Treść strony - Rekrutacja
SZANOWNI PAŃSTWO,
przypominamy, że zgodnie z Harmonogramem czynności w postępowaniu rekrutacyjnym
oraz postępowaniu uzupełniającym do klas I szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Nowy Dwór Mazowiecki na rok szkolny 2020/2021 -
Składanie podań do komisji rekrutacyjnej o uzasadnienie odmowy przyjęcia kandydata
MOŻLIWE BĘDZIE DOPIERO po podaniu informacji dotyczących list dzieci przyjętych
i nieprzyjętych tj. od 14 do 21 MAJA 2020 r.
W trosce o zdrowie pracowników a także interesantów, zgodnie z zaleceniami Burmistrza Miasta Nowego Dworu Mazowieckiego Pana Jacka Kowalskiego, a także z uwagi na wyjątkową sytuację podania do Komisji Rekrutacyjnej można składać na dwa sposoby:
- na adres mailowy szkoły sekretariat@zs1.nowydwormaz.pl
- w wejściu do szkoły wystawiona została urna, w której możecie Państwo umieszczać podanie do Komisji
Bardzo prosimy o zachowanie oficjalnej formy i wzoru odwołania.
Dokumenty będą przyjmowane BEZ POTWIERDZENIA ODBIORU, a odpowiedzi na złożone podania zostaną wysłane na adres mailowy, który należy podać w danych kontaktowych.
W razie pytań prosimy o kontakt :
telefon do sekretariatu szkoły: ☎ 22 775 50 00
e-mail: sekretariat@zs1.nowydwormaz.pl