Zespół Szkół nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Wyszukiwarka

Menu dodatkowe

Nawigacja

Treść strony

Time for English!

Hello children! How are you today?          https://voca.ro/1PqXV5WjbnE

(wszystkie grupy)

Dziś obchodzą swoje święto wszyscy ojcowie:

 Dzień Ojca, czyli Father’s Day!

Dlatego przypomnijmy sobie wierszyk o rodzicach:

 Mummy, daddy I love you!

  • Happy Father's Day.

Father’s Day

Cele:

  • Dzieci: potrafią odpowiedzieć jak się dziś czują: How are you today? I’m HAPPY/ I’m SAD,
  • Przypominają sobie wierszyk o mamie i tacie: „Mummy, daddy I love you!” (ćwiczenie mówienia i rozumienia w języku angielskim),
  • Poznają słowa nazywające czynności wykonywane przez tatusiów: playing, cooking, cleaning, fixing car, work in the garden, reading, working, piggyback (ćwiczenie wymowy w języku angielskim),
  • ćwiczą umiejętność aktywnego słuchania i rozumienia w języku angielskim: piosenka „You are a special, daddy”,
  • Wykonują zabawy Total Physical Response (zabawy ruchowe, ćwiczenie umiejętności rozumienia ze słuchu),
  • rozwijają sprawność manualną podczas wykonywania pracy plastycznej dla taty.

Kochane Przedszkolaki!

Dziś święto waszych tatusiów Father’s Day”, poznajmy nazwy czynności wykonywanych przez  nich: (wszystkie grupy: 3-6 latki)

  • Daddy 1

A dla starszych przedszkolaków dodatkowo (5 i 6 latki):

  • Daddy 2

Powtórzcie jeszcze raz nazwy czynności, wykonywane przez tatusiów  za pomocą zabawy ECHO, czyli od najgłośniejszego dźwięku do mówienia szeptem.

Do kolejnej zabawy zaproście Waszych tatusiów. Zabawa KALAMBURY. Wy pokazujecie za pomocą gestów czynność, a tata musi odgadnąć  nazwę w języku angielskim. Następnie zamieniacie się rolami.

 

A teraz poznajmy piosenkę o TACIE. Posłuchajcie i powiedzcie, jakie czynności, wykonywane przez Waszych tatusiów, występują w piosence :

You are a special daddy  (wszystkie grupy)

Zaproście do zaśpiewania piosenki Waszych tatusiów!

 

Na zakończenie zajęć: TABLE TIME !, czyli praca przy stoliczku.

Czas podziękować wszystkim TATUSIOM. Pokolorujcie i wytnijcie dla nich MEDAL i wręczcie jako prezent z okazji „Father’s Day” (wszystkie grupy.

3 i 4 latki: poproście kogoś o pomoc w wycinaniu medalu.)

 

  • Table time

16.06.2020 Wtorek

Time for English!

Hello children! How are you today?          https://voca.ro/1PqXV5WjbnE

(wszystkie grupy)

Czas na naszą piosenkę: It’s time for English!  Let’s sing!

  • Singing

Fairy tales

Cele:

  • Dzieci: potrafią odpowiedzieć jak się dziś czują: How are you today? I’m HAPPY/ I’m SAD,
  • śpiewają piosenkę na rozpoczęcie zajęć i rozumieją jej treść: It’s time for English!,
  • poznają nazwy bohaterów bajek i baśni – Fairy tales: Cinderella, Winnie de Pooh, witch, Peter Pan, Pinocchio, Little Red Riding Hood, Beauty and the Beast, Snow White, wizard, 101 Dalmatians, The Ugly Duckling (ćwiczenie wymowy w języku angielskim),
  • ćwiczą umiejętność aktywnego słuchania i rozumienia w języku angielskim: piosenka „Let’s do the Pinocchio”
  • wykonują zabawy Total Physical Response (zabawy ruchowe, ćwiczenie umiejętności rozumienia ze słuchu),
  • przypominają liczenie w języku angielskim,
  • rozwijają sprawność manualną podczas wykonywania zadania domowego.

 

Kochane Przedszkolaki!

Dziś zabieram Was do świata bajek.  Poznajmy nazwy bohaterów niektórych baśni i bajek: (wszystkie grupy: 3-6 latki)

  • Fairy tales 1

A dla starszych przedszkolaków dodatkowo (5 i 6 latki):

  • Fairy tales 2

Powtórzcie jeszcze raz nazwy BOHATERÓW BAJEK za pomocą zabawy SZYBKO-WOLNO! Na początku powoli wypowiadajcie nazwy BAJEK 3 razy. Potem powtórzcie je szybko 3 razy.

Do kolejnej zabawy zaproście rodziców lub rodzeństwo. Zadaniem rodziców lub rodzeństwa jest NAŚLADOWANIE BOHATERÓW BAJEK, a Waszym zadaniem jest podanie nazwy bajki w języku angielskim.

 

A teraz przypomnijmy sobie  piosenkę o Pinokiu. Posłuchajcie i zaśpiewajcie::

Let’s do the Pinocchio! (wszystkie grupy)

https://www.youtube.com/watch?v=JV-D_K4drsA

Przypomnimy sobie liczenie za pomocą piosenki:

https://www.youtube.com/watch?v=85M1yxIcHpw

 

Na zakończenie zajęć: TABLE TIME !, czyli praca przy stoliczku.

3 i 4 latki: Pokoloruj obrazek.

  • Zadanie 3=4latki

5 i 6 latki: Pokoloruj obrazek

  • Zadanie 5-6latki

09.06.2020 Wtorek

Time for English!

Hello children! How are you today?          https://voca.ro/1PqXV5WjbnE

(wszystkie grupy)

Czas na naszą piosenkę: It’s time for English!  Let’s sing!

  • SINGING BUS

Vehicles

Cele:

  • Dzieci: potrafią odpowiedzieć jak się dziś czują: How are you today? I’m HAPPY/ I’m SAD,
  • śpiewają piosenkę na rozpoczęcie zajęć i rozumieją jej treść: It’s time for English!,
  • poznają słownictwo związane z pojazdami - VEHICLES: wheel, car, bus, bike, plane, boat, train, tractor, lorry, motorbike, scooter (ćwiczenie wymowy w języku angielskim),
  • ćwiczą umiejętność aktywnego słuchania i rozumienia w języku angielskim: piosenka „At the crossing!”
  • Wykonują zabawy Total Physical Response (zabawy ruchowe, ćwiczenie umiejętności rozumienia ze słuchu),
  • rozwijają sprawność manualną podczas wykonywania zadania domowego.

 

 

Kochane Przedszkolaki!

Lubicie podróżować? Dziś przypomnimy sobie nazwy pojazdów, dzięki którym możemy jeździć po całym świecie: (wszystkie grupy: 3-6 latki)

  • Vehicles 1

A dla starszych przedszkolaków dodatkowo (5 i 6 latki):

  • Vehicles 2

Powtórzcie jeszcze raz nazwy pojazdów za pomocą zabawy SZYBKO-WOLNO! Na początku powoli wypowiadajcie nazwy pojazdów 3 razy. Potem powtórzcie je szybko 3 razy.

Do kolejnej zabawy zaproście rodziców lub rodzeństwo. Zadaniem rodziców lub rodzeństwa jest NAŚLADOWANIE DŹWIĘKÓW pojazdów, a Waszym zadaniem jest podanie nazwy pojazdu w języku angielskim.

 

A teraz poznajmy piosenkę o pojazdach. Posłuchajcie i powiedzcie, jakie pojazdy występują w piosence:

At the crossing (wszystkie grupy)

Na zakończenie zajęć: TABLE TIME !, czyli praca przy stoliczku.

  • PLAYBOX musi wybrać obrazki, na których znajdują się...
  • Znajdź na obrazku pojazdy, które znajdują się na samej...

02.06.2020 Wtorek

Time for English!

Hello children! How are you today?          https://voca.ro/1PqXV5WjbnE

(wszystkie grupy)

Wczoraj obchodziliście swoje święto:

 Dzień Dziecka, czyli Children's Day !

Dlatego dziś pobawimy się! Przypomnijmy sobie piosenkę:

Let’s do the Pinocchio!

https://www.youtube.com/watch?v=JV-D_K4drsA

  • Happy Children's Day

Children’s Day

Cele:

  • Dzieci: potrafią odpowiedzieć jak się dziś czują: How are you today? I’m HAPPY/ I’m SAD,
  • Przypominają piosenkę o pajacyku i znają jej treść: „Let’s do the Pinocchio!” (ćwiczenie mówienia i rozumienia w języku angielskim),
  • Poznają słownictwo związane z Dniem Dziecka (ćwiczenie wymowy w języku angielskim),
  • ćwiczą umiejętność aktywnego słuchania i rozumienia w języku angielskim: rymowanka „It’s Child’s Day”,
  • Wykonują zabawy Total Physical Response (zabawy ruchowe, ćwiczenie umiejętności rozumienia ze słuchu),
  • rozwijają sprawność manualną podczas wykonywania pracy plastycznej.

Kochane Przedszkolaki!

Poznajmy kilka słów związanych z Dniem Dziecka – Children’s Day: (wszystkie grupy: 3-6 latki)

  • Children's Day 1

A dla starszych przedszkolaków dodatkowo (5 i 6 latki):

  • Children's Day 2

Powtórzcie jeszcze raz nazwy czynności, związanych z CHILDREN’S DAY za pomocą zabawy ECHO, czyli od najgłośniejszego dźwięku do mówienia szeptem.

Do kolejnej zabawy zaproście RODZEŃSTWO I RODZICÓW. Zabawa KALAMBURY. Wy pokazujecie za pomocą gestów poznane słowa, a druga osoba musi odgadnąć  nazwę w języku angielskim. Następnie zamieniacie się rolami.

 

A teraz poznajmy rymowankę o DNIU DZIECKA- CHILDREN’S DAY. Posłuchajcie i powiedzcie, które z poznanych dziś słów słyszycie:

„It’s Child’s Day”, (wszystkie grupy)

Na zakończenie zajęć: TABLE TIME !, czyli praca przy stoliczku. Pokolorujcie obrazek: (wszystkie grupy)

  • Children's Day praca domowa

26.05.2020 Wtorek

Time for English!

Hello children! How are you today?          https://voca.ro/1PqXV5WjbnE

(wszystkie grupy)

Dziś wszystkie mamy obchodzą swoje święto:

 Dzień Matki, czyli Mother’s Day!

Dlatego przypomnijmy sobie wierszyk o rodzicach:

 Mummy, daddy I love you!

  • Mother's day

Mother’s Day

Cele:

  • Dzieci: potrafią odpowiedzieć jak się dziś czują: How are you today? I’m HAPPY/ I’m SAD,
  • Przypominają sobie wierszyk o mamie i tacie: „Mummy, daddy I love you!” (ćwiczenie mówienia i rozumienia w języku angielskim),
  • Poznają słowa nazywające czynności wykonywane przez mamy (ćwiczenie wymowy w języku angielskim),
  • ćwiczą umiejętność aktywnego słuchania i rozumienia w języku angielskim: piosenka „You are a special, mummy”,
  • Wykonują zabawy Total Physical Response (zabawy ruchowe, ćwiczenie umiejętności rozumienia ze słuchu),
  • rozwijają sprawność manualną podczas wykonywania pracy plastycznej dla mamy.

Kochane Przedszkolaki!

Dziś święto waszych mam „Mother’s Day”, poznajmy nazwy czynności wykonywanych przez mamy: (wszystkie grupy: 3-6 latki)

  • Mummy 1

A dla starszych przedszkolaków dodatkowo (5 i 6 latki):

  • Mummy 2

Powtórzcie jeszcze raz nazwy czynności, wykonywane przez mamy  za pomocą zabawy ECHO, czyli od najgłośniejszego dźwięku do mówienia szeptem.

Do kolejnej zabawy zaproście Wasze mamy. Zabawa KALAMBURY. Wy pokazujecie za pomocą gestów czynność, a mama musi odgadnąć  nazwę w języku angielskim. Następnie zamieniacie się rolami.

 

A teraz poznajmy piosenkę o MAMIE. Posłuchajcie i powiedzcie, jakie czynności, wykonywane przez Wasze mamy, występują w piosence :

You are a special mummy  (wszystkie grupy)

 

Zaproście do zaśpiewania piosenki Wasze mamy!

 

Na zakończenie zajęć: TABLE TIME !, czyli praca przy stoliczku.

Czas podziękować wszystkim MAMOM. Pokolorujcie i wytnijcie dla nich MEDAL i wręczcie jako prezent z okazji „Mother’s Day” (wszystkie grupy.

3 i 4 latki: poproście kogoś o pomoc w wycinaniu medalu.)

  • Medal

HAPPY MOTHER’S  DAY!

19.05.2020 Wtorek

Time for English!

Hello children! How are you today?          https://voca.ro/1PqXV5WjbnE

(wszystkie grupy)

Czas na naszą piosenkę: It’s time for English!  Let’s sing!

  • Singing elephant

Wild animals

Cele:

  1. Dzieci: potrafią odpowiedzieć jak się dziś czują: How are you today? I’m HAPPY/ I’m SAD,
  2. śpiewają piosenkę na rozpoczęcie zajęć i rozumieją jej treść: It’s time for English!,
  3. powtarzają nazwy egzotycznych zwierząt żyjących na świecie -WILD ANIMALS: lion,  tiger, snake, monkey,  elephant, zebra, giraffe, hippo, kangaroo, parrot, crocodile (ćwiczenie wymowy w języku angielskim),
  4. ćwiczą umiejętność aktywnego słuchania i rozumienia w języku angielskim: piosenka „Look around”,
  5. Wykonują zabawy Total Physical Response (zabawy ruchowe, ćwiczenie umiejętności rozumienia ze słuchu),
  6. rozwijają sprawność manualną podczas wykonywania pracy plastycznej i zadania domowego.

 

 

Kochane Przedszkolaki!

Dziś zabieram Was do świata egzotycznych zwierząt. Poznajmy te zwierzęta: (wszystkie grupy: 3-6 latki)

  • Wild animals 1

A dla starszych przedszkolaków dodatkowo (5 i 6 latki):

  • wILD ANIMALS 2

Powtórzcie jeszcze raz nazwy zwierząt za pomocą zabawy ECHO, czyli od najgłośniejszego dźwięku do mówienia szeptem.

Do kolejnej zabawy zaproście rodziców lub rodzeństwo. Zabawa KALAMBURY. Jedna osoba pokazuje za pomocą gestów zwierzę, a inna musi odgadnąć jego nazwę w języku angielskim.

 

A teraz poznajmy piosenkę o zwierzętach egzotycznych. Posłuchajcie i powiedzcie, jakie zwierzęta występują w piosence :

Look around  (wszystkie grupy)

Na zakończenie zajęć: TABLE TIME !, czyli praca przy stoliczku.

3 i 4 latki: PLAYBOX musi dopasować zwierzęta do ich cieni. Pomóż mu i połącz zwierzę z właściwym cieniem:

  • Praca domowa 3-4 latki (1)

5 i 6 latki: Znajdź na obrazku zwierzęta, które znajdują się na samej górze. Przy każdym zwierzątku jest cyfra, która mówi o tym ile zwierząt trzeba znaleźć. Następnie pokoloruj obrazek.

  • Praca domowa 5-6 latki (1)

Lekcje cyfrowe dla chętnych:

1) Wylosuj zwierzę i podaj jego nazwę w języku angielskim: Word chain game

https://englishplaybox.pl/data/media/level2/scorm-emt.html?sco=content%2Flearningunit7%2Fscript_00001.emt.xml&title=Lekcja+1&api=13

2) Powiedz jakiego obrazka brakuje:  Word missing game

https://englishplaybox.pl/data/media/level2/scorm-emt.html?sco=content%2Flearningunit7%2Fscript_00002.emt.xml&title=Lekcja+2&api=13

3) Poznajemy piosenkę: Learn the Look around Song.

https://englishplaybox.pl/data/media/level2/scorm-emt.html?sco=content%2Flearningunit7%2Fscript_00001.emt.xml&title=Lekcja+1&api=13

 

Bibliografia:

1. English PLAY BOX 2 i 3, wyd. Nowa Era

 

12.05.2020 Wtorek

Time for English!

Hello children! How are you today?

https://voca.ro/1PqXV5WjbnE

(wszystkie grupy)

 

It’s time for English!:

  • Bird is singing

BODY

Cele:

  1. Dzieci: potrafią odpowiedzieć jak się dziś czują: How are you today?
  2. Potrafią zaśpiewać piosenkę na rozpoczęcie zajęć: It’s time for English!
  3.  powtarzają nazwy części ciała: tummy, head, arms, leg(s), hand(s), foot/feet, elbow, knee, back (ćwiczenie wymowy w języku angielskim)
  4. ćwiczą umiejętność aktywnego słuchania i rozumienia w języku angielskim:  piosenka „This my body”.
  5. Wykonują zabawy Total Physical Response (zabawy ruchowe, ćwiczenie umiejętności rozumienia ze słuchu): Point your…. Dzieci słyszą nazwę części ciała w języku angielskim i wskazują u siebie daną część ciała.
  6. rozwijają sprawność manualną podczas wykonywania pracy plastycznej i zadania domowego.

 

KOCHANE  PRZEDSZKOLAKI !

Czy znacie nazwy części ciała w języku angielskim? Przypomnijmy sobie niektóre z nich:  (wszystkie grupy)

  • BODY 1

A dla starszych przedszkolaków dodatkowo (5 i 6 latki):

  • BODY 2

A teraz zabawa POINT YOUR…!  Posłuchajcie nazw części ciała i spróbujcie je WSKAZAĆ u siebie Smerfy, Jagódki, Rybki, Delfinki, Promyczki (5 i 6-latki)

Sówki, Skrzaty, Kropelki, Kotki i Pszczółki (3 i 4 latki)

Posłuchajcie piosenki: This is my body i poruszajcie się w jej takt. Jeśli usłyszycie nazwy części ciała, wskażcie je u siebie:

Na zakończenie zajęć: TABLE TIME !, czyli praca przy stoliczku.

  • RYSUJ PO  ŚLADZIE
  • Wytnij części ciała i przyklej je we właściwe miejsca na...
  • 5-6 latki praca domowa 1b

Chętnych odsyłam do zadań cyfrowych:

1) Dopasuj obrazek do nagrania:              What has got game…?

https://englishplaybox.pl/data/media/level2/scorm-emt.html?sco=content%2Flearningunit5%2Fscript_00001.emt.xml&title=Lekcja+1&api=13

2) Yes/No game. Posłuchaj nazwy części ciała. Jeśli nazwa jest właściwa wciśnij zielony guzik, jeśli nie – czerwony i wypowiedz właściwą nazwę:            

https://englishplaybox.pl/data/media/level2/scorm-emt.html?sco=content%2Flearningunit5%2Fscript_00003.emt.xml&title=Lekcja+3&api=13

3) What is missing game? Jaki obrazek znikął. Nazwij go:                             

https://englishplaybox.pl/data/media/level2/scorm-emt.html?sco=content%2Flearningunit5%2Fscript_00004.emt.xml&title=Lekcja+4&api=13

 

Bibliografia:

1. English PLAY BOX 3, wyd. Nowa Era

 

Time for English!

Hello CHILDREN! How are you today?

https://voca.ro/1PqXV5WjbnE

(wszystkie grupy)

A teraz… :

It’s time for English!

  • Sing the song

 

https://voca.ro/bLsZGgyYYKW

WEATHER

Cele:

  1. Dzieci: potrafią odpowiedzieć jak się dziś czują: How are you today? I’m HAPPY / I’m SAD.
  2. potrafią zaśpiewać piosenkę na rozpoczęcie zajęć: It’s time for English!
  3.  powtarzają nazwy pogody: hot, cold, sunny, rainy, snowy, cloudy, windy (ćwiczenie wymowy w języku angielskim)
  4. ćwiczą umiejętność intensywnego słuchania i rozpoznawania poszczególnych słów w kontekście:

piosenka  What’s the weather like today?

  1. ćwiczą umiejętność słuchania ze zrozumieniem dzięki zabawie: SHOW ME! (dzieci słyszą nazwę pogody w języku angielskim. Ich zadaniem jest pokazać pogodę za pomocą gestów i mimiki)
  2. rozwijają sprawność manualną podczas wykonywania pracy plastycznej i zadania domowego.

 

PRZEDSZKOLAKI !

Look through the window! What’s the weather like today?

Spójrzcie przez okno. Jaka jest dziś pogoda? (wszystkie grupy)

  • Weather 1

A dla starszych przedszkolaków dodatkowo (5 i 6 latki):

  • Weather 2

Let’s dance! A może zatańczymy? Posłuchajcie piosenki o pogodzie i ruszajcie się w jej takt. Kiedy usłyszycie nazwę POGODY, podskoczcie: (wszystkie grupy)

ZABAWA: SHOW ME! Do zabawy zapraszam rodziców. Bardzo przyda się Wasza pomoc. Rodzic odtwarza nagranie z nazwą pogody i zatrzymuje je. Dziecko musi za pomocą gestów i mimiki, pokazać jaką nazwę pogody usłyszało w języku angielskim. (wszystkie grupy)

Na zakończenie zajęć: TABLE TIME,  czyli praca przy stoliczku.

3 i 4 latki: Pokoloruj obrazki, przedstawiające pogodę:

  • Praca domowa 3 i 4latki

5-6 latki: Wytnij obrazki, przedstawiające pogodę, doklei do nich sznureczki, aby można było je powiesić. Nazwij obrazki w języku angielskim. Możesz powiesić obrazki w pokoju

  • Praca domowa 5 i 6latki

Chętnych odsyłam do zadań cyfrowych:

1) Dopasuj obrazek do nagrania:    Echo game

https://englishplaybox.pl/data/media/level2/scorm-emt.html?sco=content%2Flearningunit8%2Fscript_00001.emt.xml&title=Lekcja+1&api=13

2) What’s the weather like today? Jaka jest dziś pogoda? Wylosuj i nazwij pogodę w języku angielskim:    Word chain game

https://englishplaybox.pl/data/media/level2/scorm-emt.html?sco=content%2Flearningunit8%2Fscript_00002.emt.xml&title=Lekcja+2&api=13

3) Przypomnijmy sobie nazwy ubrań i pogody. Wysłuchaj nagrania i dopasuj właściwe elementy do obrazka:    Vocabulary revision

https://englishplaybox.pl/data/media/level2/scorm-emt.html?sco=content%2Flearningunit8%2Fscript_00004.emt.xml&title=Lekcja+4&api=13

28.04.2020 Wtorek

Time for English!

Hello everobody! How are you today

https://voca.ro/1PqXV5WjbnE 

(wszystkie grupy)

Zaśpiewajmy piosenkę na rozpoczęcie zajęć, którą dobrze znacie:

It’s time for English!

 

https://voca.ro/bLsZGgyYYKW

Clothes

Cele:

  1. Dzieci: potrafią odpowiedzieć jak się dziś czują: How are you today? I’m HAPPY / I’m SAD.
  2. potrafią zaśpiewać piosenkę na rozpoczęcie zajęć: It’s time for English!
  3.  powtarzają nazwy ubrań: jumper, dress, shorts, hat, trousers, sandals, T-shirt, coat, shoes, socks, skirt (ćwiczenie wymowy w języku angielskim)
  4. ćwiczą umiejętność intensywnego słuchania i rozpoznawania poszczególnych słów w kontekście:

piosenka I’m going out to play

  1. przypominają  liczenie w języku angielskim (3-4latki do 10, 5-6latki do 20)
  2. Rozwijają sprawność manualną podczas wykonywania pracy plastycznej i zadania domowego.

 

PRZEDSZKOLAKI !

Spójrzcie na siebie i powiedzcie w co jesteście dziś ubrani? Czy potraficie nazwać swoje ubrania w języku angielskim?  (wszystkie grupy)

  • Clothes 1

A dla starszych przedszkolaków dodatkowo (5 i 6 latki):

  • Clothes 2

A teraz posłuchajcie uważnie nagrania „I’m going out to play” i powiedzcie jakie ubrania słyszycie w piosence:

Najwyższy czas przypomnieć sobie liczenie w języku angielskim. Let’s count… KOTKI i PSZCZÓŁKI policzcie w języku angielskim palce u rąk:

  • Count to 10

Smerfy, Jagódki, Rybki, Delfinki i Promyczki oraz Sówki, Skrzaty i Kropelki policzcie do 10 w języku angielskim chmurki CLOUDS i słoneczniki SUNFLOWERS, a następnie policzcie ile razem jest chmurek i słoneczników:

  • Count to 10.

Na zakończenie zajęć: TABLE TIME,  czyli praca przy stoliczku.

3-4 latki: Jakie ubrania musi założyć PLAYBOX na deszczową pogodę. Pokoloruj właściwe ubrania:

  • Praca domowa 3-4 latki

5-6 latki: Dorysuj odpowiednie ubrania, dostosowane do pogody:

  • Praca domowa 5-6 latki

21.04.2020 Wtorek

Time for English!

Hello everobody! How are you today?

https://voca.ro/1PqXV5WjbnE

(wszystkie grupy)

Zaśpiewajmy piosenkę na rozpoczęcie zajęć, którą dobrze znacie:

It’s time for English!

  • Sing

https://voca.ro/bLsZGgyYYKW

Face

Cele:

  1. Dzieci: potrafią odpowiedzieć jak się dziś czują: How are you today? I’m HAPPY (jestem zadowolony), I’m SAD (jestem smutny)
  2. Potrafią zaśpiewać piosenkę na rozpoczęcie zajęć: It’s time for English!
  3.  powtarzają nazwy części twarzy w języku angielskim: eyes, nose, ears, head, hair, mouth, cheek, chin, forehead  (ćwiczenie wymowy w języku angielskim)
  4. ćwiczą umiejętność aktywnego słuchania i rozumienia w języku angielskim
  5. przypominają sobie nazwy dni tygodnia w języku angielskim i potrafią powiedzieć jaki jest dziś dzień tygodnia. (4-6latki)
  6. Wykonują zabawy Total Physical Response (zabawy ruchowe): Point your…
  7. Wykonują karty pracy przy stoliczkach: TABLE TIME.

 

KOCHANE  PRZEDSZKOLAKI !

Uśmiechnijcie się, otwórzcie szeroko  oczy i spójrzcie do lusterka. Czy potraficie nazwać części twarzy? (wszystkie grupy)

  • Parts of face 1

A dla starszych przedszkolaków dodatkowo (5 i 6 latki):

  • PARTS OF FACE 2

Jaki dzień jest dzisiaj? WHAT DAY IS IT TODAY? (4,5,6 latki)

Is it Monday?...

Is it Tuesday?...

Is it Wednesday?...

Is it Thursday?...

Is it Friday?...

Is it Saturday?...

Is it Sunday?...

It’s …. Tuesday !

Najpierw powtórzcie a potem odpowiedzcie na pytanie:

https://voca.ro/n9cUpwHWwko

 

A teraz  zabawa POINT YOUR…! J

Posłuchajcie nazw części twarzy i spróbujcie je WSKAZAĆ u siebie

Smerfy, Jagódki, Rybki, Delfinki, Promyczki (5 i 6-latki)

Sówki, Skrzaty, Kropelki, Kotki i Pszczółki (3 i 4 latki)

Na zakończenie zajęć: TABLE TIME !, czyli praca przy stoliczku.

3 i 4 latki: Znajdź różnice i zaznacz je kółkiem na obrazku:

  • Praca domowa 3-4latki

5 i 6 latki: Na podstawie wzoru, spróbuj narysować twarz:

  • Praca domowa 5-6latki

Drodzy Rodzice! Zachęcam do zarejestrowania się na stronę:

https://englishplaybox.pl/lekcje-cyfrowe, gdzie znajdziecie lekcje cyfrowe z języka angielskiego dla swoich pociech. Gdy będziecie już zarejestrowani, chętnie wskażę konkretne lekcje J.

Pozdrawiam

Katarzyna Domeradzka

 

 

 

Bibliografia:

1. English PLAY BOX 3, wyd. Nowa Er

 

 

14.04.2020 Wtorek

Time for English!

Hello everobody! How are you today?

https://voca.ro/1PqXV5WjbnE

(wszystkie grupy)

  • -

Emotions

Cele:

  1. Dzieci: potrafią odpowiedzieć jak się dziś czują: How are you today? I’m HAPPY (jestem zadowolony), I’m SAD (jestem smutny)
  2.  powtarzają nazwy emocji w języku angielskim (ćwiczenie wymowy w języku angielskim)
  3. ćwiczą umiejętność aktywnego słuchania i rozumienia w języku angielskim
  4. przypominają sobie nazwy dni tygodnia w języku angielskim i potrafią powiedzieć jaki jest dziś dzień tygodnia. (4-6latki)
  5. Wykonują zabawy Total Physical Response (zabawy ruchowe): piosenka How are you feeling today?
  6. Wykonują karty pracy przy stoliczkach: TABLE TIME.

 

 Przedszkolaki!

Co czujecie gdy jesteście zadowoleni, smutni, źli…? Powtórzmy nazwy emocji w języku angielskim (wszystkie grupy)

https://voca.ro/fXDkw2sxdMX

 

  • emocje

A dla starszych przedszkolaków dodatkowo (5 i 6 latki):

  • emocje 2

Powtórzcie jeszcze raz nazwy emocji za pomocą zabawy ECHO, czyli od najgłośniejszego dźwięku do mówienia szeptem.

 

Jaki dzień jest dzisiaj? WHAT DAY IS IT TODAY? (4,5,6 latki)

Is it Monday?...

Is it Tuesday?...

Is it Wednesday?...

Is it Thursday?...

Is it Friday?...

Is it Saturday?...

Is it Sunday?...

It’s …. Tuesday !

Najpierw powtórzcie a potem odpowiedzcie na pytanie:

https://voca.ro/n9cUpwHWwko

 

A teraz  się trochę poruszamy! J

Smerfy, Jagódki, Rybki, Delfinki, Promyczki powiedzcie i pokażcie jakie emocje słyszycie w piosence? (5 i 6-latki)

How are you feeling today?  

Sówki, Skrzaty, Kropelki, Kotki i Pszczółki klaśnijcie w ręce, gdy w piosence usłyszycie emocje HAPPY (wesoły) i SAD (smutny) (3 i 4 latki)

 

 

Na zakończenie zajęć: TABLE TIME !, czyli praca przy stoliczku.

  • Dla 3-4 latków
  • Dla 5-6 latków

07.04.2020 Wtorek

Time for English!

Hello everobody! How are you today?

https://voca.ro/1PqXV5WjbnE

Dzień dobry wszystkim! Jak się dziś czujecie?     (wszystkie grupy)

  • -

Farm animals

Cele:

  1. Dzieci: potrafią odpowiedzieć jak się dziś czują: How are you today? I’m HAPPY (jestem zadowolony), I’m SAD (jestem smutny)
  2.  powtarzają nazwy zwierząt żyjących na wsi -FARM ANIMALS (ćwiczenie wymowy w języku angielskim)
  3. ćwiczą umiejętność aktywnego słuchania i rozumienia w języku angielskim
  4. ćwiczą spostrzegawczość i prawidłową wymowę w języku angielskim: słuchając dźwięków, wydawanych przez zwierzęta, potrafią powiedzieć jakie zwierzę wydaje dźwięk i podaje jego nazwę w języku angielskim
  5. przypominają sobie nazwy dni tygodnia w języku angielskim i potrafią powiedzieć jaki jest dziś dzień tygodnia. (4-6latki)
  6. Wykonują zabawy Total Physical Response (zabawy ruchowe): piosenka One little finger.
  7. Wykonują karty pracy przy stoliczkach: TABLE TIME.

 

Kochane Przedszkolaki!

Wiem, że lubicie zwierzęta. Ale czy pamiętacie nazwy tych, które mieszkają na wsi, czyli FARM ANIMALS? Zobaczmy – Let’s see! (wszystkie grupy)

https://voca.ro/fBn8l2SYeRv

  • Zajęcia 3a

A dla starszych przedszkolaków dodatkowo (5 i 6 latki):

  • ZAJĘCIA 3B

Powtórzcie jeszcze raz nazwy zwierząt za pomocą zabawy ECHO, czyli od najgłośniejszego dźwięku do mówienia szeptem.

 

Jaki dzień jest dzisiaj? WHAT DAY IS IT TODAY? (4,5,6 latki)

Is it Monday?...

Is it Tuesday?...

Is it Wednesday?...

Is it Thursday?...

Is it Friday?...

Is it Saturday?...

Is it Sunday?...

It’s …. Tuesday !

Najpierw powtórzcie a potem odpowiedzcie na pytanie:

https://voca.ro/n9cUpwHWwko

A teraz poćwiczymy nasze paluszki i przypomnimy sobie piosenkę…

One little finger  (wszystkie grupy)

https://www.youtube.com/watch?v=eBVqcTEC3zQ

 

Posłuchajcie… Co to za odgłosy? Czy potraficie je dopasować do zwierząt?

Listen to and say  - What is the farm animal?:

 

https://voca.ro/bgUuQxHASjA

 

Na zakończenie zajęć: TABLE TIME !, czyli praca przy stoliczku.

3 i 4 latki:

Zaznacz na obrazku zwierzęta, mieszkające na wsi

 

 

 

  • Time table 3 i 4 latki

5 i 6 latki:

Zaznacz na obrazku zwierzęta, mieszkające na wsi

Wytnij części zwierząt, połącz je ze sobą, przyklejając na kartce. Następnie pokoloruj.

 
  • zwierzęta

31.03.2020 Wtorek

English Time!

Hello everobody! How are you feeling today?

https://voca.ro/1PqXV5WjbnE

Dzień dobry wszystkim! Jak się dziś czujecie?     (wszystkie grupy)

 

  • HAPPY SAD

My family

Cele:

  1. Dzieci potrafią odpowiedzieć jak się dziś czują: How are you feeling today?

I’m HAPPY (jestem zadowolony), I’m SAD (jestem smutny)

  1. Dzieci powtarzają nazwy członków rodziny.
  2. Dzieci powtarzają liczenie w języku angielskim.
  3. Dzieci ćwiczą umiejętność aktywnego słuchania i rozumienia w języku angielskim
  4. Dzieci przypominają sobie nazwy dni tygodnia w języku angielskim i potrafią powiedzieć jaki jest dziś dzień tygodnia.
  5. Wykonują zabawy Total Physical Response (zabawy ruchowe):

piosenka o pajacyku: Let’s do the Pinocchio!

  1. Wykonują karty pracy przy stoliczkach: TABLE TIME.

 

Kochane Przedszkolaki!

Pamiętacie naszą rodzinkę? Powtórzcie razem ze mną wszystkich członków rodziny (wszystkie grupy):

https://voca.ro/922ytrVfxUM

  • FAMILY 1

A dla starszych przedszkolaków dodatkowo (5 i 6 latki):

  • FAMILY 1B

 

A teraz powiedzcie: jaki dziś mamy dzień? (4,5,6 latki)

WHAT DAY IS IT TODAY?

Is it Monday?...                           Is it Tuesday?...         Is it Wednesday?...

Is it Thursday?...                                Is it Friday?...

Is it Saturday?...                                Is it Sunday?...

It’s …. Tuesday !

A może wyśpiewamy wszystkie dni tygodnia?

https://www.youtube.com/watch?v=mXMofxtDPUQ

 

Potańczymy razem z naszym przyjacielem Pinokio?J

Let’s dance! Let’s do the Pinocchio!  (wszystkie grupy)

https://www.youtube.com/watch?v=JV-D_K4drsA

 

Czas na liczenie!  Let’s count…

KOTKI i PSZCZÓŁKI słuchając nagrania, policzcie kurczaczki CHICKS:

https://www.youtube.com/watch?v=DR-cfDsHCGA

Smerfy, Jagódki, Rybki, Delfinki i Promyczki oraz Sówki, Skrzaty i Kropelki

przypominamy liczenie przy pomocy piosenki, którą dobrze znacie:

https://www.youtube.com/watch?v=85M1yxIcHpw

 

 

Na zakończenie zajęć: TABLE TIME !, czyli praca przy stoliczku.

Weź w ręce ołówek i połącz kropki, rysując po śladzie. Następnie pokoloruj rysunki: Match dots and paint pictures.

 

  • 3 i 4 latki:
  • 5 i 6 latki

24.03.2020 Wtorek

Hello! How are you today?

Drogie Przedszkolaki i ich Rodzice!

Zapraszam Was do magicznej krainy języka angielskiego. Przypomnimy sobie zabawy i piosenki, które poznawaliśmy na naszych zajęciach.

Rodziców proszę o przyłączenia się do zadań i pomoc swoim pociechom.

ZaczynamyJ

 

My favourite colours

Cele:

  1. Dzieci powtarzają nazwy kolorów i liczenie w języku angielskim.
  2. Dzieci ćwiczą umiejętność aktywnego słuchania i rozumienia w języku angielskim
  3. Dzieci przypominają sobie nazwy dni tygodnia w języku angielskim i potrafią powiedzieć jaki jest dziś dzień tygodnia.
  4. Wykonują zabawy Total Physical Response (zabawy ruchowe)

 

Drogie Przedszkolaki!

Przywitajcie naszego nowego przyjaciela Pinkfonga i zobaczcie jak zmienia kolory. Zaczynamy zabawę w ECHO.

Obejrzyjcie film, w którym Pinkfong lata po niebie na swojej gwiazdce (STAR) i magicznie zmienia kolory. Powtórzcie kolory na od najgłośniejszego do najcichszego dźwięku (3,4, 5 i 6 latki):

 

https://www.youtube.com/watch?v=gE0WUmbqeqk

 

 

A teraz powiedzcie: jaki dziś mamy dzień? (4,5,6 latki)

WHAT DAY IS IT TODAY?

Is it Monday?...

Is it Tuesday?...

Is it Wednesday?...

Is it Thursday?...

Is it Friday?...

Is it Saturday?...

Is it Sunday?...

It’s …. Tuesday !

 

Czas się trochę poruszać! J

Czas na…  BABY SHARK.     Let’s go!!!  (wszystkie grupy)

https://www.youtube.com/watch?v=XqZsoesa55w

 

A teraz coś dla 5 i 6 latków. Jaki kolor słyszysz w piosence? Nastaw uważnie ucho i klapnij w ręce.

W piosence o zwierzętach morskich: Under the sea!  kryją się kolory.

Słuchaj uważnie i powiedz jakie kolory słyszysz: What colours can you hear?

https://www.youtube.com/watch?v=tqmLAbgTA1I

A może coś policzymy?  Let’s count…

KOTKI i PSZCZÓŁKI słuchając nagrania, policzcie swoje paluszki :

https://www.youtube.com/watch?v=xNw1SSz18Gg

 

Smerfy, Jagódki, Rybki, Delfinki i Promyczki oraz Sówki, Skrzaty i Kropelki

przypominamy liczenie do 20:

https://www.youtube.com/watch?v=Aq4UAss33qA

 

Na zakończenie zajęć: TABLE TIME !, czyli praca przy stoliczku.

Weź w ręce kolorowe kredki i do dzieła. Pokoloruj rysunki  Twoimi ulubionymi kolorami: Paint pictures on your FAVOURITE colours.

5 i 6 latki:

  • Octopuses 5 i 6 latki

3 i 4 latki:

  • PlayBox 3 i 4 latki

Intranet

Kontakt

Zespół
Szkolno-Przedszkolny nr 1
w Nowym Dworze Mazowieckim

ul. Młodzieżowa 1
05-101 Nowy Dwór Mazowiecki
NIP: 5311688691, REGON: 146254836

Sekretariat Zespołu - tel./fax 22 775 50 00
PP5 - 22 775 58 71
SP7 ul. Młodzieżowa 1 - 22 775 50 00
SP7 ul. Młodzieżowa 3- 22 775 32 10

Deklaracja Dostępności

Mapa - lokalizacja

Newsletter

Dopisz się do newslettera.

Godziny otwarcia

Godziny pracy sekretariatu zespołu

Godziny otwarcia poniedziałek-czwartek 7:30-16:00
  piątek 7:00-15:00

 

Stopka

Copyright Zespół Szkół w Nowym Dworze Mazowieckim

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.