Zespół Szkół nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Wyszukiwarka

Menu dodatkowe

Nawigacja

Treść strony

Znalezione obrazy dla zapytania jagódki obrazekWitamyZnalezione obrazy dla zapytania jagódki obrazek

w grupie

"Jagódki"

 

 

"Jagódko" pokoloruj, policz, wyklej plasteliną ...

  • rosnie-tulipan
  • TULIPAN
  • Tulipan1 - kodowanie
  • kolorowy tulipan
  • wiosna
  • wiosna2
  • wiosna plątaninka literowa
  • pani_wiosna
  • WiosnaPuzzle

Drodzy Rodzice

W najbliższym czasie nie możemy spotkać się z naszymi Jagódkami fizycznie, ale chcemy aby wiedziały, że jesteśmy z nimi, dlatego przygotowałyśmy kilka propozycji zabaw, zajęć edukacyjnych na nadchodzący tydzień. Zachęcamy Państwa do wspólnej zabawy.

Temat kompleksowy: "Mali artyści to my!" 

16.03.2020 r. - 20.03.2020 r.

Zagadki o kolorach – rozwiązywanie zagadek słownych

1. W jakim kolorze borowik – elegant na swoją głowę kapelusz przywdziewa?

(brązowym), inne przedmioty: pnie drzew, kasztan, niedźwiedź.

2. Marchewka zawsze ten kolor kryje, ale też takie bywają dynie?

(pomarańczowy), inne przedmioty: herbata, pomarańcza.

3. Słonecznik nazwę zawdzięcza słońcu. Powiedzcie jaki kolor je łączy?     

(żółty), inne przedmioty: banan, cytryna.

4. Gdy powiem: węgiel, kominiarz, asfalt. Jakiego koloru dam wam przykład?

(czarny), inne przedmioty: opona, fortepian.

5. Tego koloru szukajcie w makach lub muchomorze, co rośnie w krzakach.

(czerwony), inne przedmioty: krew, pomidor, dziób bociana.

6. Jakim kolorem – pytam wszystkich – namaluję fiołki albo śliwki?     

(fioletowy), inne przedmioty: bakłażan.

7. Liście są takie i trawa też. Jaki to kolor?                                 

Już przecież wiesz! (zielony), inne przedmioty: żaba, mech.

8. No, a zając, powiedz proszę, jaki kolor futra nosi?                     

(szary), inne przedmioty: mysz, dym.

 

Propozycję zabaw, kart pracy:

ALE MĄDRALE! Mały artysta. Pięciolatek wycina i koloruje     Znalezione obrazy dla zapytania: mały artysta-przedszkole karty pracy  Pokoloruj - kropki

Zachęcam do wspólnej gimnastyki, a może nawet do wspólnego śpiewania piosenek. Oto linki:

https://www.youtube.com/watch?list=PLt3FJASYjFdZHGrQHchgQekf2a1GgeAy0&v=EuCip5y1464

https://www.youtube.com/watch?time_continue=8&v=EKp3EdoHdKI&feature=emb_title

Temat: "Wśród malarzy i rzeźbiarzy"

Termin realizacji: 09.03- 13.03.2020 r.

Podobny obraz

  • wyjaśnia co to jest galeria i dzieło sztuki,
  • porównuje obrazy i określa różnice w stylu i treści obrazów,
  • samodzielnie projektuje i komponuje ułożenie eksponatów w galerii, dzieli się wrażeniami i uczuciami jakie wywołują w nim dzieła sztuki,
  • rytmicznie kreśli łuki z wykorzystaniem palców,
  • składa równoważny wachlarz,
  • tworzy własne dzieło sztuki,
  • zgodnie współpracuje w zespole,
  • wykazuje pomysłowość i twórcze myślenie w zabawie i sytuacjach zadaniowych,
  • prawidłowo rozpoznaje i nazywa małą i wielka literę „s”,
  • określa położenie głoski „s’ w wyrazach,
  • opowiada zdarzenia przekazane za pomocą ilustracji,
  • ostrzega humor i żart sytuacyjny w opowiadaniach i historyjkach obrazkowych,
  • tworzy i prezentuje inscenizowane scenki z wykorzystaniem rekwizytów- kukiełek,
  • potrafi prawidłowo powtórzyć wybraną pozę podczas zabaw w parach,
  • potrafi wykonać skłony w przód, tył , na boki,
  • prawidłowo wykonuje skręty tułowia w pozycji siedzącej i siadzie skrzyżnym,
  • umie utrzymać równowagę podczas wykonywania określonych ćwiczeń,
  • czyta prosty tekst ze zrozumieniem, wybiera z tekstu zdania pasujące do treści obrazka,
  • wyszukuje literę „s” w tekście,
  • wskazuje obrazy określonego gatunku,
  • komponuje układ kolorów na paletach malarskich,
  • realizuje zabawy muzyczno- rytmiczne z wykorzystaniem przedmiotów,
  • synchronizuje ruch i efekty akustyczne z rytmem i charakterem melodii,
  • uwrażliwia się na budowę utworu muzycznego,
  • przelicza obiekty wybranej kategorii- owoce, warzywa,
  • dodaje wskazane obiekty, wyznacza ich sumę,
  • rozwiązuje proste zadania z treścią,
  • porównuje liczby i określa, która jest większa, mniejsza, czy są równe,
  • łączy działania matematyczne z działaniami kulinarnymi,
  • dokonuje samooceny swoich osiągnięć,
  • maluje obraz palcami,
  • korzysta z wolności twórczej by stworzyć niepowtarzalne dzieło,
  • rozpoznaje i nazywa podstawowe rodzaje malarstwa ze względu na temat,
  • czerpie radość z tworzenia,
  • tworzy pracę plastyczną metoda kolażu.

 

 

 

  • painter

”W KRAINIE MUZYKI”

temat realizowany: 02.03.2020 r. - 06.03.2020 r.

Podobny obraz

  • aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach porannych;
  • określa długość słuchanych dźwięków;
  • odwzorowuje sekwencję słuchanych dźwięków za pomocą umownych symboli;
  •  tworzy efekty dźwiękowe przez pocieranie, uderzanie, drapanie, skrobanie i przesuwanie różnych przedmiotów i bada dźwięk, jaki przy tym wydają;
  • określa, które dźwięki są miłe, a które przykre w odbiorze ;
  • rozumie zjawisko fali dźwiękowej ;
  • identyfikuje dźwięk ze źródłem jego pochodzenia;
  • określa kolejność słuchanych dźwięków;
  • rysuje ilustracje do utworów instrumentalnych, inspirowane nastrojem i charakterem muzyki;
  • rozpoznaje rodzaje tempa : wolno, szybciej, bardzo szybko i realizuje zadania rytmiczne z zastosowaniem różnego tempa ;
  • rozpoznaje i nazywa literę „r” wielką i małą w izolacji i w wyrazach ;
  • układa z rozsypanki  literowej wyrazy dźwiękonaśladowcze i je czyta;
  • dba o poprawną wymowę głosek ;
  • w zadaniach graficznych dostosowuje ruch do charakteru muzyki np. rysuje płynnie, wolno itp.;
  •  kreśli literę „r” w liniaturze;
  • precyzyjnie wycina po wytyczonym śladzie;
  • wypełnia kontury obrazka kolorem, wycina;
  • poprawnie wykonuje ćwiczenia gimnastyczne;
  • określa odległość od źródła słyszanego dźwięku (bliżej, dalej);
  • prawidłowo rozpoznaje słowa zawierające głoskę „r”, sprawnie wybiera literę „r” spośród innych liter ;
  • podejmuje próbę samodzielnego czytania;
  • rozpoznaje instrumenty muzyczne po ich dźwięku ;
  • określa zapamiętaną kolejność słuchanych dźwięków ;
  • czyta proste teksty dialogowe wyrazowo-obrazkowe;
  • odpowiada na pytania dotyczące tekstu, wnioskuje na podstawie jego treści;
  • rozpoznaje modele monet i banknotów o niskich nominałach, rozumie, do czego służą pieniądze ;
  • odlicza wskazaną sumę, dobierając odpowiednie monety lub banknoty;
  • koduje i dekoduje informacje w formie symbolicznego zapisu ;
  • rozpoznaje i nazywa liczbę „10”, dodaje w zakresie 10;
  • zapisuje liczby za pomocą cyfr lub kropek albo innych symboli ;
  • odszukuje miejsce oznaczone na bilecie symbolem literowym i cyfrowym;
  • poznaje pracę bibliotekarza, wie w jakim celu chodzimy do biblioteki;
  • umiejętnie komunikuje się i współdziała z rówieśnikami podczas wspólnej zabawy;
  • reaguje na sygnał nauczyciela;
  • wie na czym polega Święto Kobiet;
  • okazuje szacunek dziewczynkom;
  • rozwiązuje zagadki, nazywając zawody;
  • bawi się głosem, śmieje się głośno, cicho, cienko, grubo itp.;
  • dokonuje pomiaru za pomocą centymetra i odczytuje wynik;
  • rozwija umiejętności manualne;
  • wykonuje kwiaty z bibuły.

Znalezione obrazy dla zapytania: muzyka dla dzieci

Temat : Przedsiębiorczy przedszkolak.

Termin realizacji: 24.02.-28.02.2020 r.

Podobny obraz

  • wymyśla ilustrację ruchową do piosenki,
  • wie, jakie są kolejne etapy rozwoju pieniądza,
  •  potrafi ułożyć po kolei historyjkę obrazkową, dostrzega następstwa
  • przyczynowo – skutkowe,
  • rozumie, że za 1 zł kupi mniej towarów (tańsze towary) niż za 2zł czy za 5zł itd.,
  • wie, że towary w sklepach można podzielić na tanie, drogie/droższe, najdroższe,
  •  potrafi sklasyfikować przykładowe towary ze względu na ich cenę i przeznaczenie,
  • układa wybrane towary od najtańszego do najdroższego i odwrotnie
  • (w zbiorach 3-elementowych),
  • projektuje własny pieniądz z wykorzystaniem dostępnych materiałów, wyzwala ekspresję,
  • utrzymuje prawidłową postawę ciała, utrzymuje prawidłową pozycję w bieganiu, chodzie i siadzie, współdziała z partnerem,
  • klasyfikuje towary ze względu na ważność i przeznaczenie,
  • potrafi oceniać, co jest niezbędne, a bez czego można się obyć,
  • wie, że nie może mieć wszystkiego, czego zapragnie,
  • rozumie, że ilość pieniędzy jest ograniczona i dlatego istotne jest planowanie zakupów,
  • zna pojęcia związane z robieniem zakupów, potrafi odpowiednio się zachować,
  • porusza się zgodnie z poleceniem nauczyciela, stosuje się do umów słownych,
  • potrafi właściwie posługiwać się nożyczkami , wycina starannie oraz
  • przykleja we właściwe miejsce,
  • umie składać papier zgodnie z instrukcją słowną oraz obrazkową,
  • rozumie potrzebę używania papierowych toreb na zakupy,
  • zna wybrane zawody i atrybuty dla nich charakterystyczne,
  • potrafi ruchem przedstawić wybrany zawód,
  • kojarzy zawody z określonymi czynnościami,
  • rozumie rolę pracy w życiu człowieka,
  • wie, że praca jest za pieniądze, ale nie za każdą pracę otrzymujemy
  • pieniądze (wolontariat, obowiązki domowe itp.),
  • rozwija wyobraźnię, logiczne myślenie, przewiduje skutki działań/zjawisk,
  •  zgodnie i efektywnie współpracuje w grupie podczas wykonywania wspólnych zadań,
  • ilustruje tekst rymowanki określonym ruchem,
  • rozumie pojęcia: promocja, reklama,
  • potrafi odróżnić informacje od emocjonalnej zachęty w reklamie,
  • bardziej krytycznie ogląda reklamy,
  • zna cele istnienia reklam i promocji,
  • wie, że z promocji należy korzystać rozsądnie – nie kupować wszystkiego,
  • co jest w promocji.

 

  • images

Eksperymenty z wodą i śniegiem

temat realizowany: 03.02.2020 r. - 07.02.2020 r.

Podobny obraz

  • poznaje zawód kucharki i jej miejsce pracy;
  • z uwagą słucha czytanego tekstu oraz wypowiada się na jego temat;
  • podejmuje próby projektowania doświadczeń;
  • dokonuje ukierunkowanych obserwacji ;
  • formułuje wnioski i określa zmiany, jakie nastąpiły w wyniku doświadczeń ;
  • wyjaśnia, na czym polegają różne stany skupienia wody;
  • nadaje znaczenie i treść swoim pracom, powstałym w wyniku doświadczeń ;
  • rozwija wyobraźnię dźwiękową i kreatywność;
  •  uczestniczy w zabawie ruchowej;
  • umiejętnie planuje swoje działania, tak by eksperyment się udał ;
  • stosuje się do instrukcji słownej podczas wykonywania eksperymentów;
  • rozpoznaje i nazywa poznane dotychczas litery;
  • rysuje kompozycje z uwzględnieniem różnorodnych figur, kształtów i form
  • dokonuje analizy słuchowej wyrazów, określa pierwszą głoskę;
  • podejmuje próby pisania liter w izolacji, w szerokiej liniaturze ;
  • poprawnie wykonuje ćwiczenia gimnastyczne;
  • opisuje fizyczne cechy wody i jej właściwości;
  • określa zmiany, jakie wystąpiły w wyniku doświadczeń;
  • wyraża zrozumienie, że odczucia smakowe są indywidualną właściwością człowieka, nie wygłasza negatywnych opinii;
  • czyta proste teksty, wyrazy ze zrozumieniem, opowiada, o czym jest tekst;
  • prowadzi doświadczenia, obserwuje i wnioskuje, które przedmioty łatwo utrzymują się na wodzie, a które toną ;
  • dokładnie odwzorowuje wzory i kształty w układankach i rysunkach;
  • zapamiętuje położenie elementów na płaszczyźnie ;
  • rozumie pojęcie stałości objętości cieczy; 
  • porównuje liczby z użyciem znaków: „=”, „<”, „>”;
  • rozpoznaje modele monet i banknotów o niskich nominałach, rozumie, do czego służą;
  • wzmacnia mięśnie warg i policzków;
  • przeżywa pozytywne emocje związane z dążeniem do osiągnięcia celu;
  • koduje i dekoduje informacje w formie symbolicznego zapisu;
  • rozpoznaje i nazywa poznane litery;
  • układa wyrazy z liter i je odczytuje;
  •  tworzy pary wyrazów rymujących się;
  • eksperymentuje słowami, tworząc wyrazy abstrakcyjne;
  • * przemieszcza się według instrukcji słownej, wytyczającej kierunek i sposób poruszania się.

Znalezione obrazy dla zapytania: woda-eksperymenty obrazek dla dzieci

Temat: Z pamiętnika babci i dziadka.

Termin realizacji: 13.01.- 17.01.2020 r.

 

Podobny obraz

  • ilustruje ruchem, mimiką i gestem proste czynności,
  • stara się myśleć i postępować z empatią wobec osób starszych,
  • wyszukuje na ilustracjach postacie na podstawie wysłuchanego opisu,
  • odczytuje imiona i dopasowuje je do postaci,
  • reaguje na zmiany metrum, budowę utworu,
  • sprawnie wycina nożyczkami,
  • wykonuje twórczą kompozycję dl babci i dziadka,
  • wnioskuje na podstawie zagadek słownych,
  • rozpoznaje i nazywa małą i wielka literę „n”,
  • odczytuje krótkie wyrazy zawierające poznana literę,
  • doskonali orientację w przestrzeni,
  • poprzez ćwiczenia usprawnia mięśnie brzucha i stóp,
  • prawidłowo wykonuje ćwiczenia dużych grup mięśniowych,
  • utrzymuje prawidłową postawę ciała wykonując ćwiczenia wyprostne,
  • rozumie i stosuje określenia związane z umiejscowieniem zdarzeń czasie,
  • podejmuje próby określania kierunku z różnych punktów odniesienia,
  • ustala położenie obiektów w stosunku do własnej osoby i do innych,
  • rozróżnia stronę lewą i prawą,
  • zachowuje w wypowiedziach kolejność zdarzeń i zależności przyczynowo skutkowe,
  • zna cyfry oznaczające liczby od 0 do 9,
  • umie określić miejsce cyfry w szeregu w ustawieniu wzrastającym, a także cyfrę poprzednią i następną,
  • tworzy zbiory przedmiotów według określonych cech jakościowych i umownego kodu graficznego,
  • określa liczbę wybranych elementów składających się na kompozycję płaską,
  • projektuje i tworzy kompozycję według własnej inwencji,
  • bierze aktywny udział w przygotowaniu i przebiegu imprezy organizowanej w przedszkolu,
  • odpowiedzialnie wypełnia powierzone zadania związane z goszczeniem swoich bliskich w przedszkolu,
  • występuje w przedstawieniu przygotowanym dla zaproszonych gości.

 

 

  • babcia_dziadek_1

"Nowy Rok - mija czas"

termin realizacji: 07.01.2020 r. - 10.01.2020 r.

Podobny obraz

  • wypowiada się na temat wiersza;
  • określa charakterystyczne cechy dla danej pory roku oraz zjawiska zachodzące w przyrodzie wraz z jej zmianą;
  • uczestniczy w zabawach ruchowych;
  • rozwiązuje zagadki słowne o miesiącach, znając ich cechy charakterystyczne;
  • podejmuje rozmowy na temat planowania zabaw, zajęć, pracy, odpoczynku;
  • odczytuje globalnie wyrazy dotyczące następstwa czasu, np. nazwy dni tygodnia i miesięcy;
  • odczytuje i nazywa czynności pokazywane za pomocą ciała i gestów;
  • prawidłowo wykonuje ćwiczenia gimnastyczne;
  • kończy rozpoczęte zdanie, zachowując logiczny sens;
  • swobodnie interpretuje ruchem krótki utwór muzyczny oraz doskonali swój refleks w czasie naśladowania;
  • dokonuje analizy głoskowej nazw obrazków, określa miejsce głoski „b” w wyrazie;
  • zna obraz drukowanej litery „B”, „b”, identyfikuje ją w tekście, odczytuje proste wyrazy z jej udziałem;
  • współpracuje z rówieśnikami przy przetwarzaniu obrazu graficznego znanych liter na ruchowy;
  • podnosi sprawność grafomotoryczną podejmując próby pisania wielkiej i małej litery „b” w liniaturach o różnej wielkości;
  • dolicza i odlicza elementy według instrukcji;
  • zna zapis graficzny liczby 9;
  • rozpoznaje cyfry jako znak graficzny liczb od 1 do 9, wyodrębnia zbiory o określonej liczbie, przelicza ich elementy za pomocą liczebników porządkowych;
  • określa miejsce liczby 9 w ciągu liczbowym oraz zna jej związek z liczbami sąsiednimi; 
  • dobiera pary liter o tym samym kształcie i wielkości, ale o różnym sposobie zapisu;
  • porządkuje nazwy dni tygodnia zgodnie ze wzorem;
  • wyodrębnia grupy o określonej liczbie elementów, odpowiadające liczbom w zapisie graficznym;
  • dzieli się z innymi własnymi pomysłami, na dostrzeganie różnych aspektów jednego tematu;
  • dokonuje analizy głoskowej wyrazu, a wyodrębnione głoski przyporządkowuje literom;
  • stara się zaobserwować charakterystyczne cechy przedmiotu i odtworzyć je z pamięci;
  • starannie rysuje po śladzie bez częstego odrywania ręki, koloruje według własnego pomysłu.

Znalezione obrazy dla zapytania nowy rok- zegar

Temat: „Boże Narodzenie”.

Termin realizacji: 16.12.- 20.12.2019 r.

Podobny obraz

  • zna wartość dobroci, miłości, dąży do ich zrozumienia i przeżywania,
  • podejmuje próby rozwiązania sytuacji konfliktowych na drodze negocjacji, kompromisu, ocenia zachowanie własne oraz innych,
  • naśladuje czynności w rytm muzyki,
  • kropkuje folią bąbelkową mieszcząc się w określonej powierzchni,
  • wycina po wyznaczonej linii,
  • stosuje formy grzecznościowe w każdej sytuacji dnia codziennego,
  • uważnie słucha wiersza i wypowiada się na jego temat,
  • uczestniczy w zabawach ruchowych,
  • podejmuje próby czytania sylab z wykorzystaniem poznanych liter,
  • dopasowuje wysłuchane opisy do obrazków,
  • porządkuje wyrazy wg ustalonego kodu,
  • wykonuje prace plastyczna techniką decoupage,
  • reaguje na umowny sygnał,
  • sprawnie wykonuje ćwiczenia równoważne,
  • wykonuje ćwiczenia mięśni brzucha
  • wykonuje ćwiczenia dużych grup mięśniowych,
  • wykonuje ćwiczenia mięśni grzbietu,
  • wykazuje się zręcznością i dobrą koordynacją ruchową
  • zna sposoby dokarmiania zwierząt,
  • zna gatunki ptaków, którym należy pomagać zimą,
  • rysuje tyle elementów ile wskazuje liczba,
  • rozwiązuje zagadki o zwierzętach leśnych,
  • rysuje po śladzie bez wychodzenia poza kontur,
  • tworzy matematyczne historyjki, manipuluje sylwetami, dodaje, odejmuje, układa zadania z treścią,
  • przelicza elementy dwóch zbiorów i porównuje ich liczebność,
  • posługuje się znakami matematycznymi „<, >,=” poprawnie odczytuje zapisy matematyczne,
  • zna sposoby radzenia sobie ze złością, wie jak konstruktywnie ja wyrazić,
  • używa zwrotów grzecznościowych,
  • prezentuje nabyte wiadomości i umiejętności,
  • przedstawia samodzielnie wykonane prace, kontroluje swoje zachowanie, odważnie prezentuje się przed publicznością,
  • wie jak należy kulturalnie przyjmować gości.

 

 

 

  • świeta

"Na poczcie"

temat realizowany: 09.12.2019 r. - 13.12.2019 r.

Podobny obraz

  • poznaje zawód listonosza oraz jego atrybuty;
  • porządkuje zdarzenia w historyjce obrazkowej, opowiada o drodze listu od nadawcy do adresata na podstawie ilustracji;
  • aktywnie uczestniczy w zabawach ruchowych;
  • czyta globalnie własne imię oraz kolegów/koleżanek;
  • podejmuje próby śpiewu piosenki;
  • stara się ciąć precyzyjnie po linii prostej;
  • klasyfikuje obrazki według kształtu, koloru;
  • wypowiadanie się na dany temat;
  • zna pojęcia: adresat, odbiorca;
  • potrafi podać adres zamieszkania;
  • nazywa oraz wskazuje różnice pomiędzy listem a  kartką pocztową;
  • podejmuje próby czytania wyrazów: koperta, list, kata;
  • aktywnie uczestniczy w zabawach ruchowych;
  • wykonuje pracę według instrukcji;
  • wskazuje podobieństwa i różnice między listem a pocztówką;
  • składa obrazek z części;
  • prawidłowo wykonuje ćwiczenia gimnastyczne;
  • porównuje, przelicza co najmniej w zakresie 8; posługuje się pojęciami o 1 więcej, o 1 mniej;
  • potrafi rysować słuchając wiersza;
  • wskazuje cechy charakterystyczne dla znaczków pocztowych;
  • rozwiązuje zagadki słowne i obrazkowe;
  • potrafi skupić uwagę i wysłuchać poszczególne wyrazy, usłyszeć głoski w nagłosie oraz wygłosie;
  • potrafi wymienić elementy, które musi zawierać każdy list: nadawca, odbiorca, adres, znaczek, koperta itp.;
  • rysuje na podany temat;
  • tworzy kartkę świąteczną według własnej inwencji twórczej, wykorzystując dostępne materiały plastyczne;
  • aktywnie uczestniczy w zabawach ruchowych;
  • składa kartkę według instrukcji;
  • utrwala adres zamieszkania;
  • poznaje symbol poczty i jego historię
  • przelicza sylaby w wyrazie.

Podobny obraz

 

"Moja rodzina"

temat realizowany: 25.11.2019 r. - 29.11.2019 r.

Podobny obraz

  • poznaje  historię powstania pluszowego misia;
  • nazywa i rozpoznaje wartości związanych z umiejętnościami i zachowaniami społecznymi w rodzinie (miłość, wdzięczność, troska, opieka, bezpieczeństwo itp.);
  • wzmacnia serdeczne relacje ze swoją rodziną;
  • identyfikuje się ze swoją rodziną i okazuje więź emocjonalną z najbliższymi;
  • wypowiada się na dany temat, wyraża swoje doświadczenia i spostrzeżenia z najbliższego domowego otoczenia;
  • odpowiada na pytania dotyczące wysłuchanej bajki;
  • prawidłowo stosuje rzeczowniki dla określenia nazw przedmiotów domowego użytku;
  • formułuje wypowiedzi na temat własnych uczuć i emocji związanych z domem;
  • nazywa członków  rodziny i określa relacje między nimi;
  • podejmuje próby czytania imion z poznanych liter;
  • wykonuje zadania wg instrukcji słownej nauczyciela;
  • uczestniczy w zabawie ruchowej;
  • odrysowuje po konturze kształty, wycina po narysowanym śladzie;
  • rozwija swoją inwencję twórczą, tworząc kompozycję płaską z serduszek;
  • poznaje drukowaną i pisaną literą ”d”, „D” oraz poznaje zapis graficzny liczby 8;
  • przyporządkowuje do odpowiedniego zbioru;
  • posługuje się liczebnikami głównymi i porządkowymi w zakresie 8;
  • porównuje liczebność zbiorów przez łączenie elementów jednego zbioru z elementami drugiego w pary;
  • potrafi określić położenie przedmiotów;
  • podejmuje próby pisania cyfry 8 po śladzie i samodzielnie.
  • lepi z plasteliny;
  • doskonali umiejętności  przeliczania i porównywania liczebności zbiorów;
  • dodaje i odejmuje na konkretach;
  • doskonali umiejętności  manualne;
  • rozwiązuje zagadki słuchowe, wykazuje znajomość bajek;
  • potrafi współdziałać w grupie, aktywnie uczestniczy w zabawach ruchowych;
  • wzbogaca wiadomości na temat tradycyjnych wróżb i zabaw andrzejkowych.

Znalezione obrazy dla zapytania obrazek rodziny 

 

"Niesamowita podróż w czasie".

Termin realizacji: 18.11.- 22.11.2019 r.

Podobny obraz

  • opisuje wygląd współczesnego i dawnego miasta, wymienia różnice i podobieństwa,
  • przewiduje wygląd miasta w przyszłości,
  • poznaje historię hejnału mariackiego,,
  • ustala kierunek, z którego pochodzi dźwięk,
  • decyduje o wyborze materiału niekonwencjonalnego potrzebnego do wykonania pracy plastycznej,
  • wykleja wg własnego pomysłu sylwetę smoka,
  • rozpoznaje i nazywa wielką i małą literę „k”,
  • dobiera obrazki, których nazwy rozpoczynają się głoska „k”,
  • podejmuje próby czytania sylab z wykorzystaniem poznanych liter,
  • ogląda obrazy królów polskich,
  • wyróżnia insygnia władzy królewskiej,
  • stoi bez podpierania na jednej nodze,
  • sprawnie przeskakuje obunóż przez przeszkodę do przodu i do tyłu,
  • sprawnie przeskakuje przez przeszkodę na jednej nodze,
  • zgodnie współdziała w zespole,
  • zna urządzenia techniczne wykorzystywane w codziennym życiu, używane dawniej i obecnie, określa ich rolę,
  • dobiera w pary obrazki dawnych i współczesnych przedmiotów nalężących do tej samej kategorii użytkowej,
  • uczestniczy w eksperymencie i wyciąga wnioski,
  • zna i rozpoznaje odgłosy wydawane przez przedmioty i  urządzenia techniczne,
  • kreśli drogę w labiryncie,
  • odróżnia sprzęty dawne od współczesnych,
  • układa historyjkę obrazkową wg chronologii wydarzeń,
  • opowiada treść wysłuchanej bajki,
  • wskazuje jakie zachowania dzieci są pozytywne, a jakie negatywne,
  • wskazuje liczbę elementów zbioru, oznacza ja za pomocą cyfry,
  • układa cyfrę 7,
  • dodaje i odejmuje w zakresie 7, podaje prawidłowy wynik działania,
  • zna najpopularniejsze zamki w Polsce,
  • buduje zamki z figur geometrycznych wg instrukcji graficznej,
  • określa liczbę figur w określonym kształcie,nazywa, przelicza i rysuje figury,
  • dostrzega rytmy, potrafi je kontynuować.

 

 

 

 

 

  • książe

"Dawno, dawno temu w Polsce"

temat realizowany: 12.11.2019 r. - 15.11.2019 r.

Podobny obraz

  • wyjaśnia pojęcie ojczyzna, wymienia sposoby poznawania kraju poprzez wycieczki, legendy;
  • zna legendę o powstaniu Krakowa i wypowiada się na jej temat;
  • określa uczucia towarzyszące mieszkańcom Krakowa za pomocą kostek emocji;
  • nazywa postacie z legend, wskazuje, z jakiej legendy pochodzą;
  • aktywnie uczestniczy w zabawie ruchowej;
  • rozwiązuje zagadki logiczne;
  • prawidłowo wykonuje ćwiczenia gimnastyczne;
  • bierze udział w turnieju rycerskim, wykonując jego poszczególne konkurencje, przestrzega zasad fair play i zgodnego współdziałania;
  • rozpoznaje i nazywa wielką i małą literę „u”, wyróżnia obrazki, które rozpoczynają się głoską;
  • czyta literę „u”, ze zdziwieniem, rozczarowaniem, zachwytem, intonując ją w zależności od polecenia nauczyciela, oraz proste sylaby z wykorzystaniem liter: „t”, „m”, „u”;
  • określa wartości odżywcze miodu;
  • improwizuje do muzyki;
  • odczytuje liniaturę, pisze wzory literopodobne w liniaturze, pisze literę ”u” na różnym podłożu;
  • zna rolę i znaczenie ważnych wydarzeń w życiu (urodziny), okazuje serdeczność w kontakcie z innymi;
  • przelicza w dostępnym zakresie, przelicza elementy zbioru, oznacza je za pomocą cyfr 1-6, wyróżnia przedmioty, w których  znajduje się cyfra 6.;
  • pisze cyfrę 6 po wykropkowanym śladzie, w odpowiedniej kratce na kartce;
  • wykonuje kukiełkę ulubionego bohatera z legendy;
  • zna legendę o syrenie warszawskiej;
  • opisuje wygląd herbu Warszawy;
  • wyjaśnia pochodzenie nazwy Warszawa;
  • łączy w pary litery i obrazki według kryterium zgodności w nagłosie;
  • utrwala poznane litery;
  • podsumowuje tematykę tygodnia, uzasadnia swoje zdanie;
  • wciela się w postać z legendy.

Znalezione obrazy dla zapytania legendy polskie

 

  • hqdefault

„Jestem Polką i Polakiem”.

Termin realizacji : 04.11- 08.11.2019 r.

Znalezione obrazy dla zapytania jagódki napis

 

 

 

 

 

 

  • zna polskie legendy,
  • tworzy teatrzyk sylwetowy do poznanego tekstu,
  • zna i nazywa symbole narodowe,
  • wskazuje polska flagę wśród innych podobnych,
  • zna sławnych Polaków,
  • nazywa i opisuje wygląd polskiego godła i flagi narodowej,
  • śpiewa refren polskiego hymnu,
  • rozpoznaje i nazywa małą i wielka literę „L, l”,
  • bierze udział w uroczystościach przedszkolnych związanych ze Świętem Niepodległości,
  • wykazuje zainteresowanie mapą,
  • zna dobra naturalne Polski,
  • mierzy długość za pomocą sznurka lub innej miary,
  • odczytuje nazwy miast,
  • rozumie pojęcie „stolica”,
  • zna legendy związane z Warszawą,
  • dostrzega podobieństwa i różnice w wyglądzie budynków,
  • potrafi posługiwać się liczebnikami porządkowymi,
  • wznosi konstrukcje z dostępnych materiałów z recyklingu,
  • zna państwa w Europie,
  • wie jak wygląda kontur Polski,
  • zna niezwykłe miejsca w Europie,]
  • ma podstawowa wiedzę na temat wybranych krajów Europy,
  • opisuje symbole Unii Europejskiej,
  • koloruje rysunek flagi Unii Europejskiej.

 

 

"Poznajemy świat wokół nas"

temat realizowany: 28.10.2019 r. - 31.10.2019 r.

Znalezione obrazy dla zapytania jagódki napis

 

  • prawidłowo reaguje na sygnał nauczyciela;

  • zna znaczenie i cele ochrony przyrody;

  • osłucha się z nazwami parków narodowych;

  • wymienia podstawowe wyposażenie potrzebne na wyprawę turystyczną;

  • wypowiada się na dany temat;

  • poznaje zapis graficzny litery „t” wielkiej i małej, rozpoznaje literę wśród innych liter;

  • podejmuje próby pisania litery „t”;

  • dzieli wyraz na sylaby;

  • wskazuje miejsce  głoski „t” w danym wyrazie;

  • rozwija umiejętności wokalne;

  • kształci orientację przestrzenną;

  • wymienia nazwy zwierząt zamieszkujących polskie lasy;

  • poznaje zwyczaje i środowisko zwierząt żyjących w lesie;

  • wypowiada się na dany temat, dzieli się swoimi spostrzeżeniami;

  • zna zwyczaje dzikich zwierząt;

  • naśladuje ruchem sposób poruszania się niektórych zwierząt;

  • poprawnie wykonuje ćwiczenia gimnastyczne;

  • sprawnie reaguje na komendy w zabawie;

  • aktywnie uczestniczy w zabawach ruchowych;

  • wypowiada się na temat wysłuchanego tekstu literackiego;

  • odpowiada na pytania nauczyciela;

  • zna różne znaczenie słowa „klucz”;

  • liczy posługując się liczebnikami porządkowymi;

  • tworzy pracę plastyczną za pomocą ptasiego pióra;

  • śpiewa piosenkę;

  • ćwiczy narządy mowy;

  • recytuje wierszyk;

  • stosuje określenia: w dole, na górze, z prawej, lewej strony;

  • zna właściwości odżywcze dyni, poznaje jej cechy;

  • utrwala poznane cyfry: 1,2,3,4,5;

  • przelicza  oraz dodaje i odejmuje na konkretnym materiale.

Znalezione obrazy dla zapytania zwierzęta w lesie rysunek

 

„Jak dbamy o zdrowie?”

Termin realizacji:21.10- 25.10..2019 r.

Znalezione obrazy dla zapytania jagódki napis

  • dobiera ubrania do jesiennej pogody,
  • uzasadnia swoją opinię,
  • zna podstawowe zasady dbania o zdrowie,
  • bezbłędnie odczytuje piktogramy pogodowe,
  • stosuje niewerbalne sposoby komunikowania się,
  • nazywa własne emocje,
  • dostrzega emocjonalna wartość otoczenia przyrodniczego,
  • rozpoznaje i nazywa literę „M, m”,
  • śpiewa piosenkę i rytmicznie porusza chustką,
  • pisze literę palcem na wzorze,
  • rozwiązuje zagadki, poprawnie wykonuje ćwiczenia gimnastyczne,
  • rozumie znaczenie spożywania zwiększonej ilości witamin jesienią,
  • recytuje wiersz z pamięci,
  • rozróżnia zdrowe i niezdrowe produkty,
  • rozumie zasady tworzenia piramidy żywieniowej,
  • łączy w pary przedmioty o tych samych nazwach,
  • rozwiązuje rebusy,
  • wyzwala aktywność twórczą,
  • rozwija umiejętność rytmicznego akompaniowania z wykorzystaniem gestodźwięków,
  • rozróżnia pojęcia wewnątrz i na zewnątrz,
  • rozpoznaje cyfrę 5 i rozróżnia jej wartość liczbową,
  • rozpoznaje monety i rozumie ich wartość,
  • wykazuje zainteresowanie zabawami badawczymi,
  • poprawnie przelicza elementy zbioru,
  • samodzielnie wykonuje posiłek z owoców i warzyw,
  • nakrywa do stołu,
  • rozkłada elementy po równo,
  • rysuje proste kształty oburącz i jednocześnie,
  • układa prosta zagadkę słowną,
  • posługuje się słomką do napojów w zabawie oddechowej.
  • piramida-zywieniowa

"Odkrywamy sekrety przyrody jesienią"

temat realizowany: 14.10.2019 r. - 18.10.2019 r.

Znalezione obrazy dla zapytania jagódki napis

  • uważnie słucha wiersza i rozmawia na jego temat;
  • zna wiersz na pamięć;
  • segreguje liście tego samego gatunku drzew;
  • zna nazwy drzew i ich owoce;
  • aktywnie uczestniczy w zabawach ruchowych;
  • w skupieniu ogląda film edukacyjny;
  • opowiada historyjkę obrazkową z punktu widzenia postaci z historyjki;
  • odrysowuje kształt liści tworząc las;
  • doskonali analizę słuchową;
  • zaznacza miejsce głoski „i” w schematach wyrazów;
  • rozpoznaje małą i wielką literę „i”;
  • podejmuje próbę pisania małej i wielkiej litery „i” w liniaturze, w kaszy  oraz na plecach kolegi, koleżanki;
  • układa zdania lub krótkie historyjki do obrazków;
  • poprawnie wykonuje ćwiczenia gimnastyczne;
  • dostrzega w wierszu słowa opisujące dźwięki;
  • tworzy ilustrację dźwiękową do wiersza;
  • interpretuje ruchem utwór muzyki klasycznej;
  • poprawnie wymawia głoskę „sz”;
  • koloruje dokładnie i zgodnie z instrukcją;
  • odczytuje sylaby i krótkie wyrazy;
  • wyróżnia głoski w nagłosie;
  • reaguje na akcent i zmianę metrum;
  • rozwija poczucie rytmu;
  • ustala równoliczność zbiorów do 4;
  • manipuluje figurami geometrycznymi według instrukcji;
  • rozpoznaje cyfrę „4” i podejmuje próbę jej zapisania;
  • rozpoznaje, rozróżnia i nazywa cyfrę „4”;
  • rozumie pojęcie liczby „4”;
  • współpracuje z innym dzieckiem w parze;
  • ćwiczy spostrzegawczość, przeliczają kąty na kartce;
  • zna symbol chleba;
  • współdziała z dziećmi grupie podczas pieczenia chleba;
  • rozpoznaje niebezpieczne sytuacje;
  • zna numery alarmowe;
  • współpracuje w grupie nad wspólną pracą plastyczną.

 

Znalezione obrazy dla zapytania tańczące liście obrazek

 

Temat „Książka kucharska prosto z natury”.

Termin realizacji: 07.10.- 11.10.2019 r.

 

Znalezione obrazy dla zapytania jagódki napis

  • wczuwa się w emocje i uczucia osób z najbliższego otoczenia,
  • odróżnia elementy świata fikcji od realnej rzeczywistości,
  • potrafi kulturalnie zachowywać się w teatrze,
  • interesuje się sztuką teatralną,
  • wie jakie jest przeznaczenie teatru,
  • używa sformułowań charakterystycznych dla wyglądu teatru i sztuki teatralnej,
  • dokonuje analizy i syntezy wyrazów,
  • określa liczbę sylab w wyrazie,
  • określa pierwszą i ostatnia głoskę wyrazu,
  • rozpoznaje i nazywa małą i wielka literę „e”,
  • opowiada przebieg zdarzeń na podstawie ilustracji,
  • wyjaśnia znaczenie wyrazu „przepis”,
  • wyraża emocje typu zadowolenie, zniechęcenie,
  • poprawnie wykonuje ćwiczenia gimnastyczne,
  • inscenizuje utwory literackie,
  • odgrywa proste role z wykorzystaniem rekwizytów,
  • analizuje treść utworu, ocenia postępowanie bohaterów,
  • dostrzega walory humorystyczne utworu,
  • uczestniczy w zabawach ruchowych,
  • rozpoznaje i odczytuje litery „o, a, e”,
  • podaje wyrazy zawierające głoski,
  • wyszukuje drobne szczegóły różniące dwa takie same obrazki,
  • układa obrazki z pojedynczych elementów wg wzoru,
  • posługuje się monetami o niskich nominałach,
  • rozpoznaje, rozróżnia i nazywa cyfrę „3”,
  • przyporządkowuje cyfrę do określonej liczebności zbioru,
  • wskazuje trójkąt jako figurę o trzech bokach,
  • układa trójkąty wg wzoru, tworzy z nich obrazek,
  • przestrzega zasad właściwego przygotowania owoców do spożycia,
  • dostrzega konieczność spożywania owoców jako źródła witamin,
  • przygotowuje gotową przekąskę z owoców,
  • bezpiecznie posługuje się nożem,
  • rozpoznaje i nazywa figury geometryczne płaskie: koło, kwadrat, trójkąt, prostokąt,
  • klasyfikuje i segreguje figury geometryczne na podstawie cech określonych kodem graficznym dla kształtu i koloru,
  • potrafi posługiwać się igłą i nitką,  
  • rozpoznaje warzywa i owoce po smaku.

 

Znalezione obrazy dla zapytania owoce w koszu obrazek dla dzieci

 

 

"Taniec jesiennych kolorów"

temat realizacji: 30.09.2017 r. - 04.10.2019 r.

Znalezione obrazy dla zapytania napis jagódki

recytuje zespołowo wiersz z pamięci ;

reguluje prawidłowo oddech i stosuje pauzy podczas recytacji;

posługuje się liczebnikami głównymi i porządkowymi w zakresie 10;

rozróżnia i nazywa cyfrę 2, dopasowuje do właściwej liczebności zbioru;

przelicza w dostępnym zakresie;

tworzy kompozycję za pomocą materiału przyrodniczego, dorysowuje brakujące elementy według własnego pomysłu;

integruje się z innymi grupami, improwizuje ruchem do muzyki, śpiewa;

dokonuje analizy treści ilustracji i wyróżnia wskazane elementy;

buduje głoskowy schemat wyrazu „aparat”;

odwzorowuje i odtwarza z pamięci widziane wzory, znaki;

określa miejsca głoski na początku, na końcu i  w środku wyrazu;

rozpoznaje i nazywa literę „a” wielką i małą;

wykonuje ćwiczenie graficzne, wodzi po śladzie oraz podejmuje próby pisania;

poprawnie wykonuje ćwiczenia gimnastyczne;

układa na dywanie literą „A” z kasztanów;

wyszukuje na ilustracji obiekty, których nazwa zawiera głoskę ”a” i określa miejsce tej głoski w wyrazie;

układa zdania z wybranymi wyrazami oraz opisujące sytuację na ilustracji;

ozdabia literę „A” , wykleja bibułą lub plasteliną;

konstruuje według wzoru, łączące różne elementy;

prowadzi różne doświadczenia i obserwuje je;

wnioskuje na podstawie przeprowadzonych doświadczeń oraz wymienia właściwości powietrza;

eksperymentuje z farbą i powietrzem tworząc pracę plastyczną;

składa kwadrat z papieru tworząc „rożek”, dokleja kolejne i tworzy  parasol.

Znalezione obrazy dla zapytania jesień obrazek

Znalezione obrazy dla zapytania jagódki napis

„Co lubi każdy z nas?”

Termin realizacji: 23.09.- 27.09.2019 r.

 

  • uważnie słucha opowiadania,
  • rozmawia o przyjaźni,
  • podejmuje próby rozwiązania sytuacji konfliktowych na drodze kompromisu i negocjacji,
  • uczestniczy w zabawach ruchowych,
  • wyjaśnia pojęcie „nuda”,
  • opowiada historyjkę na podstawie ilustracji,
  • potrafi wykonać wydzierankę,
  • potrafi wyciąć koło,
  • odtwarza strukturę rytmiczną na podstawie ułożonego rytmu,
  • rozpoznaje i nazywa wielka i małą literę „O, o”,
  • odczytuje liniaturę, pisze wzory literopodobne w liniaturze,
  • zna sposób wykonywania prostych instrumentów perkusyjnych,
  • poprawnie wykonuje ćwiczenia gimnastyczne,
  • wyróżnia głoskę „o” w nagłosie, wygłosie, śródgłosie,
  • zna rolę przyimka „” jako łącznika między wyrazami,
  • odczytuje proste rebusy obrazkowo- literowe,
  • wystukuje rytm na samodzielnie zrobionym instrumencie,
  • gra stosownie do wskazówek dyrygenta,
  • wskazuje liczbę elementów zbioru,
  • wskazuje przedmioty, w których znajduje się cyfra 1,
  • układa cyfrę 1 z różnorodnego materiału np. drucików kreatywnych,
  • kształci wrażliwość słuchową i pobudza wyobraźnię,
  • uczestniczy w zabawach ruchowych,
  • wyodrębnia prostokąt spośród innych figur geometrycznych,
  • wskazuje przedmioty codziennego użytku w kształcie prostokąta,
  • rysuje rytmicznie przy muzyce,
  • zmienia miejsce na ustalony sygnał,
  • układa obrazki  z origami.

Znalezione obrazy dla zapytania zabawy dzieci rysunek

 

"Razem ciekawie spędzamy czas"

temat realizacji: 16.09.2019 r. - 20.09.2019 r.

Znalezione obrazy dla zapytania jagódki napis

 

 

 

 

 

 

  • rozróżnia uczucia oraz łączy je z określonymi sytuacjami,
  • rozróżnia i nazywa emocje i uczucia przyjemne i nieprzyjemne,
  • dokonuje oceny zdarzenia pod kątem bezpieczeństwa i konsekwencji pewnych zachowań,
  • opowiada historyjkę obrazkową według kolejności zdarzeń,
  • wymyśla zakończenie historyjki obrazkowej,
  • rozpoznaje głoskę w nagłosie oraz wygłosie wyrazu, dzieli wyraz na sylaby,
  • dzieli zdanie na wyrazy,
  • rysuje zakończenie historyjki obrazkowej,
  • wymienia swoje mocne i słabe strony,
  • rysuje po śladzie bez odrywania ręki,
  • wskazuje niewłaściwe elementy ubrania,
  • wykonuje prace plastyczne, rysuje na dowolny temat, 
  • nazywa i rozpoznaje figury geometryczne,
  • rysuje kwadrat , kreśląc linie zgodnie z właściwym kierunkiem, 
  • rysuje linie proste,
  • sprawnie posługuje się nożyczkami,
  • dostrzega powtarzające się sekwencje i kontynuuje je,
  • przelicza w dostępnym zakresie,
  • określa ilość, używając określeń: więcej, mniej, tyle samo,
  • chętnie uczestnicy w zabawach ruchowych, integruje się z rówieśnikami,
  • kształci poczucie rytmu poprzez zabawy przy muzyce,
  • aktywnie uczestniczy orz poprawnie wykonuje ćwiczenia gimnastyczne.

Znalezione obrazy dla zapytania zabawy w przedszkolu

 

 

"Bezpieczne przedszkolaki zdobywają odznaki".

Termin realizacji: 09.09.- 13.09.2019 r.

Znalezione obrazy dla zapytania jagódki napis

 

 

 

 

 

 

  • wskazuje sytuacje poprawne oraz niewłaściwe dotyczące zachowania się na ulicy,
  • wyjaśnia znaczenie kolorów świateł na sygnalizatorze świetlnym,
  • poznaje budowę utworu, rozwija umiejętność reakcji na przerwę w muzyce,
  • maluje farbami,
  • rozpoznaje wybrane znaki drogowe z grupy ostrzegawczych, zakazu, nakazu, wyjaśnia ich znaczenie,
  • nazywa kształty znaków drogowych: koło, kwadrat, trójkąt, prostokąt,
  • właściwie ocenia sytuacje zagrożenia bezpieczeństwa m.in. na jezdni,
  • współpracuje w grupie,
  • poprawnie wykonuje ćwiczenia gimnastyczne,
  • uzupełnia plan miasta zgodnie z instrukcją,
  • dokonuje pomiarów długości za pomocą sznurka,
  • odszukuje różnice i podobieństwa na ilustracjach,
  • zaznacza kierunki na powierzchni zgodnie z poleceniem nauczyciela,
  • odczytuje kod i odtwarza kierunek na kartce,
  • wymienia numery alarmowe straży pożarnej, pogotowia ratunkowego, policji,
  • poprawnie ocenia konkretne zdarzenia, podejmuje w związku z nimi odpowiednie działania,
  • wykonuje telefon ze sznurka i kubków plastikowych potrafi się nim posługiwać,
  • dodaje i odejmuje na konkretach,
  • kojarzy przedmiot z wydawanym przez niego dźwiękiem,
  • porównuje liczbę elementów różnych zbiorach,
  • zna numery alarmowe oraz zasady właściwego poruszania się na jezdni,,
  • formułuje wnioski dotyczące zachowania się w różnych sytuacjach zagrożenia,
  • wykonuje książeczkę wg instrukcji,
  • projektuje znaczek związany z tematem zajęć.

 

"Przedszkolaki to my!"

temat realizowany: 02.09.2019 r. - 06.09.2019 r.

Znalezione obrazy dla zapytania jagódki napis

  • rozpoznaje głosy dzieci ze swojej grupy,
  • wymienia cechy dobrego kolegi,
  • wyróżnia i nazywa emocje słysząc krótkie historyjki,
  • dokonuje oceny zachowania słysząc opowieść,
  • tworzy i przestrzega kodeks przedszkolaka, zna zasady i normy panujące w grupie, 
  • poznaje pomieszczenia na szkole i wie,jak z nich korzystać
  • wypowiada się na określony temat,
  • zgodnie współpracuje w grupie,
  • śpiewa piosenkę oraz ilustruje ruchem tekst piosenki,
  • stosuje określenia: za, pod, przed nad, obok, z prawej strony, lewej strony,
  • rozwija umiejętności manualne, rysując, wypełniając obrazek kolorem,
  • skupia uwagę na tym co dzieje się na scenie, ogląda teatrzyk przedszkolny,
  • rozpoznaje figury geometryczne: koło, trójkąt, kwadrat, prostokąt,
  • układa rytmy z kolorowych figur,
  • porządkuje elementy według zauważonego kryterium,
  • lepi dowolne przedmioty z plasteliny,
  • reaguje na sygnał nauczyciela.

Znalezione obrazy dla zapytania dzieci

Intranet

Kontakt

Dane kontaktowe

Zespół Szkolno-Przedszkolny
ul. Młodzieżowa 1,
05-101 Nowy Dwór Mazowiecki

NIP: 5311688691, REGON: 146254836

PP5 22 775 58 71
Sekretariat Zespołu - tel./fax 22 775 50 00
SP7 ul. Młodzieżowa 1 - 22 775 50 00
SP7 ul. Młodzieżowa 3 - 22 775 32 10

Deklaracja Dostępności

Mapa - lokalizacja

Newsletter

Dopisz się do newslettera.

Godziny otwarcia

Godziny pracy sekretariatu zespołu

poniedziałek - czwartek 7.30 - 15.30

piątek                             7.00 - 15.00

Stopka

Copyright Zespół Szkół w Nowym Dworze Mazowieckim

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.