”

znać i nazywa takie instrumenty jak: marakasy, skrzypce, kontrabas, flet, gitara, trąbka, tamburyn, perkusja, pianino

rozwijać motorykę małą poprzez malowanie farbami

Jak wspierać rozwój dziecka? Kup mu instrument (na początek zabawkowy) |  Mamotoja.pl

Spróbujcie zrobić gitarę domowym sposobem, poproście o pomoc Rodziców:

Zabawkowa gitara | Instrumenty muzyczne | prace plastyczne, edukacyjne

25 listopada będziemy obchodzić Święto Pluszowego Misia, ponieważ nie można przynosić do przedszkola pluszaków i zabawek, misiowy element stroju jest bardzo mile widziany tego dnia:)

23.11-27.11.2020r.

Czworonozni przyjaciele.

 

Każdy Żuczek powinien:

 

potrafi nazwać zwierzęta domowe

wiedzieć, jakie warunki należy zapewnić zwierzętom w domu

opowiadać o swoim zwierzęciu domowym

odpowiednio reagować na ustalony sygnał

ćwiczy spostrzegawczość poprzez odszukiwanie cieni zwierząt

zna i potrafi wskazać kilka ras psów np. jamnik, pudel, dalmatyńczyk, owczarek niemiecki)

wiedzieć, gdzie mieszka pies, czym się żywi oraz jakie ma zwyczaje

potrafić segregować obrazki ze względu na jedną wspólną cechę

potrafić przeliczać w zakresie 4

wie, że należy szanować zabawki własne i innych osób

wie, że należy dbać o przedmioty własne i innych

potrafi rozpoznawać i nazywać emocje własne i innych

ćwiczy poczucie rytmu

- rozwija swobodną ekspresję ruchową przy muzyce

potrafić śpiewać piosenkę „Wlazł kotek na płotek” w różnym tempie

potrafić śpiewać i ilustrować ruchem piosenkę „Dwa kocury”

zgodnie współpracować z rówieśnikami podczas wspólnej zabawy

wiedzieć, że niektóre rasy psów mogą być niebezpieczne

wykonać pracę plastyczną- psa, zgodnie z instrukcją nauczyciela

Naklejka dla dzieci pies i kot w trakcie drzemki - TenStickers

Spróbujcie zrobić kotka z pomocą Rodziców:

https://www.youtube.com/watch?v=QFAcTP79wIk

9.11.-13.11.2020r.

Mój kraj- Polska!

Każdy Żuczek powinien:

usystematyzować swoją dotychczasową wiedzę na temat wolności

wykazywać się wrażliwością na potrzeby innych

wypowiadać się na temat wysłuchanego opowiadania

usprawnić percepcję słuchową

znać historię powstania Godła Narodowego

znać i potrafi wymienić symbole narodowe

wiedzieć, co symbolizują barwy narodowe

wiewiedzieć, co to znaczy być wolnym

wiedzieć, kiedy obchodzimy Święto Niepodległości

potrafić śpiewać refren i pierwszą zwrotkę Hymnu Narodowego

wie, jak nazywa się miasto, które jest stolicą Polski

potrafić wskazać na mapie stolicę Polski- Warszawę

wiedzieć, jak wygląda herb Warszawy oraz jakie atrybuty trzyma w rękach Syrenka

potrafić śpiewać i ilustrować ruchem treść piosenki „Mały Polak przedszkolak”

Niepodległa Polska | localhost

Spróbujcie wykonać kotyliony z pomocą Rodziców:

www.youtube.com/watch?v=sMSephIxvp0&feature=youtu.be

2.11-6.11.2020r. 

Nasze domy.

Każdy Żuczek powinien:

wiedzieć, co oznacza pojęcie "wolność"

przejawiać poczucie tożsamości narodowej

rozumieć, że nalezy szanować odmienność innych

być świadome niebezpieczeństwa związanego z oddaleniem się od osoby dorosłej w mieście

potrafić wskazać budynki charakterystyczne dla miasta i wsi

wskazywać różnicę między domem jednorodzinnym a blokiem

dzielić słowa na sylaby i przeliczać ich ilość

przeliczać elementy zbioru

porównywać wysokość budowli z klocków, używając określeń wysoki/ niski

znać urządzenia elektryczne wykorzystywane w domu

znać zasady bezpiecznego korzystania z urządzeń elektrycznych znajdujących się w domu i przedszkolu

Rodzinne domy dziecka w Łbiskach - Nasze Piaseczno - Najświeższe wiadomości  z powiatu piaseczyńskiego

Spróbujcie zrobić to sami lub z pomocą Rodziców:

Brinquedos com Material Reciclado: 48 Modelos com Passo a Passo | Revista Artesanato

26.10.-30.10.2020r. 

Jesienne nastroje.

Każdy Żuczek powinien:

recytować rymowankę "Deszczowa rymowanka", ilustrując ruchem jej treść

rozpoznawać i nazywa kolory

śpiewać i ilustrować ruchem treść piosenki "Deszczowa muzyka"

rozpoznawać zapis graficzny swojego imienia

potrafić wystukiwać rytm do piosenki "Deszczowa muzyka"

potrafić nazywać stany pogodowe

potrafić przeliczać elementy zbioru

potrafić zgodnie współpracować w parze

potrafić opowiedzieć, jak powstaje deszcz

wykonać pracę techniczną zgodnie z instrukcją nauczyciela i pozostawić porządek po skończonej pracy

recytować wyliczankę "Pięć chmur"

wiedzieć, że chmury składają się z kropel deszczu, ale nie każda z nich jest chmurą deszczową

rozbudzić swoje zainteresowanie poezją i dostrzegać jej piękno

wiedzieć, kto to jest poeta i czym się zajmuje

udoskonalić percepcję słuchową poprzez rozpoznawanie odgłosów zwierząt

KOLOROWA JESIEŃ - DZIECI STARSZE - Środa 23.09.2020 - Przedszkouczek.pl

Spróbujcie zrobić to wspólnie z Rodzicami:

https://www.youtube.com/watch?v=zFsiET23fFM

19.10.-23.10.2020r.

Skarby jesieni.

Każdy Żuczek powinien:

bierać aktywny udział w zabawach ruchowych

rozróżniać i nazywać dary przyrody (owoce, warzywa, grzyby, kasztany, żołędzie, szyszki)

potrafić posegregować dary jesieni wg ustalonej cechy

znać etapy przygotowywania zupy, naśladować ruchem kolejne czynności

potrafić łączyć w pary takie same warzywa

potrafić śpiewać piosenkę „Koszyk” wystukując jej rytm

potrafić rysować palcem w powietrzu oraz na tacy z kaszą wzór koszyka

znać i nazywać warzywa takie, jak: marchewka, pietruszka, kapusta, buraki, ziemniaki, pomidor, ogórek.

potrafić recytować wierszyk „Warzywa babci”

potrafić opowiedzieć jak przebiega proces hodowli pietruszki od nasionka do warzywa

znać i nazywać warzywa, które rosną pod ziemią np.: pietruszka, marchewka, burak, ziemniak

potrafić zaśpiewać piosenkę „Kiszone ogórki” ilustrując ruchem jej treść

wykonać pracę techniczną "Dynia" zgodnie z instrukcją nauczyciela i pozostawić porządek po skończonej pracy

Włącz Polskę- Polska-szkola.pl

Spróbujcie sami zrobić lampion dyniowy :)

https://www.youtube.com/watch?v=V20nLmF2oi8&feature=youtu.be&t=84

12.10.-16.10.2020r.

Koszyk Pani Jesieni.

Każdy Żuczek powinien:

wypowiadać swoje myśli, skojarzenia związane z pojęciem uczciwości (pozytywne i negatywne odczucia);

potrafić przewidzieć następstwa nieuczciwego postępowania w różnych sytuacjach życiowych

potrafić nazwać swoje emocje

potrafić śpiewać piosenkę "Jesienna wyliczanka"

rozpoznawać i nazywać owoce, takie jak: śliwki, jabłka, gruszki

przeliczać i klasyfikować elementy

poprawnie odtwarzać rytm podany przez nauczyciela

dostrzegać znaczenie znaków ewakuacyjnych

znać sprzęt gaśniczy (gaśnica, hydrant, koc gaśniczy)

wiedzieć, jak się zachowywać podczas ewakuacji

wiedzieć, jakie zachowania podczas ewakuacji są nieprawidłowe

potrafić poruszać się w grupie: w marszu bez potrącania innych, omijać przeszkody

wykonywać polecenia prowadzącego, reagować na sygnał

Piosenki dla dzieci o warzywach i owocach + teksty do druku | Mamotoja.pl

Spóbujcie zrobić to sami lub z pomocą Rodziców:

"Owocwoe figurki z aksamitnej masy"

Do wykonania masy będzie Wam potrzeba:

odżywka do włosów (jakakolwiek 300 ml)

mąka ziemniaczana (500 g )

barwniki spożywcze lub farby

Do miski przelewamy odżywkę – całą, do odżywki dodajemy około 10 czubatych łyżek mąki, tak by masa przybrała konsystencję gęstego budyniu, następnie dodajemy barwnik lub farbę i zagniatamy masę, do momentu, aż przestanie kelić się do rąk. Z przygotowanej masy ulepcie jesienne owoce: jabłka, gruszki, śliwki i wszystko inne co przyjdzie Wam do głowy ;). Życzę miłej zabawy.

Koszyczek z masy solnej fajny? - Zapytaj.onet.pl -

5.10.-9.10.2020r.

Jesienna przygoda.

Każdy Żuczek powinien:

poszerzyć swoje wiadomości na temat wartości, jaką jest pracowitość

przeliczać elementy w zakresie 4

określać, w którym zborze jest najwięcej elementów

znać jesienne zwyczaje bocianów

wiedzieć, co to jest globus, zpoznać się z położeniem naszego kraju na globusie

wiedzieć, które ptaki odlatują na zimę oraz które zimują w Polsce

dzielić słowa na sylaby

recytować wiersz "Wiewióreczka szukała orzeszka" i ilustrować ruchem jego treść

znać zwyczaje zwierząt przygotowujących sie do zimy

wiedzieć, które zwierzęta zapadają w sen zimowy 

śpiewać i ilustrowac ruchem treśc piosenki "Dwa malutkie jeże"

znać zwyczaje jeż: wiedzieć czym się żywi, gdzie bytuje, jaki jest tryb jego życia

Jesienne jeże i koszyki z osiki | Silesia Dzieci

Spróbujcie zrobić to sami:

Jeż z ziemniaka. Z ziemniaków i patyczków można w prosty sposób zrobić jeża.

28.09.-2.10.2020r.

Idzie jesień przez świat.

Każdy Żuczek powinien:

poznać wartość, jaką jest pracowitość

opowiadać o swoich obowiązkach w domu i przedszkolu

potrafić zgodnie współpracować w grupie

znać cechy jesiennego krajobrazu

przejawiać wrażliwość na piekno jesiennej przyrody

wiedzieć, że nie wszystkie grzyby są jadalne

wiedzieć, jak wygląda borowik i muchomor

znać wygląd jesiennych liści i owoców: dębu, klonu oraz kasztanowca

liczyć w zakresie 5

wyciągać wnioski z przeprowadzonej obserwacji

znać wygląd pierwszej litery swojego imienia, potrafić ją odtworzyć, rysując palcem na tacy z sypkim produktem

znać i śpiewać piosenkę "Toczą się kasztanki trzy"

odtwarzać rytm wygrywany przez nauczyciela

Ilustracja Jesieni Dzieci | Premium Wektor

Spróbujcie zrobić to wspólnie z Rodzicami:

Im Herbst gibt es viele schöne Anlässe zum Basteln. Die Bäume verlieren farbenprächtiges Herbstlaub und Kastanien und liefern uns damit kostenloses Bastelmaterial für unser Herbstbasteln.

 

21.09.-25.09.2020r.

Pomocna dłoń

Każdy Żuczek powinien:

czerpać radość ze świętowania Dnia Przedszkolaka

wiedzieć, co to jest przedszkole, jakie korzyści czerpie przebywając w nim 

potrafić rozpoznawać zachowania niebezpieczne

wiedzieć, w jakich miejscach należy bawić się bezpiecznie na dworze

utrwalić swoją wiedzę na temat ruchu drogowego

ropoznawać dźwięki dobiegające z ulicy i potrafić wskazać te przedmioty, których dźwięk usłyszał

wiedzieć, czym zajmuje się strażak oraz jakich narzedzi używa w swojej pracy 

przejawiać zainteresowanie światem bajek 

potrafić rozpoznawać i nazywać postecie z bajek oraz potrfaić dopasować ich atrybuty

DZIECI, ZABAWA, PLAC ZABAW - Ułóż Puzzle Online za darmo na Puzzle Factory

Zrób to sam!

Zachęcam do wykonania w domu makiety ulicy, która posłuży do zabaw utrwalających znajmość zasad bezpiecznego poruszania się po drodze

MAKIETA SKRZYŻOWANIA – klasa IV | Szkoła Podstawowa w KlenicyMakieta skrzyżowania, drogi, znaki, sygnalizacje…. – Szkoła Podstawowa nr  24 w RzeszowieBezpieczeństwo Dziecka na Drodze – 2011 | ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W  PIASKU

14.09.-18.09.2020r.

Jesteśmy bezpieczni

Każdy Żuczek powinien:

wiedzieć, co to jest odwaga

wzmocnić swoje poczucie wartości

znać Historię Vashti 

wiedzieć, jak dodawać innym oraz sobie wiary we własne możliwości

znać i sotosować zasady bezpiecznego poruszania się po drodze

potrafić rozpoznawać sytuacje niebezpieczne i podejmować odpowiednie zachowania w zaistniałych sytuacjach

potrafić rozpoznawać i nazywać pojazdy uprzywilejowane

znac numer alarmowy 112

JESTEŚMY BEZPIECZNI - DZIECI Młodsze - PONIEDZIAŁEK 16.09.19 -  Przedszkouczek.pl

Wakacyjne wspomnienia

7.09.-11.09. 2020r. 

Każdy Żuczek powinien:

- brać aktywny udział w zabawach ruchowych

- znać cechy charakterystyczne lata

- opowiadać o tym, co robił w czasie wakacji

- kształtować poczucie rytmu, wyobraźnię muzyczną, ekspresję ruchową

- usprawniać narządy mowy i prawidłową artykulację

- nazywać przedmioty niezbędne podczas wakacji, wyodrębniać z nich te, które przydają się nad morzem

- dopasowywać do siebie takie same obrazki

- recytować rymowankę wykonując odpowiednie ruchy

- współpracować w parze

- wykonywać pracę plastyczną zgodnie z poleceniami nauczyciela

- pozostawiać porządek po skończonej pracy

- rozwiązywać i układać zagadki o lecie

- oswajać lęk przed rozstaniem z rodzicami

- aktywnie uczestniczyć w zabawie ruchowej

- mieć świadomość różnorodności miejsc, w których można spędzić wakacje

- rozwijać wrażliwość i wyobraźnię muzyczną

- rozwijać spostrzegawczość i pamięć

- nabywać umiejętność rozpoznawania charakterystycznych elementów dla krajobrazu górskiego i nadmorskiego

- nabywać umiejętność orientacji w przestrzeni

- doskonalić umiejętność orientacji w przestrzeni

- usprawniać narządy artykulacyjne poprzez wyraźne wymawianie spółgłosek

- nabywać umiejętność rozpoznawania i nazywania wybranych środków transportu, grupować pojazdy na: lądowe, powietrzne i wodne.

- znać zasady bezpiecznego korzystania ze środków transportu

WSPOMNIENIA Z WAKACJI - SuperKid

Intranet

Kontakt

Dane kontaktowe

Zespół Szkolno-Przedszkolny
ul. Młodzieżowa 1,
05-101 Nowy Dwór Mazowiecki

NIP: 5311688691, REGON: 146254836

PP5 22 775 58 71
Sekretariat Zespołu - tel./fax 22 775 50 00
SP7 ul. Młodzieżowa 1 - 22 775 50 00
SP7 ul. Młodzieżowa 3 - 22 775 32 10

Deklaracja Dostępności

Mapa - lokalizacja

Newsletter

Dopisz się do newslettera.

Godziny otwarcia

Godziny pracy sekretariatu zespołu

poniedziałek - czwartek 7.30 - 15.30

piątek                             7.00 - 15.00

Stopka

Copyright Zespół Szkół w Nowym Dworze Mazowieckim

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.