Zespół Szkół nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim

Wyszukiwarka

Menu dodatkowe

Nawigacja

Treść strony

 

WITAMY W GRUPIE RYBKI

Podobny obrazPodobny obrazZnalezione obrazy dla zapytania gify rybki

Propozycje kart pracy:

52100187_632950633807647_4568714260745551872_n.jpg?_nc_cat=104&_nc_sid=b96e70&_nc_oc=AQllL35xpKMvlF-gv9Zj9tZxvEw3qcnDpwqeo3dhM9Ju_qCV5YeEQY6RM3ljbvGIO6Q&_nc_ht=scontent-frt3-1.xx&oh=83ceb0e3e8f621ff384569c4782dd7ea&oe=5E97772789728106_2456006158045347_5260126737529831424_n.jpg?_nc_cat=100&_nc_sid=b96e70&_nc_oc=AQmXNUxRiC1Oq1g6MVKjA61ufjFXeX4kND_W8rAAVqXodFWOiItUcWbQf_rtIHca2vQ&_nc_ht=scontent-frx5-1.xx&oh=f44a7c86d85c853c5e3fa5e0d17d5fe2&oe=5E96E5D649666935_1760914360680711_7771142627985981440_n.png?_nc_cat=100&_nc_sid=b96e70&_nc_oc=AQlidpNyeRt9_7H9wZsyr_ny693NcD9MEXh-zw4YtweZPYyq8qyo1YKFHT5rHyHS8uM&_nc_ht=scontent-frx5-1.xx&oh=0a62787cc2cf6fc2d5fd26370167ec3f&oe=5E95CFC889514410_208234813747112_7897171781792825344_n.jpg?_nc_cat=104&_nc_sid=b96e70&_nc_oc=AQlczyjKPHcQwY78KbB_lZA7DSRWVk2a9Ulp15YlE6EIUagLcg5a4738nvWXtZklnTs&_nc_ht=scontent-frt3-1.xx&oh=d7099c5ca58096365ea959e920489774&oe=5E968CBB89868437_1355689321299226_7619800852491927552_n.jpg?_nc_cat=111&_nc_sid=b96e70&_nc_oc=AQkC6g8HfPCGAz6O92caQru7y32ImjxQu1_Jb8RermTnkhmMASPLyhWDmk_nOYtJZBo&_nc_ht=scontent-frx5-1.xx&oh=251354cb967139c95834b08d2d35c508&oe=5E94BE85

Drodzy Rodzice i Dzieci

poniżej zamieszczamy kilka ciekawych  stron WWW., na których znajdziecie mnóstwo ciekawych pomysłów na zabawy edukacyjne z waszymi pociechami.

https://www.buliba.pl/

https://eduzabawy.com/

https://panimonia.pl/2020/01/20/jak-nauczyc-dziecko-czytac/

https://panimonia.pl/2018/02/01/cwiczyc-mala-motoryke-zabawe/

 

Pomysły na  wiosenną pracę plastyczną:

Znalezione obrazy dla zapytania: pomysły na wiosenne prace plastyczne         Znalezione obrazy dla zapytania: pomysły na wiosenne prace plastyczne                                                                                                                                                                                                                                                                Znalezione obrazy dla zapytania: pomysły na wiosenne prace plastyczne                    Znalezione obrazy dla zapytania: pomysły na wiosenne prace plastyczne  

Pomysły na gry i zabawy

Znalezione obrazy dla zapytania: pomysły na gry handmade Znalezione obrazy dla zapytania: pomysły na gry handmade  Super simple fine motor activity using buttons (or pebbles) on pattern linesAnasınıfı, kreş gibi eğitim kurumlarında en çok tercih edilen okul önces...- Okul Öncesi EtkinliklerWith this lunch box and rice grits I made a box for strokes, letters, numbers ... I filled the lunch box with the ... - Today Pin

Drodzy Rodzice, już niedługo zawita do nas wiosna, prosimy o nauczenie się wiersza "Przyjście wiosny" J. Brzechwy oraz porozmawianie o nadchodzącej porze roku.

 

"Przyjście wiosny"

Jan Brzechwa

Naplotkowała sosna
Że już się zbliża wiosna.
Kret skrzywił się ponuro:
-Przyjedzie pewno furą…
Jeż się najeżył srodze:
-Raczej na hulajnodze.
Wąż syknął :-Ja nie wierzę,
Przyjedzie na rowerze.

Kos gwizdnął: -Wiem coś o tym,
Przyleci samolotem.
-Skąd znowu –rzekła sroka-
Ja z niej nie spuszczam oka
I w zeszłym roku w maju
Widziałam ją w tramwaju.
-nieprawda! Wiosna zwykle
Przyjeżdża motocyklem.

-A ja wam dowiodę,
Że właśnie samochodem.
-Nieprawda bo w karecie!
W karecie? Cóż pan plecie?
Oświadczyć mogę krótko,
Że płynie właśnie łódką!

 

 

Znalezione obrazy dla zapytania: scena teatralna przedszkole obrazek

"W teatrze"

09-13.03.2020 r.

Każda RYBKA powinna:

 potrafić wymyśleć ilustracje ruchową do piosenki

potrafić  bawić się zgodnie z innymi

wiedzieć, kiedy obchodzimy Dzień kobiet

określać kierunki  w przestrzeni-góra, dół, prawo, lewo

potrafić znaleźć i wymienić atrybuty kobiet

rozpoznawać i nazywać wielką i małą literę „w”, wymieniać słowa, które rozpoczynają się i kończą tą głoską, wyszukiwać literę „w” spośród wielu innych

czytać połączenia nowej litery z innymi literami

swobodnie wypowiadać się na temat teatru, rozwiązywać zagadki o teatrze

znać słownictwo związane z teatrem -pojęcia „garderoba”, „rekwizytornia”, „scena”, „widownia” itp.

wyszukiwać wybrane wyrazy na planszy literowej

uważnie słuchać tekstu literackiego i odpowiada na pytania dotyczące jego treści

określać emocje towarzyszące bohaterom

 znać zasady właściwego zachowania się w teatrze

znać etapy powstawania babeczek

 potrafić odczytać przepis

 potrafić wykonać babeczki według przepisu

wiedzieć, jak odmierzać określone proporcje i w jaki sposób je odmierzać (waga, szklanka, łyżka)

znać zasady bezpiecznego zachowania się w kuchni

wiedzieć, jak zdobyć nowego przyjaciela

przedsiebiorczy-przedszkolak-nowe

"Przedsiębiorczy przedszkolak"

02.03.-06.03.2020 r.

Każda RYBKA powinna:

wymyśla ilustrację ruchową do piosenki,

wie, jakie są kolejne etapy rozwoju pieniądza,

 potrafi ułożyć po kolei historyjkę obrazkową, dostrzega następstwa

przyczynowo – skutkowe,

rozumie, że za 1 zł kupi mniej towarów (tańsze towary) niż za 2zł czy za 5zł itd.,

wie, że towary w sklepach można podzielić na tanie, drogie/droższe, najdroższe,

potrafi sklasyfikować przykładowe towary ze względu na ich cenę i przeznaczenie,

układa wybrane towary od najtańszego do najdroższego i odwrotnie

(w zbiorach 3-elementowych),projektuje własny pieniądz z wykorzystaniem dostępnych materiałów, wyzwala ekspresję,

utrzymuje prawidłową postawę ciała, utrzymuje prawidłową pozycję w bieganiu, chodzie i siadzie, współdziała z partnerem,

klasyfikuje towary ze względu na ważność i przeznaczenie,

potrafi oceniać, co jest niezbędne, a bez czego można się obyć,

wie, że nie może mieć wszystkiego, czego zapragnie,

rozumie, że ilość pieniędzy jest ograniczona i dlatego istotne jest planowanie zakupów,

Znalezione obrazy dla zapytania: sporty zimowe obrazek przedszkole

"Zimowa olimpiada przedszkolaków"

3.02 - 7.02

Każda RYBKA powinna:

znać zasady zdrowego odżywiania oraz znaczenia ruchu dla zdrowia

klasyfikować produkty według podanej cechy

wskazywać ilość usłyszanych dźwięków

znać dyscypliny  sportów zimowych

odgadywać zagadki 

dzielić nazwy na głoski i sylaby

rozpoznawać i nazywać głoskę C,c

odczytywać proste wyrazy

porównywać liczebność zbiorów

używać liczebników w aspekcie porządkowym

 

Znalezione obrazy dla zapytania: babcia i dziadek obrazek

,,Z pamiętnika babci i dziadka

13.01.-17.01.2020

Każda RYBKA powinna:

tworzyć logiczne ciągi skojarzeń słownych,

konstruować zdania rozwinięte, stosować kilkuzdaniową wypowiedź, wnioskować na podstawie zagadek słownych,

ilustrować ruchem, mimiką lub gestem proste czynności,

starać się myśleć i postępować z empatią wobec osób starszych,

odczytywać imiona, rozpoznawać i nazywać małą i wielką literę „n”, odczytywać krótkie wyrazy zawierające literę ,,n” i inne poznane litery, czytać proste wypowiedzi,

śpiewać piosenkę, grać na instrumentach perkusyjnych,

wycinać zaplanowane przez siebie kształty i wzory,

określać położenie głoski „n” w wyrazach, wykonywać ćwiczenia artykulacyjne,

klasyfikować obiekty, tworzyć zbiory przedmiotów według różnych cech,

rozumieć i stosować określenia związane z umiejscowieniem zdarzeń w czasie typu: przedtem, potem, najpierw, następnie, zachowywać w wypowiedziach kolejność zdarzeń i zależności przyczynowo-skutkowe,

projektować i tworzyć kompozycję z elementów mozaiki geometrycznej według własnej inwencji,

brać aktywny udział w przygotowaniach i przebiegu imprezy organizowanej w przedszkolu,

odpowiedzialnie wypełniać powierzone zadania związane z goszczeniem swoich bliskich w przedszkolu,

występować w przedstawieniach przygotowywanych dla zaproszonych gości.

Znalezione obrazy dla zapytania: nowy rok 2020 obrazek

,,Nowy Rok – mija czas

7 - 10.01

Każda RYBKA powinna:

swobodnie wypowiadać się na temat przysłów, wiersza,

posługiwać się pojęciami dotyczącymi następstw czasu,

określać charakterystyczne cechy dla danej pory roku oraz zjawiska zachodzące w przyrodzie wraz z jej zmianą, wykonywać obserwacje przyrodnicze i pogodowe,

układać i rozwiązywać zagadki, układać historyjki obrazkowe,

podejmować rozmowy na temat planowania zabaw, zajęć, pracy, odpoczynku,

odczytywać globalnie pojęcia dotyczące następstwa czasu, np. nazwy dni tygodnia i miesięcy,

znać obraz graficzny drukowanych liter „B” i „b”, identyfikować je w tekście, odczytywać proste wyrazy z ich udziałem,

dokonywać analizy głoskowej, syntezy sylabowej, określać miejsce głoski „b” w wyrazie,

rozumieć znaczenie symboli emocji oraz zjawisk pogodowych i wiedzieć, jak je stosować,

wskazywać kierunek poruszania się w przestrzeni,

znać zapis graficzny liczby 9, rozpoznawać cyfry jako znak graficzny liczb od 1 do 9, wyodrębniać zbiory o określonej liczbie, przeliczać ich elementy za pomocą liczebników porządkowych, doliczać i odliczać elementy według instrukcji, określać miejsce liczby 9 w ciągu liczbowym oraz znać jej związek z liczbami sąsiednimi,

eksperymentować, dokonywać pomiaru długości.

Znalezione obrazy dla zapytania: choinka obrazek

Boże Narodzenie

16 - 20.12

Każda Rybka powinna:

znać wartość dobroci, miłości, dąży do ich zrozumienia i przeżywania

podejmować próby rozwiązywania sytuacji konfliktowych na drodze negocjacji, kompromisu,

znać zwyczaje, tradycje i symbole bożonarodzeniowe

uważnie słuchać wiersza i wypowiadać się na jego temat

podejmować próby czytania sylab z poznanych liter, tworzyć z nich wyrazy

 naśladować miny dotyczące różnych emocji

opowiadać jakie  mogą być przyczyny i objawy złości

znać sposoby radzenia sobie ze złością, wie jak konstruktywnie ją wyrażać

przeliczać elementy dwóch zbiorów i porównuje ich liczebność.

posługiwać się znakami matematycznymi, poprawnie odczytywać zapisy matematyczne

określać różnoliczność i równoliczność zbiorów z użyciem cyfr i znaków.

Znalezione obrazy dla zapytania: zimowe zabawy na śniegu

Idzie zima ze śniegiem

9 - 13.12

Każda RYBKA powinna:

wysłuchać tekstu literackiego, oraz wypowiadać się na jego  temat

opisywać pogodę zimą

określać cechy charakterystyczne dla wody, lodu, pary

rozwiązywać zagadki

uczestniczyć w zabawie ruchowej

 odkodować informację

liczyć w zakresie 8, dodawać, odejmować, ustalać poprawny wynik

czerpać radość ze wspólnego dekorowania pierniczków

 

Znalezione obrazy dla zapytania: mikołaj

"Mikołaju, Mikołaju!"

       02.12. - 06. 12.      

  Każda Rybka powinna:

wypowiadać się na temat wyglądu oraz pochodzenia  Mikołaja

doskonalić sprawność manualną

uczestniczyć w ćwiczeniach porannych i zabawach ruchowych

uważnie słuchać wierszy, opowiadań o tematyce mikołajkowej

rozpoznawać za pomocą dotyku przedmioty oraz ich właściwości  duży – mały, miękki – twardy,

wyrażać ruchem charakter melodii

określić co zniknęło i co zmieniło swoje miejsce

składać obrazek świąteczny  z części

ilustruje ruchem piosenkę mikołajkową

rozwiązywać zagadki słowno – obrazkowe

łączyć w pary takie same przedmioty

z radością uczestniczyć w uroczystości przedszkolnej - spotkanie z Mikołajem

dzielić wyrazy na sylaby, głoski, wyszukuje wyrazy zaczynające się na daną głoskę

doskonalić umiejętności językowe

różnicować kierunki w przestrzeni

bawić się przy muzyce

rozpoznawać dźwięki wydawane przez  różne pojazdy

 

Znalezione obrazy dla zapytania: moja rodzina

25.11.-29.11.2019

,,Moja rodzina

 

Każda RYBKA powinna:

podawać rozwiązanie zagadki słownej po jej wysłuchaniu,

budować i wzmacniać serdeczne relacje uczuciowe ze swoja rodziną,

odczuwać i wyjaśniać swoją przynależność do rodziny,

nazywać członków rodziny i określa relacje między nimi,

układać zdania na temat własnych spostrzeżeń i doświadczeń z najbliższego domowego otoczenia,

prawidłowo stosować rzeczowniki dla określenia nazw przedmiotów domowego użytku i wyposażenia domu,

formułować wypowiedzi na temat własnych uczuć i emocji związanych ze swoim domem,

wyróżniać głoski w nagłosie, prawidłowo artykułować głoskę „d”, dobierać obrazki, których nazwy rozpoczynają się głoską „d”, rozpoznawać i nazywać wielką i małą literę „d”,

opowiadać o rodzinnym spędzaniu wolnego czasu,

prowadzić rozgrywki, przestrzegając reguł gry,

rozumieć znaczenie wyrażeń: „dom rodzinny”, „rodzinne miasto” i ich wartość emocjonalną i uczuciową,

podejmować próby czytania prostych zdań i tekstu wyrazowo-obrazkowego, podając nazwy obrazków w odpowiedniej formie wynikającej z konstrukcji zdania,

rozróżniać i nazwać cyfrę 8 i przyporządkować ją do odpowiedniego zbioru,

uniezależniać postrzeganie liczebności zbioru od położenia, wielkości elementów i przestrzeni, jaką zajmują,

posługiwać się liczebnikami głównymi i porządkowymi w zakresie 8,

porównywać liczebność zbiorów przez łączenie elementów jednego zbioru z elementami drugiego w pary,

odczytywać pełną godzinę na zegarze tarczowym,

układać podane przez nauczyciela wyrazy 3–5-literowe z poznanych dotychczas liter

Znalezione obrazy dla zapytania: syrenka warszawska obrazek dla dzieci

"Dawno, dawno temu w Polsce

11.11.-15.11.2019

 Każda RYBKA powinna:

wyjaśnić pojęcie ojczyzny, wymienić sposoby poznawania swojego rodzimego kraju, znać legendę o powstaniu Krakowa i opowiadać jej treść,

rozpoznawać i nazywać wielką i małą literę „u”, wyróżniać obrazki, których nazwy rozpoczynają się tą głoską, wyróżniać głoskę „u” w nagłosie, śródgłosie, wygłosie wyrazów i przyporządkowywać ją do odpowiedniego schematu, czytać proste sylaby z wykorzystaniem liter: „t”, „m”, „l”,

przeliczać litery w nazwach miejscowości, wyjaśnić, dlaczego piszemy je wielką literą, przyporządkowywać nazwy miast odpowiadającym im miejscom na mapie,

nazywać postacie z legend, wskazywać, z jakiej legendy pochodzą,

rozwiązywać zagadki logiczne, opowiadać legendę,

wyróżnić figurę z tła, przeliczać elementy zbioru, wskazując, ile jest obiektów,

znać melodię hymnu narodowego, utrwalać znajomość barw narodowych, tworzyć kącik patriotyczny o Polsce,

brać udział w turnieju rycerskim, wykonując jego poszczególne konkurencje, przestrzegać zasad fair play i zgodnego współdziałania,

korzystać z kącika bibliotecznego, oglądać książki dotyczące historii kraju, pytać o wydarzenia, oglądać ilustracje, słuchać legend,

określać kierunki, orientować się na kartce,

przeliczać elementy zbioru, posługując się liczebnikami głównymi w zakresie
1–6, dodawać i odejmować elementy zbioru, podając wynik działania,

odróżniać elementy świata rzeczywistego i fikcyjnego. 

Znalezione obrazy dla zapytania: jestem polką i polakiem

 ,,Jestem Polką, jestem Polakiem”

Każda RYBKA powinna: 

znać i nazywać symbole narodowe, wskazywać polską flagę, znać sławnych Polaków,

wykazywać zainteresowanie mapą, znać dobra naturalne Polski, znać przyrodnicze symbole Polski, znać wytwory polskiej sztuki ludowej,

znać państwa w Europie, mieć podstawową wiedzę na temat wybranych krajów Europy,

słuchać utworów muzyki klasycznej,

odczuwać przynależność do grupy przedszkolnej,

rozpoznawać i nazywać literę „l” wielką i małą, układać wyrazy z liter, odczytywać nazwy miast,

mierzyć długość za pomocą sznurka lub innej miary,

dostrzegać różnice i podobieństwa w wyglądzie budynków,

posługiwać się liczebnikami porządkowymi,

wykorzystywać w zabawie przedmioty z recyklingu.

 

Znalezione obrazy dla zapytania: park jesienią obrazek przedszkole

"Odkrywamy sekrety przyrody jesienią

21.10.-25.10.2019

Każda RYBKA powinna:

układać rytm z obrazków i odwzorować go w formie dźwiękowej,

rozpoznawać podstawowe gatunki leśnych roślin i zwierząt,

dokonać analizy i syntezy sylabowej, wyróżniać głoski w nagłosie, poprawnie wymawia głoskę „sz”,

tworzyć kompozycje z materiału przyrodniczego,

dostrzegać emocjonalną wartość otoczenia przyrodniczego,

rozpoznawać literę „m”, odczytać sylaby i krótkie wyrazy,

rozróżniać pojęcia „wewnątrz” i „na zewnątrz”,

rozpoznawać cyfrę „5” i rozumieć jej wartość liczbową,

rozpoznawać monety i rozumieć ich wartość,

wykazywać zainteresowanie zabawami badawczymi,

rozpoznawać niebezpieczne sytuacje, znać numery alarmowe,

wiedzieć, na czym polega troskliwa i odpowiedzialna postawa wobec innych.

Znalezione obrazy dla zapytania: ksiązka kucharska obrazek przedszkole

 ,,Książka kucharska prosto z natury”

7-11.09 

Każda RYBKA powinna:

 

ćwiczyć aparat mowy, dokonywać analizy sylabowej i głoskowej wyrazów, określać liczbę sylab, wskazywać pierwszą i ostatnią głoskę w wyrazie,

rozpoznawać i nazywać wielką i małą literę „e”,

analizować treść utworów, wskazywać miejsce głoski ,,e", tworzyć rymy,

inscenizować utwory literackie, odgrywając proste role z wykorzystaniem rekwizytów, oceniać postępowanie bohaterów,

objaśniać kolejność zdarzeń w utworze literackim, układać zagadki, opowiadać o zdarzeniach, wyjaśniać,

dostrzegać walory humorystyczne utworu,

opisać działanie i sposób wykorzystywania urządzeń mechanicznych i elektrycznych w gospodarstwie domowym,

konstruować przepis, uwzględniając kolejność wykonywania czynności,

rozpoznawać różne dźwięki, dostrzegać zmiany charakteru muzyki, śpiewać piosenki, muzykować z użyciem instrumentów,

porównać masę przedmiotów, określać ciężar, posługiwać się monetami,

rozpoznawać, rozróżniać i nazywać cyfrę „3”, przyporządkować ją do określonej liczebności zbioru, układać elementy jako wielokrotność liczby „3”,

rozpoznawać, nazywać, klasyfikować segregować figury geometryczne według podanych cech.

Znalezione obrazy dla zapytania: pani jesień

"Taniec jesiennych kolorów

30.09.-04.10.

 

Każda RYBKA powinna:

rozpoznawać, rozróżniać i nazywać emocje, radzić sobie z ich przeżywaniem,

charakteryzować postaci i zdarzenia w poznawanych utworach literackich, recytować wiersz, śpiewać piosenkę,

posługiwać się pojęciami dotyczącymi zjawisk przyrodniczych,

doskonalić sprawność manualną poprzez wycinanie,

czytać obrazy, nazywać symbole, wyodrębniać i nazywać ich elementy,

dokonywać analizy głoskowej, określać miejsca głoski w nagłosie, śródgłosie i w wygłosie, układać zdania z wybranymi wyrazami, podawać liczbę wyrazów w zdaniu,

rozpoznawać i nazywać wielką i małą literę „a” oraz podejmować próby pisania litery „a” małej i wielkiej,

klasyfikować i segregować figury geometryczne według kształtu, wielkości i kolor

rozróżniać i nazywać cyfry oznaczające liczby od 1 do 2, dopasowuje je do właściwej liczebności zbioru,

dokonywać pomiaru długości, posługując się wspólną miarą – krokami,

wnioskować na podstawie dokonywanych doświadczeń oraz obserwacji i wymieniać właściwości powietrza

Znalezione obrazy dla zapytania: przedszkolaki

Co lubi każdy z nas?

23-26.09

 

Każda Rybka powinna:

 

odtwarzać usłyszany rytm poprzez klaskanie, wymawiać rytmicznie zgłoski,

rozpoznawać i nazywać wielką i małą literę „o”, utrwalać jej obraz,

kreślić wzory literopodobne w liniaturze, podejmować próby pisania liter w liniaturze,

stosować określenia dotyczące kierunków i położenia przedmiotów na kartce,

wyróżniać głoskę „o” w nagłosie, śródgłosie, wygłosie,

doskonalić sprawność grafomotoryczną,

rozróżniać emocje i uczucia przyjemne i nieprzyjemne,

przeliczać elementy zbiorów i oznaczać je za pomocą cyfry „1”, wyróżniać przedmioty, w których znajduje się cyfra „1”,

wyodrębniać prostokąt spośród innych figur geometrycznych, opisać jego wygląd, wskazywać przedmioty codziennego użytku w kształcie prostokąta,

opowiadać historyjkę obrazkową na podstawie ilustracji,

Znalezione obrazy dla zapytania: zabawy w przedszkolu grafika

"Razem ciekawie spędzamy czas"

16 - 20.09

 

Każda RYBKA powinna:

rozpoznawać i nazywać podstawowe emocje oraz łączyć je z określonymi sytuacjami,

rozróżniać i nazywać emocje i uczucia przyjemne i nieprzyjemne, mieć świadomość, że odczuwają i przeżywają je wszyscy ludzie,

rozpoznawać głoski w nagłosie i wygłosie, dokonywać syntezy głoskowej, wzbogacać słownictwo,

opowiadać historyjkę obrazkową według kolejności zdarzeń, formułować dłuższe wypowiedzi, przyporządkowywać nazwy czynności do ilustracji,

dokonywać oceny zdarzenia pod kątem bezpieczeństwa i konsekwencji określonych zachowań,

rozpoznawać kształt figury geometrycznej płaskiej ‒ kwadrat, kojarzyć kształt kwadratu z przedmiotami codziennego użytku, rysować kwadraty, kreśląc linie zgodnie z właściwym kierunkiem,

wypowiadać się na temat swojego dzieciństwa, opowiadać treść zdjęcia,

wymieniać nazwy przedmiotów należących do określonej kategorii, np. zabawki, książki, sprzęty domowe,

posługiwać się swoim adresem zamieszkania,

czytać obrazy, wyodrębniać elementy,

stosować określania: „dzisiaj”, „wczoraj”, „jutro”,

klasyfikować przedmioty według podanego kryterium, dostrzegać powtarzające się sekwencje i kontynuować je, rozróżniać podstawowe figury geometryczne,

rozpoznawać przedmioty po dotyku, określać ich kształt, fakturę itp.,

wiedzieć, że nikt nie jest doskonały, dlatego ma prawo się pomylić, prosić o pomoc, doskonalić swoje umiejętności,

wymieniać swoje mocne strony, być dumnym ze swoich osiągnięć.

Znalezione obrazy dla zapytania: przedszkolaki bezpieczeństwo

"Bezpieczne przedszkolaki zdobywają odznaki"

 09 -13.09

 

Każda RYBKA powinna:

 

wyjaśnić znaczenie słowa „bezpieczeństwo”

znać zasady bezpiecznego zachowania się na drodze

znać numery alarmowe –policja, straż pożarna, pogotowie ratunkowe

poprawnie oceniać konkretne zdarzenia, podejmować w związku z tym odpowiednie działania

wiedzieć, jak bezpiecznie przechodzić przez pasy

wyjaśnić znaczenie kolorów świateł na sygnalizatorze świetlnym

prawidłowo reagować na zmianę świateł na sygnalizatorze świetlnym

rozpoznawać wybrane znaki drogowe z grupy ostrzegawczych, nakazu, zakazu i wyjaśnić ich znaczenie

umieć wskazywać sytuacje poprawne oraz niewłaściwe dotyczące zachowania się na ulicy

śpiewać piosenkę „Kolorowe światła”

znać kierunki-prawo, lewo, góra, dół

Znalezione obrazy dla zapytania: przedszkolaki

"Przedszkolaki to my!"

2.09 - 6.09

 

Każda RYBKA powinna:

znać imiona koleżanek i kolegów

opisywać miejsce swojego letniego wypoczynku

aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach

nazywać pomieszczenia w przedszkolu, znać ich przeznaczenie

wypowiadać się na temat opowiadania „Jesteśmy starszakami”, formułować dłuższe wypowiedzi

dzielić swoje imię na sylaby, wysłuchiwać w nim pierwszą głoskę

wycinać po linii prostej i po okręgu

układać rytmy z kolorowych figur według wzoru

wymieniać cechy charakterystyczne kwadratu, prostokąta i trójkąta

Intranet

Kontakt

Dane kontaktowe

Zespół Szkolno-Przedszkolny
ul. Młodzieżowa 1,
05-101 Nowy Dwór Mazowiecki

NIP: 5311688691, REGON: 146254836

PP5 22 775 58 71
Sekretariat Zespołu - tel./fax 22 775 50 00
SP7 ul. Młodzieżowa 1 - 22 775 50 00
SP7 ul. Młodzieżowa 3 - 22 775 32 10

Deklaracja Dostępności

Mapa - lokalizacja

Newsletter

Dopisz się do newslettera.

Godziny otwarcia

Godziny pracy sekretariatu zespołu

poniedziałek - czwartek 7.30 - 15.30

piątek                             7.00 - 15.00

Stopka

Copyright Zespół Szkół w Nowym Dworze Mazowieckim

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.